FinExpert.e15.cz

Perličky z pojišťoven aneb Neobvyklá hlášení klientů

Perličky z pojišťoven aneb Neobvyklá hlášení klientů

Pracovníci klientských linek pojišťoven se čas od času setkávají se „zajímavými“ hlášeními klientů. Například pojišťovny Generali a Direct se s námi podělily o ta nejzajímavější.

Hlášení klienta

Příčina vzniku škody: Asi nedopatřením.

Stručný popis vzniku škody: Uklízečka utírala prach. Když se natahovala, spadlo koště, které rozbilo sklo. Utíráním také sepla mikrovlnku. Uvnitř byl rohlík, který shořel a mikrovlnka vyhořela.

Hlášení klienta

Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo.

Hlášení klienta

Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.

Hlášení klienta

Můj pes zakousl sousedce 3 slepice. Kdyby mi je náhodou dala, tak je schovám do mrazáku pro likvidátora.

Rozhovor s operátorem

Operátor: „Požil jste před jízdou alkohol?"
Klient: „Kdepak, z toho už jsem vyrostl. Ale když jsem byl mladej..."

Rozhovor s operátorem

Operátorka: „A v jaké výši je škoda?“
Klient: „Asi 900.000 Kč...“. Následují tři vteřiny ticha.
Klient: „Jste tam? Nebo jste z toho upadla jako já?“

Rozhovor s operátorem

Klient: „To auto mám poškozený a tu prohlídku bych potřeboval udělat hlavně rychle.“
Operátor: „Dobře, tak jestli si můžete poznamenat kontaktní osoby: pan Rychlý...“

Rozhovor s operátorem

Klient: „Tak to zní slibně.“
Operátor: „…a pan Pospíšil.“
Klient: „Tak to zní taky zajímavě.

Rozhovor s operátorem

Operátor: „Mohl byste mi prosím hláskovat své jméno?“
Klient: „Ježíš, takže… F jako fčela  máte to?“

Rozhovor s operátorem

Operátor: „Mohl byste mi prosím hláskovat své jméno?“
Klient: „E jako erbeg.“

Pokus o registraci škody s klientkou

Operátor: „Mohla byste mi tedy prosím popsat, jak k té nehodě došlo?“
Klientka: „Jo… Ježíš!! Tramvaj!!“
Operátor: „Nemám Vám radši zavolat později?“
Klientka: „Tak radši jo…“

A někdy nemá svůj den ani operátor

Operátor: „Takže krytí všech skel máte na živelnou událost, vandalismus, střet (havárii)... V praxi to znamená, že Vám zaplatíme pojistné plnění, když od protijedoucího nákladního vozidla odlétne kamínek nebo srnka...“

Další článek


 

celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

Zloději posvěcení zákonem potřebují zlepšit svoji tv...
:-(
31. 12. 2011, 20:02

Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená