Ročně tuzemské firmy kvůli frustrovaným zákazníkům přicházejí na tržbách o 19,3 miliardy Kč. Částka představuje neuskutečněné nákupy, které by jinak spokojený spotřebitel u firmy provedl.
Podle analýzy společnosti Genesys Telecommunications Laboratories jsou zákazníci spokojeni s péčí firem z oblasti spotřebního zboží, finančních služeb a telekomunikací. Zároveň si ale ne jejich péči i hodně stěžují. „S těmito firmami přicházejí spotřebitelé nejčastěji do styku, takže pozitivní i negativní zážitky si dlouho pamatují.“ uvedl Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys.
Nejvíce zákazníky potěší kompetentní a ochotní operátoři center klientské péče, kteří mají dostatek kompetencí pro řešení problémů. Naopak zákazníka nejvíce naštve právě neschopný operátor s nedostatkem pravomocí požadavky řešit.
Napište nám do diskuse: Kdy vás operátor nejvíce vytočil a kdy naopak příjemně překvapil?