Praha 31. srpna 2010
Klientům Direct Pojišťovny, jejichž vozidla utrpěla vlivem nedávných živelních událostí tzv. totální škodu, nabízí Direct pomocnou ruku v podobě cenově zvýhodněného pojištění. O stávající nabídce již Direct Pojišťovna klienty telefonicky informuje.
V případě totální škody na vozidle po povodních umožňuje Direct klientům pojistit
si nový vůz tzv. all risk pojištěním (povinné ručení + havarijní pojištění kryjící rizika živelní události, havárie, odcizení i vandalismu), a to za symbolickou cenu 1 Kč.
V případě totální škody na vozidle po nedávném krupobití nabízí Direct klientům
3 měsíce pojištění zdarma, tedy 25% slevu z ročního pojistného.
Obě nabídky jsou platné tři měsíce a vztahují se na první rok pojištění.
„Nedávné živelní pohromy měly razantní dopad na majetek mnoha lidí. V rámci pojištění vozidel jsme zaznamenali několik desítek totálních škod. K takto postiženým klientům míří naše pomoc,“ uvádí Tomáš Zavoral, tiskový mluvčí Direct Pojišťovny.
Ochranu proti živelním událostem nabízí Direct Pojišťovna v rámci všech svých balíčků havarijního pojištění.