PFČP je nejčastější volbou pro zaměstnance, kteří využívají příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění jako jeden z benefitů. Příspěvek zaměstnavatele získává u PFČP 259 tisíc klientů (k 30. 6. 2008), což představuje 23,2 % z celkového počtu 1,12 milionu klientů PFČP a nárůst o 11 % od konce minulého roku.
Příspěvek zaměstnavatele je stále více využívaným firemním benefitem. Ve druhém čtvrtletí vzrostl korporátní trh o 25 tisíc klientů s příspěvkem zaměstnavatele a meziročně potom o 63 tisíc nových smluv. Dominantní podíl na růstu zaznamenal právě PFČP s 40% podílem na růstu nových klientů. Příspěvek firmy k penzijnímu připojištění získává celkem 943 tisíc klientů penzijních fondů. Z tohoto celkového počtu jich 259 tisíc je klienty PFČP, což je téměř o 50 % více než u nejbližšího konkurenta. PFČP tak patří tržní podíl ve výši 27,5 %, který i nadále roste.
Spolu s rostoucím počtem klientů využívajících možnosti příspěvku zaměstnavatele ke svému penzijnímu připojištění se mění i výše těchto příspěvků.„Průměrný příspěvek na klienta se u našeho fondu meziročně zvýšil o 15 %. Ukazuje se, že komplexní balík služeb, který PFČP nabízí, je pro zaměstnance i zaměstnavatele výhodným produktem,“ upřesňuje Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing PFČP.