Od 23. října spustí Komerční banka několik novinek ve své aplikaci Mojebanka. S první změnou se setkáte záhy – je pro vás připraven nový vzhled přihlašovací stránky. Další změna se týká domluvy schůzek s vaším bankovním poradcem. Od 23. října můžete nejen sjednávat schůzky, ale nově budete mít i přehled o všech domluvených schůzkách. Schůzky sjednané přes Mojebanka můžete díky inovaci také měnit a rušit.
Pokud jste statutárním zástupcem nebo zmocněnou osobou, budete moci udělovat svolení s inkasem z vašich účtů přímo prostřednictvím služby Mojebanka. Již nebude třeba, abyste povolení k inkasu prováděli na pobočce.
Tři měsíce pro eVýpisy
Banka reaguje na četná přání klientů a nově prodlužuje dobu uložení elektronických výpisů z 1 měsíce na 3 měsíce. Poslední novinkou je šikovný pomocník v podobě ikony Kalendáře, který vám usnadní zadávání dat. Tento kalendář najdete jak ve formulářích pro zadávání platebních příkazů, tak v přehledech, kde je možné filtrovat pomocí zadaných dat.