FinExpert.e15.cz

Nevyzvednutý balík se vám může prodražit


Kamila  |  06. 01. 2016 22:06

Mohla by autorka článku uvést, jak bude takový eshop tyhle náklady vymáhat? Aby se tak skutečně stalo a domohl se provozovatel eshopu svého práva, tak je cesta dlouhá. Tenhle článek totiž postrádá smysl, když v něm tato informace není rozvedena. Právo sice má, ale jak se ho domůže?

 | 
fsdf  |  06. 01. 2016 23:14

Tak pochybuji, ze to zacnou delat, protoze pak zacnou zakaznici radeji vyzvedavat rozbali a vrati a pak uz to za plnou cenu nemouzou prodat a co je pak pro ne vyhodnejsi.

 | 
xls  |  07. 01. 2016 00:54

Prodejci by si měli nejdřív zamést před svým prahem. U CZC.cz jsem objednal 15.12. zboží za cca 4,5 tisíce s avizovaným dodáním 18.12. Pak jsem 16.12,. večer obdržel mail, kde už bylo dodání zboží neznámé, na webu se u tohoto zboží objevil termín dodání 6.-7.1. Po spoustě nervování a 40 minutovém placeném hovoru 17.12. zrušená objednávka, objednáno za stejnou cenu u jiné firmy, dodáno 18.12.

Závěr: Příště nejlíp objednat u více firem, třeba některá dodrží i dodací lhůtu, ostatní utřou-

 | 

No pořádat "závody", tedy objednat na více místech a převzít jen první zásilku mi přijde poněkud sprosté, ale pokud eshop nedodrží avizovanou dobu dodání, nebo dodání zboží skladem mu trvá déle než týden, tak si nic jiného než nepřevzetí zásilky nezaslouží.

A čistě praticky, pokud dostane zpět zboží tak jak ho zabalil aniž se ho zákazník dotknul je pro eshop rozhodně lepší varianta než když se v tom zákazník pohrabe a pak to vrátí.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená