FinExpert.e15.cz

POŠTOVNÍ SPOŘITELNA: Obliba Klientského centra pro Poštovní spořitelnu roste, volající zajímá hlavně kontrola plateb

Klientské centrum, zajišťující služby Poštovní spořitelny, zaznamenalo za první pololetí letošního roku přes 360 000 příchozích hovorů od klientů.

V průměru tak odbavili pracovníci call centra 60 822 volajících měsíčně, což je o téměř 3 000 více než v předchozím roce.

„Mezi nejčastější důvody pro volání do Klientského centra patří tradičně kontrola odchozích a příchozích plateb na účty klientů nebo zůstatky na jejich účtech,“ popisuje Zbyněk Vrbata, výkonný ředitel útvaru Přímých finančních služeb. „Časté jsou také dotazy týkající se založení a způsobu splácení spotřebitelských účtů a otázky ohledně možností používaní Maxkarty,“ doplňuje Vrbata. Volající se často zajímají také o Věrnostní program PS, ve kterém získávají klienti za platbu kartou body, které mohou posléze směnit za hodnotné dárky.

TOP 10 dotazů:

1. Kontrola příchozí a odchozí platby

2. Zůstatek na účtu

3. Blokace na účtu

4. Příčina neprovedení jednorázového nebo trvalého příkazu

5. Informace o spotřebitelských úvěrech

6. Vyscorování spotřebitelského úvěru po telefonu

7.Informace o lhůtách Poštovní spořitelny

8. Informace o sazebníku a úrokových sazbách

9. Informace o Maxkartě

10. Informace o povoleném přečerpání

Pracovníci Klientského centra jsou schopni vyřídit bez návštěvy klienta na pobočce změnu účtu, změnu nastavení výpisů a zřízení služby elektronického bankovnictví. Velkým hitem posledních měsíců je také vyřízení spotřebitelského úvěru, kreditní nebo splátkové karty po telefonu. „V případě, že je nutná klientova osobní návštěva pobočky, domluví mu konkrétní datum a čas schůzky. Od začátku roku do konce června se tímto způsobem dojednalo 1.800 schůzek,“ upřesňuje Jana Urbánková, ředitelka Klientského centra, které zajišťuje služby jak pro Poštovní spořitelnu, tak pro celou finanční skupinu ČSOB.

Klientské centrum také obsluhuje informační linku PS. Na čísle 800 210 210 se tak volající dozví nejen veškeré informace o produktech PS, ale např. i o věrnostním programu pro uživatele platebních karet. Od počátku roku bylo na infolinkách zaznamenáno v průměru 19 tisíc hovorů za měsíc, což je o 8 500 více než v roce 2007. Současní i potenciální zákazníci mohou pro své dotazy také použít emailovou komunikaci. Za první pololetí jich bylo doručeno a zpracováno téměř 3 000.

„Klientské centrum pro Poštovní spořitelnu zajišťuje rozsáhlé spektrum činností jak pro klienty, tak i pro pracovníky České pošty, smluvního partnera PS. Dá se říci, že v mnoha případech klientům nahrazuje pobočku a představuje moderní způsob bankovnictví 21. století, kdy klient nemusí osobně docházet na přepážku a ledacos si vyřídí právě např. přes telefon“, uzavírá Zbyněk Vrbata.

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  5

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více