FinExpert.e15.cz

Nenechte se oklamat


petr  |  22. 07. 2004 16:28

jeste bych pridal jednu vec. cast ted v tv magazinu je pridavana reklama, kde se u velke casti vyrobky uvadi tucnym pismem napr "jen 100kc" , ale kdyz ctete miniaturni text nekde dole u obrazku, tak zjistite, ze se prodava pouze s necim za dalsich 200 kc , co proste k ty veci potrebujete a nebo se to bez ni vubec neda koupit...

ted si konkretni vec nepamatuju, ale pro priklad...auto na vysilacku za senzacnich 100 kc...a dole pripsano - prodavame pouze s vysilackou za 200 kc...atd

 

 | 
david  |  15. 09. 2004 15:09

Todle vyuziva napr Central Group. Kupte si bajecny levny byt, ale musite si k tomu koupit i bajecnou garaz. Bez toho to nejde.. Central Group obecne pouziva zvlastni techniky prodeje..

 | 
ARow  |  03. 08. 2004 10:56

Nezmiňovat se vůbec o tak nízko nasazeném FUP je podvodvod...
FU CTc

 | 
Martin  |  06. 08. 2004 11:36

A jsou lide kteri to fakt nevedi , kdyz jsem to dotycnemu vysvetloval co je v tom za hacek jestli mu to nebude vadit cumel na me jako puk. Nikde v reklame neni zadna zminka o omezeni provozu po vycerpani limitu ....

No nicmene toto nezverejnuje skoro nikdo z isp ktery omezuje dat. prenosy  , ale kdyz clovek vidi v reklame nanika ktery sleduje online fotbalovy zapas , hm s timto tarifem by brzy prestal.... , navic sakrys kde se na ten fotbalovy zapas online v takove kvalite dival ?  Prosim telecome dej url :)))

 

 

 

 | 
Petr  |  20. 08. 2004 13:27

Klamava nebo neklamava reklama, podle me to je jedno. Ja reklamu uplne ignoruju a svoje nakupy podle ni neridim. Pouzivam hlavu pri vyberu zbozi a nekoupim vsecko co vidim. Na levne zbozi si davam dvojnasobne pozor a ridim se tim znamym: "Nejsem tak bohaty, abych kupoval levne veci." Co se internetovych reklam tyka, ty nevidim, protoze je mam v prohlizeci filtrovany. Nenavidim hlavne ty hnusy ve flashi a ty me nakonec prave dokopaly k tomu abych webovou reklamu likvidoval do posledni mrte!

 | 
plotinos  |  20. 08. 2004 14:35

Hahahahahahaaaaaaaaaa!!! Tak Vy pane reklamu uplne ignorujete jo? Hahahahaaaaa! TAK TO SI JENOM NAMLOUVATE! LOL!!!

 | 
Sartori  |  27. 08. 2004 12:03

Ano, to si mysli kdejaky chytrak.... reklamu ignoruju a ridim se hlavou... Ale chyba lavky, reklama je z velke casti zalozena na pronikani do podvedomi, na intuitivnich reakcich... a i kdyz treba reklamu neanalyzujete a nevnimate, vas mozek ji uklada... takovych chytraku, kteri PRY reklamu ignoruji, je spousta... ale realita je ponekud opacna

 | 
plotinos  |  20. 08. 2004 14:55

Ten fotak nebyla TV reklama, ale teleshopping.
Dost podstatny rozdil, protoze prave skrzeva teleshopping se daji koupit ty "uplne nejvic spatny" smejdy. Naopak produkty inzerovane v TV reklame zase az tak spatne nebyvaji. Namatkou Pilsner Urquell, Toyota, Absolut, Coca-Cola ... nic takoveho jsem v teleshoppingu nevidel.

Reklame s tvari clanku se pro zmenu rika advertorial a je to pekne svinstvo, proti tomu nic. Nicmene tento zlozvyk je umoznen diky lacnosti tiskovych vydavatelstvi - jde prece o dalsi zisky z "reklamy." Zadavatele reklamy jsou v tomto ohledu vinni az v druhe rade: kdyz to jde, tak proc nevyuzit moznosti, ktere nevyspely tiskovy trh v CR nabizi? Jeste horsi je redakcni clanek psany na objednavku a umisteny primo proti reklame. Napr. clanek o cyklistickych nehodach a k tomu celostrankovy inzerat na prilby.

