FinExpert.e15.cz

Nespokojení zákazníci připravují firmy o 19,3 miliardy


Vladik  |  03. 01. 2010 11:42

Je to tak mám pár zkušeností s obchodníky a už bych tam nakupovat nešel. Pro naši práci jsem pupoval pár drobností samozřejmě na fakturu, ale obchodník objednávku stormoval a když mi ji dodali tak mi neuměli vystavit fakturu, pak vytsavili špatnou a když už to bylo sptávně tak se částky lišili o korunu íky zaokrouhlení. Když tam ůčetní volala skoro ji poslali někam. Nebyl to žádný velký nákup, ale kdyby se osvědčili tak proč tam neutratit víc. Bylo to asi za 1200. Ale to u jednoho obchodníka jsme taky nejdřív koupili zboží za párset a za 2 měsíce jsme u něj nechali 50000. A bylo to i tím že se ke mě jako k zákazníkovi chovali slušně a vyšli mi maximálně vstříc. Do té firmy co se chovali hůž než řeznickej pes bych už nešel soukromě a všem známým bych řekl ať jdou jinam

 | 
Tomáš Marný  |  03. 01. 2010 16:51

Jestli byl ten obchodník tak schopný, jako ty jsi češtinář, tak si nemáte vůbec co vyčítat .

 | 
Moah  |  04. 01. 2010 21:12

trosku přízemní reakce...

 | 
Martin  |  04. 01. 2010 08:41

Sestra s tmobile mnela tuto uzasnou skusenost kdy ji bez varovani exekutor obstavil parcelu protoze tmobile nesparoval platbu a bez upominky to predal exekutorovi kterej rovnou bez upozorneni obstavil veskerej majetek a navic prisel k mym rodicum.

a Kolega kterej v predchozi firme koupil na firmu od t-mobile 2 telefony musel vysolit 50000 na ruku aby zastavil exekuci, v jeho pripade firma prestala platit 6 mnesicu co od nich odesel telefony a tmobile prachy nevymahal po firmne nebo ale po nem.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená