Oproti loňskému roku máme za nejzajímavější investice do starožitností, drahých kovů a překvapivě do stavebního spoření. Ukázal to letošní první Barometr obliby spořicích produktů.
Největší skoky v porovnání začátku letošního a loňského roku se udály u investic do starožitností, drahých kovů a stavebního spoření. Tyto tři investiční produkty máme letos zatím v největší oblibě.
Černého Petra naopak dostala spořicí konta. V roce 2016 se těšila oblibě u 49 % dotázaných, nyní jejich obliba klesla o 5 %. Podobné to je se životním pojištěním. Úplně nejhůře je na tom termínovaný vklad. Tuto nejnižší pozici si drží trvale. Za zajímavou formu ukládání peněz jej považuje pouze 23 % respondentů. Lépe je na tom i ukládání peněz do slamníku (25 %). Vyplývá to z průzkumu veřejného mínění agentury IBRS provedeného na 1000 respondentů. Mezi Čechy oblíbený produkt pak stále patří stavební spoření. Jako top jej označilo 59 % dotázaných.