FinExpert.e15.cz

Pošta bude posílat informace o zásilkách e-mailem


David  |  21. 09. 2006 12:53

Konečně přišla pošta s něčím rozumným. Jen tak dál. Už se snad nebude stávat že mi nepřišlo do kaslíku vůbec upozornění že mám něco na poště

 | 
powalec  |  21. 09. 2006 15:23

No nevím jak u vás, ale u nás pošta v případě nevyzvednutí zásilky posílá ještě dvě výzvy o uložené zásilce (resp. mě stačily přijít dvě, než jsem se tam dostal), tak bych to tak černě neviděl

 | 
kubisek  |  22. 09. 2006 05:58

Mě jednou přišly peníze složenkou - posílal jsem na dobírku balík jako spěšninu ČD. Odesílatelem peněz byly tedy ČD - Hlavní nádraží Praha. Pošta se uráčila mi dát do schránky oznámení 2 dny potom (!) co se peníze vrátily zpět na Hlavní nádraží. Když jsem tam byl, dokonce mi ani nebyli schopni říct, kam se ty peníze vrátily. Pak jsem asi půl dne pátral na Hlavním nádraží v Praze, kam že se ty peníze vrátily. Takže pošta fuckt super.

 | 
Fido  |  22. 09. 2006 12:15

Bohuzel. U nas je to stejne. Posta se s oznameni casto vubec nezatezuje.

 | 
Drak  |  22. 09. 2006 16:04

No ono to tak neni. Delam na poste a oznameni se dava vzdy, kdyz to jde.. Ono je kolikrat tezky neco dorucit, kdyz treba v panelaku na zvonkach nejsou nektery jmena, dvere zamceny, ke schrankam se nedostanes... Neni to tak jednoduchy. My mame treba prumer 4 minuty na balik, tak si to nekdy zkus-dojet nekam, najit balik, cekat, nez nekdo ze 4. patra sleze a prevezme. Nic neni cernobily.

 | 
džejar  |  22. 09. 2006 18:16

Tak teď už vím, proč se na mě pošťáci kolikrát ani neobtěžujou zazvonit i když jsem doma. Oni nemaj čas. Se divím, že prostě jen na poště nevypíšou oznámení o uložení zásilky a nedaj to obyčejný doručovatelce ať to za ně naháže do schránek. Co by takhle ušetřili času a peněz za benzín a lidi co svou práci nedělaj jak maj.

 | 
Drak  |  23. 09. 2006 19:46

Myslim, ze to trosku prehanis... nevim jak jinde, ale u nas musime objet uplne vsechny lidi, ikdyz vim, ze nikdy doma nebyvaji. Dokonce mame limity a jinak nedostanem premie a ze je to opravdu celkem tezky je splnit.. Ver mi, ze se kazdej snazi, co nejvic dorucit.

 | 
Mem  |  24. 09. 2006 12:51

Bohuzel mam taky negativni zkusenosti - kolikrat jsme vsichni doma, a postak nez by jednou cinkl na zvonek tak se obtezuje s psanim listku. Je to spise ojedinele, ale stava se to a pak to samozrejme nastve. A jinak mi to ale prijde totalne padle na hlavu, objizdet se zasilkami v hodinach, kdy je 90 % lidi mimo domov, ale to uz je na jinou debatu.

A ze strany odesilatele - posilali jsme dohromady cca 16 doporucenych balicku s detskym oblecenim, a "ztratily" se cestou 4 (a vsechno uspesne reklamace po 500 Kc). Jako ztratovost prenosu 25 % je i na me trochu silne kafe - pokud ty baby na poste chteji detske obleceni, tak si ho snad muzou taky koupit (pravdepodobnejsi vysvetleni me nenapada).

 | 
Česká Pošta infolinka  |  02. 10. 2017 18:06

děkujeme

 | 
Expert  |  21. 09. 2006 16:38

..., že mi poštovní holubičky doručí rekomando i do mého oblíbeného "Kauflandíku" pokud se tam budu právě vyskytovat??

 | 
Legy  |  22. 09. 2006 08:06

Tohle je spis mysleno, ze dop. zasilku si muzete nechat dorucit do nakupniho centra, kde bude pobocka Ceske posty, protoze Ceska posta ma do budoucna nakupni centra v merku. Chteli by tam mit pobocky. Coz je dobre.

 | 
*** Top Secret ***  |  22. 09. 2006 16:51

jj, třeba u nás ve špáru je normálně pošta už jak dlouho, takže když mi přijde doporučenej dopis tak skočim na poštu si ho vyzvednout a hned při tom nakoupím ...

 | 
cc  |  22. 09. 2006 01:32

Konečně se nám snad přestanou vracet zásilky...

 | 
Drak  |  22. 09. 2006 07:15

Jenom blázen může dneska používat Českou Poštu,na balíky je mnoho firem kterým se nemůže Pošta ani vzdáleně přiblížit.Snad jenom na doporučený dopisy,který používají podobně zaostalý úřady,kde čas doručení nehraje velkou roli.

 | 
Wizi  |  22. 09. 2006 07:41

Nevíš o čem meleš komiku

 | 
Drak  |  22. 09. 2006 11:07

Zřejmě si ještě neměl tu čest seznámit se, se službami ČP mimo hlavní město,Ty optimisto.

 | 
Patrik Chrz  |  22. 09. 2006 07:43

My ve firmě používáme ČP docela hodně. Je fakt, že jsem si musel nejdříve "své pobočky" trochu "vycvičit". Bylo třeba pár stížností na info@cpost.cz aby dámy pochopily, jak má být zabalený balík a zbytečně neprudily, ale teď už to funguje celkem v pohodě. Pokud pošlu balík ("cenný balík") pojištěný na 30 000 Kč, téměř vždy dorazí po ČR do druhého dne a za cca 1/2 ceny, než chce PPL nebo DPD (eventuelně lze poslat jako obchodní balík, tam už je dodání zaručeno, ale ten už je dražší a neberou ho všude). Navíc případné vyplácení náhrad v případě ztráty nebo poškození (každé se nám stalo jednou) je naprosto bezprobléhové a ve výši pojištění (na rozdíl od ostatních spedičních firem). Problém je akorát se zásilkami nad 50 000 Kč, ty totiž pošta nedoručí, ale další den nám dá oznámení s VČEREJŠÍM datem, že si máme balík vyzvednout. To je fakt pruda a na tom by mohli zapracovat. Ne, že by s ČP nebyly jiné problémy (zrovna minulý týden jsem čekal na balík ze SRN, žádná výzva, tak jsem se šel zeptat osobně, nemohli to najít, tak si vzali číslo telefonu a volali mi druhý den), ale oproti tomu, co u nás ve firmě zažíváme např. s FEDEXem, to není nic. Asi před 10 dny jim trvalo TÝDEN, než zásilku ze Švýcarska vyclili, to je fakt teda expresní služba jak noha Také je to jediná firma, u které nám byla vykradena (ne ukradena) zásilka.

 | 
Drak  |  22. 09. 2006 11:03

keci meci, obchodní balík berou pouze ve městech,a na vesnici kde bydlím běžně přijde obchodní balík,či profi-balík nejdříve 4-5 dnů.Ano můžes si stěžovat,ale to je vše,žádné sankce zato nejsou!!! A to nemluvím o službách,že mi kdysi ještě též bývalá Č. Spořitelna poslala PIN ke kartě a já ho našel náhodou v příkopě u poštovní schránky (hlavně že je na něm "do vlastních rukou" atd.) a proto s firmou která používá pouze na zásilky ČP neobchoduji! Obyčejnej balík jsem se ani nenamáhal objednávat.Proto jsem dávno ČP zavrhnul."Dnes podáte a za týden dodáme",(pokud si připlatíte za Profi.) Naproti tomu PPL,či DPD mě vždy volá řidič že mě veze balík a většinou je to opravdu druhý den! A samozřejmě i balík ode mne veme (pokud máš snimi smlouvu,nebo se nedomluvíš jinak) přímo u mě doma i bez "speciálního obalu"

 | 
Tonda  |  22. 09. 2006 12:04

I v Praze to berou jen na menšině pošt, nejlepší je pak pilný cenný balík, ten má garatované doručení jen o den delší než obchodní balík.

 | 
Drak  |  22. 09. 2006 12:29

jj,garantované to je napsáno všude,ale ještě jsem neslyšel onikom,že by dostal nějakou slevu apod. za nedodržení doby doručení,protože kromě písemné odpovědi na Vaši stížnost nemáte na nic nárok,to je vše.

 | 
Jana  |  04. 04. 2007 08:58

Napiš kde bydlíš, že se ti nedorují obchodní a profi balíky. A pokud tm nepřijímají Obchodní balíky, pak existuje EMS a budeš to mít do některých míst doručené i v sobotu nebo v neděli.

 | 
Jana  |  04. 04. 2007 09:00

To je taky blbost, přešti si obchodní podmínky. Kecáte stejně, protože o tom nic nevíte. Je to stejné jako by jste si koupili mikrovlnku a čekali, že vám bude prát prádlo

 | 
Tonda  |  22. 09. 2006 12:02

taky jsem jim za to nadával a bylo mi řečeno, že oznámení je až druhý den, protože balíky vozí někdo jiný, kdo má větší rajón a je nereálné aby měl od všeho klíče, takže když nejsem doma nedostane se ani do domu, oznámení pak přinese další den normální doručovatel při standardní obchůzce. Takže tím to o dva dny pordlouží (1. den nejsem doma, 2. den přijde oznam, který večer najdu 3. den ráno pro to můžu jít) pokud očekáváte zásilku (obchodní nebo profi balík, EMS) nechte si od odesilatele sdělit podací číslo a pka zásilku sledujte na webu, jakmile se tam objeví že jsete nebyl zastižen, můžete si pro to odpoledne nebo drhý den ráno dojít. Tím se čekání o den zkrátí.

 | 
uzivatel  |  22. 09. 2006 16:41

"vycvičit" je správné slovo, trvalo nám 10let než jsme je "princezny" převědčili, aby se k nám chovali slušně, neztráceli balíky a mnoho jiných drobností, ježiš co to dalo práce a úsilí, bože to byla práce .....

 | 
Tonda  |  22. 09. 2006 11:54

Základní problém u alternativních balíkových přepravců je že musím být na té adrese kam to chci doručit, kdežto u pošty to není nutné, pokud tam nejsem, tak si proto prostě na tu poštu za roh dojdu, ostaní přepravci mají kolkrát jedno depo v kraji.

 | 
Worm  |  30. 09. 2006 23:43

Jo máš pravdu, tohle mi na nich taky vadí nejvíc.

 | 
Worm  |  30. 09. 2006 23:36

No jako soukromá osoba mám smůlu. Balíky musím posílat poštou, PPL, DPD a spol. si pro ně prostě nepřijedou (což je celkem pochopitelné).

 | 
Dalibor Chvátal  |  01. 10. 2006 12:29

Ke mně PPL i DPD normálně přijelo. Zaplatil jsem řidiči vše cash a bylo to.

 | 
Worm  |  01. 10. 2006 13:11

Fakt? Nebydlíš někde u depa? A na kolik to vyšlo?

 | 
Dalibor Chvátal  |  01. 10. 2006 14:01

PPL má depo od nás asi 2 km Možná to bude tím. Cena byla standardní, tj. jako na jejich webu.

 | 
Worm  |  01. 10. 2006 17:28

Aha, tak to veme doručovatel cestou, ale oficiálně musíš mít smlouvu nebo to myslím na to depo dovézt. Ale já stejně většinou posílám jenom cenný balíky s celkem nízkou hodnotou (a na počtu to mám asi pět minut chůze). Nicméně dražší nebo větší balík (10 tisíc a víc) bych poště svěřoval velmi nerad (mám už svoje zkušenosti).

 | 
Standa  |  22. 09. 2006 08:01

Opravdu posta nevi jak rozsirit moznost rozsirovani spamu. Staci se podivat na listonosky s jakym balikem spamu vyrazeji do ulic, a bude to jine kdyz jim date do ruky svuj email????

 | 
Sepp  |  22. 09. 2006 08:12

Nechci žádné novoty. Chci aby pošta dělalal pořádně to co má dělat. Čili doručovat doporučené zásilky a neházet do schránky jen lístečky s oznámením, že si rekomando mohu vyzvednout na poště, to samé s balíkama. Člověk pak lítá na poštu jak debil, i když byl v době roznosu zásilek doma.

 | 
Sepp  |  22. 09. 2006 08:13

JO a taky kdyby pošta trošku omezila ztrácení zásilek a trošku zrychlila dobu doručení, nezlobil bych se, kolikrát to trvá v rámci ČR i týden. Výsměchem jsou reklamní slogany Dnes podáte - zítra doručíme.

 | 
Drak  |  23. 09. 2006 19:49

Pokud to posles jako obchodni balik, tak ti garantuju, ze v 99% procentech to prijde do druheho dne... a u obycejnych baliku je to max do 2 dnu a to je myslim taky dobry. Nechci postu nejak hajit, je to banda blbcu, ale co se tyka dorucovani baliku, tak to funguje dobre

 | 
Worm  |  30. 09. 2006 23:46

No u obyčejných balíků žádná lhůta není. Ty dva dny platí pouze u balíků poslaných pilně (pochopitelně za příplatek).

Obchodní balík sice do druhého dne doručí, ale ne vždy v původním stavu...

 | 
Yossariann  |  22. 09. 2006 08:23

Cože!!? Pošta po několika desítkách let své existence zavede službu, že bude opravdu doručovat zásilky od odesílatele k adresátovi? Jakože už nebudu dostávat pozvánky typu "Přijďte si vystát svoji frontu!"? Opravdu nebudu muset odjíždět z práce o hodinu dřív, abych si mohl vyzvednout zásilku, kterou by mi pošta mohla doručit přímo do práce? Geniální! Pošta konečně zavedla službu, k níž byla primárně určena.

 | 
Tonda  |  22. 09. 2006 12:06

pokud to chceš do práce, tak si nech napsat na balík adresu do práce, v čem je problém?

 | 
Mackie  |  22. 09. 2006 09:01

Nevim, jak kdo, ale já nechci místo doporučenýho dopisu e-mail. Já chci ten dopis. Taky nechci nějaký papír, že mám dopis tam a tam. Já ho chci na adrese, kam měl být doručen. Taky ho nechci doručit v dobu, kdy je většina lidí v práci, ale kdy jsou na té doručovací adrese. To chci ale asi moc.

 | 
Fido  |  22. 09. 2006 12:23

Presne. Nechapu proc posta dorucuje zasadne mezi 12-14 hodinou. Ovsem tohle neni jen problem posty ale vsech dalsich sluzeb.

 | 
Pavel  |  22. 09. 2006 09:35

Na jaře, když jsem jim psal rozhořčený dopis a jako jedno z vylepšení jsem navrhoval aspoň zasílání inforamcí o zásilce mailem, tak mi odepisovali, že něco takového nepřipadá v úvahu. Ledy se pohnuly! Hlavně u těch doporučených dopisů je to super, bo z lístku co mi pošťačka vypíše a hodí do schránky se většinou nedá přečíst podací pošta. A když už omylem přijímám nějaký balík poštou, tak o něm vím včas. Pošta má otevírací dobu takovou, že když jedu kolem z práce, tak za 5 minut zavřeno stíhám. Ale už se mi nedaří dojet domů, tam najít lístek a stihnout to na poštu zpátky.

 | 
Ja Prvni  |  22. 09. 2006 09:46

Aby to nebylo neco podobne jako 'zlepseni' sluzeb zakaznikum zavedenim tzv. jednotne oteviraci doby na malych postach - obzvlaste v okoli vetsich mest, kde skoro vsichni dojizdeji do prace do mesta, je to opravdu poteseni, protoze ona 'zlepsena' oteviraci doba je pondeli az patek od osmi do peti - a do prace samozrejme clovek vyrazi nejpozdeji v sedm a vraci se nejdrive pred sestou... (pred 'zlepsenim' bylo otevreno ve stredu do pul sedme a HLAVNE bylo otevreno i v sobotu dopoledne)...

Proste uz vidim tu scenu: - Proc jsem ani nemel oznameni ze to mam tady na poste? Kdyz uz to nemuzete donest... - Ale my jsme vam prece posilali email, nemuzeme za to ze mate spatne nastaveny spamfilter...

 | 
Drak  |  22. 09. 2006 13:06

no unas drive nez prodloužili dobu,pošta vůbec pro pracujícího člověka neexistovala,neboť nejdříve ráno kolem půl devátý do deseti,ale to se pošta také roznášela,takže byl problém někoho odchytit.A odpoledne se nic nebralo ani nevydávalo neboť po 13,05 hodinách bylo vše připraveno pro poštovní auto,na odvoz a veškerá razítka přetočená na další den,takže chodit na poštu po této době,s čímkoli (pokud tam ještě vůbec někdo byl) postrádalo smysl.

 | 
Drak  |  22. 09. 2006 13:15

Je pravda že jsem byl na pošte po velmi dlouhé době se složenkou na proplacení od elektriky a normálně jsem dostal peníze (kolem 1000kč) sice jsem se musel legitimovat (opsat i číslo občanky)ikdyž mě dobře znají (nevydají to ani manželce),ale otisky zatím ještě neodebíraj,tak mi ty peníze vydali a to bylo asi 14,05.Skoro jsem nevycházel z údivu.

 | 
Tex  |  22. 09. 2006 12:40

Používám službu ČD kurýr - doručí balíček z nádraží na naádraží v rámci ČR - super služba. Když balík dorazí zavolají vám na mobil že si ho máte vyzvednout. Funguje skvěle.

 | 
uzivatel  |  22. 09. 2006 16:33

Pošta ? Privatizace ? Všechny vyhodit na dlažbu a trh rozdělit malým firmám. Proti zaměstnancům nic nemám, ale ty doroty co neumějí zvednout telefon mě ničí. Člověk má strach, aby nahodou nemusel na poštu.

 | 
alan  |  22. 09. 2006 18:44

.... když jsi tak chytrý, tak se zkus zaměstnat na poště, třeba jako doručovatel balíků. Zkus si to a potom něco říkej (piš).

 | 
Tomáš Marný  |  22. 09. 2006 22:10

Náhodou telefon zvednout umějí... Měl jsem před časem náhodou v autě puštěný rádio Impuls, právě probíhala přiblblá akce "Haló tady Impulsovi", redaktorskej někam zavolal, na druhým konci drátu se ozvalo "tady Impulsovi", nastalo všeobecné radostné hýkání, že druhý konec drátu vyhrál 10 nebo kolik kKč, pak se redaktorskej optal "kam jsme se dovolali" a dáma na tom druhém konci drátu opáčila "na poštu"...

 | 
Jendas  |  23. 09. 2006 18:10

Ty seš teda koumes. A jak bys to udělal? Ty si myslíš, že se bude kurýrní službě vyplácet doručovat za 10korun pohled ze Zlína na Cínovec? Uvažuj trochu. Jasně že by to šlo, ale potom by si neplatil 10korun, ale třeba 100 ... To je teda konkurence. Ještě k tomu monopolu. Nemyslíte, že ty zásilky, na které má pošta monopol jsou trochu mimo.. Nejvíce vydělávají balíky a na ty pošta monopol nemá. Se podívejte po světě, jak to tam chodí. Privatizace proběhla, ale jen balíkové přepravy a ten zbytek je státní, protože by se to nevyplatilo.

 | 
Jirka  |  22. 09. 2006 20:38

Dnes jsem byl na poště. Paní stojící předemnou se zeptala, cože to dostala za obsílku do vlastních rukou, kdo je odesílatel. To aby věděla, zda obsílku převzít či nikoliv, dodala. Poštovní úřednice jí řekla, že to je z finančního úřadu, načež paní odvětila, že to nechce. Poštovní úřednice pak obálku hodila zpět na hromadu aniž by poznačila, že adresát zásilku odmítl převzít. Ta se pak bez námahy pošty vrátí odesílateli zpět a pošta za svou nekvalitní službu peníze shrábne a odesílateli nic nevrátí. (on je totiž pošťáci rozdíl "zásilku si nevyzvednout" (např. nevím o ní) a zásilku odmítnout převzít (v některých případech se pak považuje za doručenou).

 | 
Jendas  |  23. 09. 2006 18:14

Jak kde, že? Bohužel vše je jen o lidech.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená