FinExpert.e15.cz

Pečujte o zákazníky s CRM 2011 od Microsoftu snadno a rychle

Péče o stávající zákazníky se stává v době krize absolutní prioritou. Microsoft Dynamics CRM 2011 vám ji umožní snadno a rychle výrazně zlepšit.
Pečujte o zákazníky s CRM 2011 od Microsoftu snadno a rychle

Microsoft Dynamics CRM 2011 přináší již tradičně známé uživatelské rozhraní Microsoft Office i ovládání přímo z Outlooku, což samo o sobě urychluje a zpříjemňuje uživatelům práci s daty o zákaznících.

Speciálně pro oblast řízení vztahů se zákazníky však ve verzi 2011 najdete mnoho zajímavých novinek. Pracovníci callcenter ocení třeba interaktivního průvodce ohledně kontaktu se zákazníkem, který je krok za krokem provede jednotlivými údaji, jež je třeba vyplnit např. o servisním případu, a to včetně nápověd a příkladů, jaké údaje mají v jednotlivých polích být. Jakmile je takový servisní případ vytvořen, postará se CRM 2011 sám o všechno ostatní.

Díky perfektnímu workflow umí například automaticky přidělit případ technikovi na základě nejrůznějších kritérií, jako jsou region, kategorie zákazníka nebo typ produktu. Příslušný technik o přidělení úkolu může být okamžitě informován též prostřednictvím e-mailu, který mu systém sám zašle. Díky push synchronizaci integrované na sesterském Exchange Serveru přitom může technik všechny tyto údaje obratem dostat také do svého mobilního telefonu.

CRM navíc sám pohlídá dodržení termínu, sám vyřeší případné dovolené klíčových osob a delegování úkolů a sám vybídne k doplnění potřebných údajů pro reporting. Zaměstnanec se ocitá v roli uživatele, kterému systém skutečně aktivně pomáhá v jeho každodenní práci.

Navíc výměna libovolného zaměstnance umožní zachovat stávající kvalitu péče o zákazníky. Když jeden technik odejde, jeho kalendář a úkoly automaticky převezme jiný. Zákazníka se personální změny nijak nedotknou. Díky verzi CRM 2011 Online, která funguje ve formě služby, přitom můžete CRM od Microsoftu začít plnohodnotně využívat pro řízení vztahů se svými zákazníky již do 7 dnů od objednání.

Více o Microsoft Dynamics CRM 2011 se dozvíte na crm.dynamics.com.

Další článek


 

Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  5

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více