Kde si mohu stezovat? V prvni rade primo v samotnem mediu. Tedy v CT. Muzete urcite i u RRTV, dalsi moznosti je bezpochyby Rada pro reklamu - samoregulacni organ Asociace komunikacnich agentur (rozumej reklamnich agentur).

A nakonec - prijde mi reklamni banner, ktery se objevuje primo pod nadpisem clanku a vybizi: Kupte si digital na dovolenou. Tedy vybizi k akci, jak proti tomu horuje autor clanku. Inu, clovek obcas mini a pambu meni, ze?

 | 
Lojza  |  26. 08. 2004 00:30

Jestli chcete vidět donebevolající příklady sprosté KLAMAVÉ REKLAMY, tak se podívejte na televizní/internetovou/tištěnou reklamní kampaň ČESKÉHO TELECOMU. Málokterá z jeho kampaní není klamavá.
Třeba takový "rychlý a neomezený Internet Expres" není v žádném případě rychlý a už vůbec ne neomezený. Dnes jsem zrovna vysvětloval mému příbuznému (75-ti letý penzista u počítače), že nabídka Českého telecomu je klamavá a lživá...
"Jak to, vždyť oni říkají, že je neomezený!?" No vidíte, a on je VELMI OMEZENÝ - až k nepoužitelnosti.

A že si chcete stěžovat? Leda na lampárně...
Český telecom je 51% ve vlastnictví českého korupcí prolezlého státu!

 | 
Freaky  |  01. 10. 2004 15:08

tak, tak

Podobne klame i UPC se svym "neomezenym" internetem.
Nebo s "dvojnasobnym" navysenim rychlosti za stejnou cenu. Zrychleni ze 768/128kbps na 1536/128kbps NENI dvojnasobne zrychleni, tak to je u vsech rychlosti upload zustal stejny.

 | 
Jindrak  |  25. 08. 2004 15:10

I kdyz se clovek snazi reklamu nevnimat, reklama na cloveka stejne nakonec pusobi. Vlezete do kramu a uz se to na vas dere. Ja mam nasledujici metodu: Nikdy, je-li to možné, nekupuju nic co si pamatuju z reklamy. Chce to ale hodne soustredeni

 | 
Fucker CTel.  |  26. 08. 2004 13:03

!! Nejvetsi mistr v klamave reklame = CTel. !!!   neomezeny internet pro sledovani TV... z toho se posadite na zadek.... (o skutecnosti, ze za 2-4 hodiny vam struhnou rychlost se uz nemluvi...) A

At zije bezdrave pripojeni !!! A to i v Horni, Dolní Lhotě !

 | 
baraka  |  04. 01. 2005 12:09

a co treba uvery typu AURA karta apod., nalakaji vas na vypocet splatek, ve kterych neni zaveden poplatek za vypis uctu, ten je nehorazne pres 200,-, takze kdyz zakaznik zaplati splatku 1000, odecte se mu cca 320 korun za ruzne poplatky, to je drzost, navic zakaznikum vsude doporucuji  platit 1000 mesicne, to vychazi na urok pres 30 procent, kdyz ale splacim 2000,- urok je polovicni. Bohuzel informace, ktere uvadi, ze v prikladu vypoctu nejsou zahrnuty poplatky, jsou vsechny napsane v letacich tim nejmensim pismem jako dodatky ** mozna to neni uplna podstata klamave reklamy, ale nejvetsi drzost. mnohdy poplatky nejsou nikde uvedeny a informaci ziskate pouze telefonicky nebo v neprehledne zahrabanem ceniku sluzeb, nikde vam nerekno narovinu, ze splatka 1000 = 32% 1500=21% 2000=16% atd, to si kazdy musi domyslet, ale ceska blba ovce to zere :))))) a plati

 

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená