V minulém týdnu spustila eBanka novou podobu svých webových stránek. Součástí redesignu webu byla nejen nová grafika, ale i nová infrastruktura. Jedná se o jednu z největších změn, kterými webové stránky eBanky za celou dobu své existence prošly. Klientský systém, který je přístupný výhradně klientům banky, však redesign teprve čeká.
Konkrétní změny, se kterými se všichni návštěvníci nového webu eBanky mohou začít seznamovat, zahrnují kromě nové grafiky také přehlednější členění jednotlivých kapitol a jednodušší architekturu celých stránek. Podle eBanky nabízí její stránky nyní i pohodlnější vyhledávání podle zadaných výrazů a snadnou orientaci s pomocí mapy stránek.
Spuštění nových webových stránek eBanky předcházelo několik měsíců intenzivní práce. Na výsledné podobě internetu eBanky se přitom nepodíleli pouze profesionálové; v období příprav byli osloveni zaměstnanci a především klienti eBanky s tím, aby se k návrhům nové podoby webu vyjádřili, ohodnotili ji a připojili své náměty, doporučení i kritické výtky. Mnoho z nich bylo později využito při dotváření konečné podoby webových stránek. Možnost spolupodílet se na nové podobě webu eBanky využilo na dvě stě zaměstnanců a přes dva a půl tisíce klientů. Zajímavé přitom je, že klienti i zaměstnanci hodnotili nové webové stránky podobně:
Jak vidí novou podobu webu zaměstnanci eBanky

Jak vidí novou podobu webu klienti eBanky

Zdroj: eBanka