FinExpert.e15.cz

Nespalte se, poznejte barevné a audiotextové linky


Patrik Eger  |  25. 10. 2014 05:25

Operátoři by tyto informace měly poskytovat, pak by byl vidět skutečně jejich přístup k zákazníkům. Myslím si, že je zde dost mimoňů kteří telekomunokacím rozumí na čtýru.

 | 
fsgbrtgergase  |  25. 10. 2014 06:32

Není tu popsán jeden zajímavý případ, a to pokud si člověk pořídí tarif s neomezeným voláním a volá na předčíslí 840 musí navíc platit právě za uskutečněný hovor. To znamená, že i v případě neomezenéch hovorů do čr musí zaplatit navíc k paušálu..

 | 
Dan  |  25. 10. 2014 07:56

Přesně tak, ale jenom pokud volá s T-Mobilem nebo Vodafonem. Pokud má O2, má hovory zdarma v rámci neomezeného tarifu...

Chce to zatlačit na TM a VF, aby dávali hovory také zdarma u neomezených tarifů!

 | 
Patrik Eger  |  25. 10. 2014 09:37

Na běžné linky by to tak být mohlo. Třeba OpenCall se mi líbí, že Slovensko je bráno jako O2, T-Mobile a Vodafone, ale ještě by to chtělo mít neomezený tarif v síti kolem 99,- Kč VietCall má trochu zajímavější ceník.

 | 

Dobrý den.

Jak to, že zde není popsán? Já bych řekl, že v článku se jasně říká, že pro zákazníky Vodafonu je sazba 5,59 Kč/min., pro zákazníky T-Mobilu 4,84 Kč a klienti O2 volají za ekvivalent ceny minuty do cizí sítě, přičemž volné minuty se neuplatní.

________________________________________ | | Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.

 | 
Tomáš Petrášek  |  25. 10. 2014 11:39

To ano, ale příkladů mohlo být více autor článku tomu rozumí stejně jako většina z nás, žádný odborník to není. Navíc moc to zde není rozepsané jak tomu je u virtuálů přeci jen jich je více.

 | 
Petr T.  |  26. 10. 2014 02:34

No, myslím, že Aleš Pospíšil odborník je, řekl bych, že např. docela významnou měrou přispěl k tomu, že vloni došlo k razantnímu snížení cen neomezených tarifů a vstupu virtuálů na trh. Ale holt i mistr tesař se někdy utne...

 | 

Dobrý den,

tak jistě uznáte, že uvést do článku 50 virtuálů, kteří mají každý pár tisíc zákazníků by bylo zbytečné.

Myslím si, že článek je naprosto srozumitelný, byla tam jedna chybka, pravda... Tarif O2 Free CZ nemá volání na bílé a modré linky zdarma (v rámci paušálu), nýbrž za 3,50 Kč/min.

________________________________________ | | Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.

 | 
Majk  |  25. 10. 2014 15:38

A jste si tím jistý? Dřív (před řekněme 2 lety) se právě minuty u O2 na tyto linky uplatňovaly (typicky 841 u linky ČS), Kdy to změnili?

 | 
Áda  |  25. 10. 2014 17:50

Vlastní zkušenost: Zákaznická Linka EON 844xxxxxx: Vodafone z mobilu účtuje extra sazbu dle ceníku, zatímco z pevné linky O2 je to v rámci balíčku volných minut.

 | 
Petr  |  25. 10. 2014 18:40

A jak je vůbec možné, že musím platit i přes volné minuty když volám na čez, pojišťovnu, spořitelnu a další. Snažím se vše řešit mailem, ale jednou jsem zavolal kvůli zvýšení zálohy (čez) a stálo to přes pajdu!!!! Naprosté svinstvo.

 | 
Fido  |  29. 10. 2014 20:53

Mě by hlavně zajímalo proč se těmhle linká říká "linky se sdílenými náklady". Vždyť jsou pro volajícího i volaného dražší než běžná linka. Tak co se tam teda sdílí?

 | 
Okolojdoucí  |  26. 10. 2014 00:36

Barevné linky jsou svinstvo. Neomezené tarify jsou na ně krátké. Ikdyž ta informace, že u O2 se to počítá jinak je zajímavá.

 | 
Petr T.  |  26. 10. 2014 02:24

Zajímavá, ale nesprávná. Od 1.9.2014 to už není pravda, viz moje odkazy výše.

 | 
petr  |  26. 10. 2014 21:07

Hlavní rozdíl je v tom, že na "osmičková" čísla (840,841,atd..) se nevztahují žádné volné minuty z paušálu, kdežto na čísla začínající např. 97..,95,..ANO- jde o klasické pevné linky. Tyto "devítková" čísla (kde po devítce nesmí být 0, pak by šlo o tzv. prémiové číslo, daze placená, bacha na to !!) si pořídily hlavně státní instituce, např. policie, ČD, Soc. správa, atd. Vždy se tedy snažím najít u firem jiné číslo, než osmičkové, např. ČEZ má také 371 100 100 ( na jejich webu nikde neuvedeno !).

 | 
Slonik  |  27. 10. 2014 13:57

Pokud nějaká firma se kterou potřebuji komunikovat po telefonu má pouze tuhle barevnou prasárnu (81x, 84x), tak se z ní snažim vydolovat číslo na normální pevnou linku. Někde to mají (například mBank), jinde se to dá po chvilce úsilí dohledat (např. Pražská energetika, Datart, RWE, České dráhy, AirBank, ...), někde dokonce geografické číslo prozradí na požádání a někde sveřepě tvrdí, že nic takového neexistuje. V posledním případě s takovou firmou komunikuji mailem, přes klientské formuláře případně se je snažím přimět ke zpětnému zavolání. Z principu se mi tahle hnusárna podporovat nechce.

Absolutně nechápu imbecilitu manažerů v těchto firmách - za barevnou linku platí víc, stává se i že platí nějaké peníze za příchozí hovor a jejich zákazníci platí také. Jasně, chtějí mít pěkné číslo, ale nerozumím tomu, proč neuvádějí i číslo geografické.

 | 
Petr T.  |  29. 10. 2014 17:49

No, tady jsem právě poněkud nepochopil hned 2. větu článku: "Trendem posledních let je totiž zavádění linek se sdílenými náklady, což je praxe, ke které přistupují banky, pojišťovny, dodavatelé energií a vůbec řada dalších společností, které hledají způsoby, jak snížit náklady."

 | 
Fido  |  29. 10. 2014 20:57

Přesně. Taky tyhle linky nesnáším a snažím se z firem vydolovat normální číslo. Často ale tvrdě odolávají. Nechápu vůbec důvod jejich existence a uvažování manažerů, kteří tohle ve fimrách zřizují.

 | 
Sirius  |  29. 10. 2014 15:57

Ty služby, co začínají devítkou, jsou audiotexové, nikoliv audiotexTové. Prznění jazyka se stává národním hobby, ale od autorů odborných článků bych čekal víc.... :(

 | 
Fido  |  29. 10. 2014 20:49

Jak se předvolba 976 dostala mezi prémiové linky? Není to porušení číslovacího plánu?

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená