Od 15. června 2006 už nemusíte jen kvůli informacím chodit na úřad práce. Získáte je i po telefonu přímo z domova nebo z kanceláře.
Call centrum je k dispozici denně od pondělí do pátku
od 8.00 do 20.00 hodin na telefonním čísle
844 844 803. Za hovor z pevné sítě zaplatí volající 1,53 Kč/min. vč. DPH. Cena hovoru z mobilní sítě činí 4,50 Kč/min. vč. DPH.
Otázky lze posílat i elektronicky
e-mailem.
S čím vám poradí
Na call centrum se můžete obracet v případě, že budou potřebovat radu ohledně:
- zprostředkování zaměstnání
- evidence na úřadu práce
- při vyplácení podpory v nezaměstnanosti
- rekvalifikace
- informace z oblasti trhu práce či aktivní politiky zaměstnanosti
- nevyplacení mzdy z důvodu platební neschopnosti
V případě, že se zaměstnanec dostane do situace, kdy mu jeho zaměstnavatel nevyplácí mzdu z důvodu platební neschopnosti, může se obrátit na pracovníky kontaktního centra a ti mu poradí, jak postupovat. Zájemci získají podrobnosti také o cílených programech vedoucích ke snížení nezaměstnanosti či o trhu práce a zaměstnanosti v zemích Evropské unie. Na call centrum se můžete obracet také v případě, že budete potřebovat speciální poradenství, např. služby psychologa či jiných odborníků.