V důsledku strategického přehodnocení svých aktivit uzavře česká pobočka HSBC Bank službu osobního bankovnictví HSBC Premier. Dále bude poskytovat služby pouze korporátního bankovnictví.
Netrvalo dlouho a o dotčené klienty projevila zájem J&T Banka. Klientům, kterých se rozhodnutí HSBC dotkne, banka bez poplatků otevře a povede běžné účty, vydá platební kartu a poskytne e-banking. Pro klienty je J&T Banka připravena také zpracovat individuální nabídku služeb privátního bankovnictví.
J&T Banka, podobně jako HSBC Bank, se zaměřuje na bonitní klienty a obchody vyžadující výraznou míru individuálního přístupu. „Dlouhodobě se zaměřujeme na bonitní klientelu. V letošním roce jsme nabídku rozšířili o vklady pro segment od půl milionu korun. Cítíme v podstatě povinnost na vzniklou situaci na trhu reagovat. Jsme potěšeni, že první klienti HSBC se na nás začali sami obracet již nyní. Nabídku jsme připraveni v průběhu následujících týdnů podle potřeb klientů ještě doplnit“, uvedl Štěpán Ašer, CEO J&T Banky.
Je vcelku pravděpodobné, že s podobnou nabídkou přijdou i jiné banky.