Další redesign internetových stránek bank potkal nyní i Poštovní spořitelnu. Zásadní novinkou je možnost požádat si elektronicky o jakýkoliv produkt. Podle banky byly stránky vytvořeny s maximální snahou pro přístupnost pro zrakově postižené.
Navigace nových internetových stránek je soustředěna na dvě základní nabídky tak, aby se na nich orientovali lidé, kteří mají jasnou představu, jaký produkt chtějí, i ti, kteří jen řeší některou svoji potřebu. V horní části stránky najdou návštěvníci členění podle toho, kdo jsou – občané, firmy, mládež nebo obce a neziskové organizace.
Druhé menu v dolní části stránky je určeno pro zájemce, kteří nemají jasnou představu, jaký produkt si hodlají zvolit. Obsahuje nabídku produktů Poštovní spořitelny rozčleněnou do tří základních oblastí podle klientských potřeb.
Kompletní sazebník pro všechny
O každém produktu mohou zájemci nalézt detailní informace, zahrnující jeho popis, podmínky pro sjednání, cenu nebo potřebné dokumenty. Na webu jsou všechny informace, včetně kompletního sazebníku poplatků a úrokových sazeb. Sazebník však mezi přehledné rozhodně nepatří.