Na Českou poštu se můžete objednat na konkrétní čas. Pokud budete potřebovat něco vyřídit na České poště na Czech POINTu, můžete se objednat a nečekat tak na pobočce.
Od 1. srpna Česká pošta spustila pilotní provoz služby Objednávka na pobočku. Můžete si tak zarezervovat obsluhu na přepážce ve vámi zvoleném dni a čase. Využít k tomu lze aplikaci na www.postaonline.cz/rezervace, kde si vyberete pobočku a konkrétní službu, kterou právě potřebujete. Momentálně je v pilotním provozu k dispozici služba Czech POINT. Po zadání termínu návštěvy a uvedení čísla mobilního telefonu nebo e-mailu zašle Česká pošta shrnující avízo.
„V den objednávky se stačí dostavit v rezervovaný čas na zvolenou pobočku České pošty a na displeji terminálu vyvolávacího systému stisknout tlačítko „Objednaní klienti“ a zadat rezervační kód, který je součástí shrnujícího avíza. Automaticky se vytiskne pořadový lístek a zákazník bude vyvolán ihned po uvolnění první přepážky obsluhující zvolenou službu,“ vysvětluje Matyáš Vitík, tiskový mluvčí České pošty. Z toho vyplývá, že službu lze využívat pouze na těch poštách, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem nové generace. Na menších městech tak na ni zapomeňte. Zde se zatím musíte obrnit trpělivostí a čekání ve frontách prostě vydržet.
Od 1. 8. 2016 je služba k dispozici na poštách: Praha 6, Praha 412, Praha 1, Praha 82, Jablonec nad Nisou 1, Kroměříž 1, Znojmo 2, Litoměřice 1, Ostrava 9 a Valašské meziříčí 1.
Více na https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/objednavka-na-pobocku