FinExpert.e15.cz

Na náš trh vstoupí nová internetová banka


Dle mého názoru vydělá banka, která jako první u nás nabídne bezplatné zahraniční platby, alespoň v rámci EU

 | 
xls  |  23. 08. 2010 15:06

To bych neřekl. To je služba pro zanedbatelný procento klientů a ještě v zanedbatelným počtu plateb. Jestli to někdo potřebuje, tak mu těch pár desítek korun u Fio čáru přes rozpočet neudělá. A kdo to opravdu potřebuje hodně, vyřeší si to účtem v zahraničí.

 | 

Odchozí zahraniční platba u FIO je za 50 Kč (jen v systému Targer2). U drobných plateb v řádech několika desítek EUR je to pořád ještě hodně, navíc kurzy ČSOB nejsou nic moc.

 | 
xls  |  23. 08. 2010 18:25

To je možný, ale určitě to není oblast, na který by si vznikající banka mohla založit svou živnost. Že je to nezajímá, je nakonec vidět na ostudné mBank, která i přes mSliby ty platby (ani příchozí) nezavedla dodnes.

 | 
Worm  |  23. 08. 2010 19:39

Chápu, že vy potřebujete zahraniční platby, ale já zahraniční platby řeším kartou nebo Paypalem a zahraniční převody vůbec nepotřebuji. A myslím, že procento takových lidí je výrazně vyšší než těch, kteří vyžadují zahraniční převody.

 | 
PatrikChrz  |  24. 08. 2010 07:11

Konkrétně na německé eBay z "mých" prodejců akcetuje PayPal tak 1 z 10 a to ještě chce za PayPal poplatek. PayPal a karty akceptují téměř výhradně profesionální prodejci, ale soukromí sběratelé téměř nikdy, ti chtějí jen bankovní převody. A pokud by kromě nulových poplatků byli schopni nabídnou i zajímavé kurzy, tak mají najednou zákazníků víc než dost. Stačí se podívat na devizové společnosti jak prosperují a jak dělají banky vše možné a nemožné, aby jim házely klacky pod nohy. http://ekonomika.idnes.cz/csob-rusi-ucty-konkurenci-a-celi-stamilionove-zalobe-p00-/ekonomika.asp?c=A080221_195547_ekonomika_zra

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 13:59

mBank a jak píšete i Zuno Bank mají jeden zásadní problém a tím je omezenost. Prakticky žádné služby, jen základní příjem a odesílání plateb. Nic víc. Žádné SIPO a další služby, které "velké" banky mají. Tím samozřejmě nepopírám, že tato omezenost nemusí někomu vyhovovat (ostatně 300 tis. klientů mBank mluví za vše), ale přesto si myslím, že nabídnout kompletní portfolio služeb přeci nemůže být takový problém, obzvláště, kdy se jedná o banky, za nimiž stojí jejich velké matky, které dané služby nabízejí.

A ještě jedna poznámka: možná se to zdá jako hloupost, ale dost o bance řekne i zpracování IB. když se podívám na mBank nebo FIO, tak mne to prostředí přímo děsí, je to neprofesionální a nedůvěryhodné a v provonáním s IB GE Money Bank, je to naprostá amatéřina...

 | 
Santa  |  23. 08. 2010 14:07

mBank že nemá SIPO? Na to jsi přišel jak? Jinak IB má naprosto v pohodě a mnohem lépe funkční, než donedávna třeba taková KB (uživatelé pod Linuxem mi jistě dají za pravdu). Už prosímtě nic nepiš.

 | 
Pavel  |  23. 08. 2010 14:15

Noo, sice má SIPO, ale jak dlouho na něj čekala. A jsou produkty, které nemá dodnes. A její IB je spíše směs zoufalství a diletnatismu, kterou se někteří skalní fandové nebojí vydávat za úsporné a z toho titulu plně funkční. Je to banka, která v první řadě lidem lže. Lže o termínech uvedení svých produktů, lže o důvodech změny finanční politiky a vůbec. Sice tam mám konto už několik let, ale kromě několika testovacích plateb a v minulosti dost velkého zůstaktu na eMax+ když byl výhodný - tam již nic v osučasné době nemám. I když nepopírám, žer i tohle může někoho oslovit. Pod pojmem banka si ale já představuju něco jiného. A nová Zuno? Půjde-li ve stopách mBank a nebo AXA, děkuji nechci...

 | 
JirkaH76  |  23. 08. 2010 22:55

jo tak nekolik let jo? vy jste polak?

 | 
Zivan  |  24. 08. 2010 10:41

Lze o terminech? Predpokladam, ze narazis na to, ze drive zamestnanci ochotne uverejnovali predem terminy a prusvih byl, ze se to casto nestihlo (a jen zamestnanci vi, jestli byl nejaky problem pri testovani nebo rozhodnuti polaku nasazeni pozdrzet). Ted uz zadne presne terminy neudavaji a tim se stavaji pravdomluvnejsi? :)

Ukaz mi banku, ktera nelze? :)

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 14:16

A po kolika letech to umožnila? Když začínala měla jen "pár" služeb a o to tady jde. Samozřejmě dneska už může být situace jiná - nevím nesleduji ji. Prostě pokud vstupuji na trh, tak bych měl mít konkurence schopné portfolio služeb. Je rozdíl mezi funkčnosti a vzhledem. Funkčnost je kapitola sama pro sebe, ale já psal o vzhledu. Ten je naprosto amatérský a odpudivý, ale je to subjektivní pocit. Uživatelé Linuxu jsou třeba na tento amatérský "standard" vzhledu zvyklí...

 | 
Santa  |  23. 08. 2010 14:26

A není to jedno po kolika letech to umožnila? Nebo protože před xy roky daná banka neměla nějakou službu, tak to o ní budeme tvrdit ještě dalších xy let? Jinak, když mBank vstupovala na trh, tak konkurenceschopné portfolio jistě měla, jinak by asi těžko přetáhla takový počet klientů, že.

Co se týká funkčnosti a designu, tak ok, kochejte se vzhledem, ale jsou lidé co spíš s IB potřebují pracovat a tam IB od mBank naprosto plní svou funkci. Nehledě na to, že i v testech bezpečnosti se umisťuje vysoko, např. daleko nad ČS. Viz test na root.cz.

P.S. Na co jsou zvyklí uživatelé Linuxu to opravdu nevím, já používám Windows a i na těch byly s IB od KB neskutečné problémy. Na Linuxu si pak člověk ani neškrtl. Ale tak hlavně, že měli pěkný design

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 14:33

Ne není to jedno. Přečtěte si příspěvek od Pavla, jak dlouho se na slibované služby u mBank čeká. Zrovna to SIPO slibovala co se pamatuji, do půl roku od vstupu a pokud se nemýlím nebylo SIPO ani po roce její existence...

Není to jen o kochání vzhledem, uvědomte si, že pokud se Vám něco nelíbí, tak to děláte nerad.

Netvrdím, že IB od KB bylo nějak lepší (nevím jak vypadá dnes), ale u KB jsem taky i z tohoto důvodu nebyl klientem. Jako příklad tady uvádím IB od GE a to je myslím dnes na špičkové úrovni a nelepí se na něj ani eKonto od Raiffky (od které jsem právě k GE utekl, ale samozřejmě to nebylo jen kvůli vzhledu IB)

 | 
optim  |  23. 08. 2010 15:06

Spickove bankovnictvi se pozna podle toho, ze na uvodni strance zabira misto pozdrav a obrazek uzivatele nebo podle toho, ze v nem nelze menit limity karet?

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 15:27

špičkové neznamená dokonalé, jsou samozřejmě i věci, které IB od GE neumí, ale zrovna limit karty asi neměníte každý den...

 | 
optim  |  23. 08. 2010 15:41

S kazdym nakupem na Internetu. Nemusim pak trnout, jak mel ktery prodejce zabezpecenou databazi.

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 15:59

1) na tohle má vynikající funkci Raifka (která ji samozřejmě koupila s eBankou) a to zamykání karty

2) u GE mi v případě, že dojde k "podezřelé" platbě, přijde SMS a mohu ihned reagovat. Už s mne takto na některé platby dotazovali )ale o všech jsem věděl). Mám samozřejmě přímo internetovou platební kartu, která je proti těmto případům nějak lépe zabezpečena (ale detaily po mě nechtějte)

 | 
optim  |  23. 08. 2010 16:46

1) Vynikajici to funkce, az na to, ze neni zadarmo a ze se zamknutou kartou tezko zaplatim v obchode nebo vyberu z bankomatu. 2) To je neco jineho, ale i to "polobanka" ma. A kolik Vas ta internetova platebni karta stoji mesicne?

 | 

ad 1) přesně tak. Každá platba platební kartou (pokud je nastaveno zamykání po každé platbě) tak vyjde na 3,90 Kč (nebo 2,90 u tarifu Student), plus eventuálně cena SMS pokud se to dělá přes telefon a to úplně všechny (ne jen ty elektronické). To dle mého názoru velmi snižuje použití karty.

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 17:56

Tady bych upozornil, že Raifka se profiluje jako banka pro vyšší třídu (ve skutečnosti říkají že i pro střední, ale měli by definovat jaký je to měsíční příjem - tak 25 000+ čistého) a pro tu nejsou takovéto "drobné" zase moc velká zátěž :)

 | 

Odemčení stojí 3,9 a zamčení 0, dělám to jen před platbami pře internet, na placení v obchodech a výběry z bankomatů mám jinou kartu, kde mám eCommerce transakce zakázané

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 17:49

1) nevzpomínám si, že by tato funkce byla zpoplatněna, ale už u Raifky více jak rok nejsem. Nicméně to jsou služby, za které jsem ochoten platit (vyjma vedení účtu)

2) platím 120 Kč měsíčně a mám v tom 2 karty (embosovanou a internetovou) všechny výběry z bankomatů GE, všechny pohyby na účtě atd. v této ceně. Když pak odečtu "prémie" za platbu kartou, tak se dostanu na polovinu této ceny. Mi to nepřijde jako "moc peněz" a za služby si klidně zaplatím, je-li ta částka rozumná...

 | 

A pokud místo zamykání zvyšuješ před platbou limit a pak ho zase dáváš na 0, tak to nemusíš dělat i před platbou v obchodě a výběrem z ATM?

 | 
Anonymizovaný  |  23. 08. 2010 14:26

No jo, no. Ale nezapomeňte, že jsou i tací, kteří plno těch, pro Vás důležitých, služeb nepotřebují. Nějaké SIPO (které mBank má, mi žíly netrhá. Naopak mi právě stačí jen to posílání a přijímání peněz. Ani trvalý příkaz nepoužívám, tak na co by mi byla hromada služeb, když bych za ně akorát musel platit.

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 14:35

Však to ve svém příspěvku nepopírám. Jen sděluji svůj názor na plány bank. Pokud vím mBank měla v plánu do dvou-tří let položit český bankovní trh na lopatky (tak jako v Polsku), ale (podle mne) to právě, kvůli chybějícím službám nemůže dokázat...

 | 
dit512  |  23. 08. 2010 15:02

Vidíte a přesto je IB mBank nejbezpečnější ze všech bank (dle jednoho testu jistého bezpečnostního analytika). Je to sice i proto, že mají strašně málo služeb a proto toho můžou jen málo pokazit, ale i tak...

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 15:31

všechny naše banky mají bezpečné IB nebo alespoň nevím o tom, že by měla nějaká banka problém se zabezpečením (snad krom ČS, ale tam to tuším taky nebylo přímo "chyba" ČS), takže tohle "handrkování" je už jen o tom kdo ho má většího...

 | 
xls  |  23. 08. 2010 15:09

IB od Fio je ve srovnání s jakýmkoliv jiným takový Mercedes. Když si na to navážete víc účtů a potřebujete to opravdu k provádění širokého spektra operací, tak jsem nic lepšího neviděl. Jestli máte na mysli grafiku, tak to těžkou posoudím, pro mě je na 1. místě rozhodně funkčnost a nějak to tam nacpat museli.

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 15:34

mám zkušenost pouze s demo účtem a ten mne tedy nenadchl ani po stránce funkčnosti, ale pravda mohlo to být dáno tím, že kvůli vzhledu je to IB dosti nepřehledné. ve vašem případě asi ale ani jiná možnost nebyla, protože neznám nikoho kdo by potřeboval propojovat účty ;)

 | 
xls  |  23. 08. 2010 15:58

Když potřebuju mít soukromé, firemní, OSVČ a různé obyčejné a spořicí, tak je opravdu lepší je mít na jedné stránce než mít 10 IB od 10 různých bank. Např. u mBank je to opravdu jednodušší, protože pracujete s jedním účtem a zadáváte 1 operaci. Tady jich můžete z jedné stránky zadávat tak desítky pro všechny připojené účty.

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 16:05

Tak spořící účty už nabízí snad všechny banky, takže tam bych problém neviděl. Mít propojeny soukromé a firemní finance, tam by mohlo vznikat riziko, že pošlete peníze z jiného účtu než jste původně chtěl ;), ale samozřejmě, každý máme jiné potřeby a požadavky a někomu vyhovuje jedno a jinému druhé, to však nic nemění na tom, že se uživatelské přívětivosti týče, je FIO katastrofa.

 | 
Noxik  |  23. 08. 2010 19:42

Jenze u nekterych bank ty sporici ucty ani nemaji smysl. FIO je katastrofa? Tak to doporucuji vyzkouset AXA, tam je to opravdu hruza. FIO je sice dost preplacane a udelat vypis z uctu v PDF fakt trva, ale da se zvyknout.

 | 
Petr  |  23. 08. 2010 21:49

Mame nekolik firem a mnoho uctu - v CR KB, CSAS, CSOB, RB, mBank, FIO, GE Money, v Rakousku RB a na Slovensku Tatra banku. IB Fia se mi ze vsech libi nejvice.

 | 
jiri.masek  |  23. 08. 2010 15:36

Mno nevím co je to SIPO, ale podle Google je to služba české pošty. Tudíž si troufnu tvrdit, že ji nabízí max Pošta a Poštovní spořitelna. Já osobně používám klasické inkaso a to má mBank už snad od začátku (přešel sem k ní po půl roce existence na našem trhu).

Co se týče IB... Naopak je skvělé myslím. Dostanu se na něj i z mobilu. Naopak nenávidím obrovské napůl nefunkční a uživatelsky nepřívětivé IB jako má třeba ČSOB/PS. Navíc IB mBank je bezpečné a událám tam víc věcí jak v nesmyslu u ČSOB, kde se ke mě IB chová nepřátelsky i když chci udělat klasickou platbu. A o tom, že bych si u konkurence mohl měnit limity karet "on-line" si mohu nechat jen zdát. Třeba než sem odešel od ČSOB, řekli mi, že to změnit nejde, jedině přes formulář a 30 dní čekání, a pak mi to možná povolí Od banky požaduji především pružnost, kterou mBank má. Když najednou potřebuji zaplatit něco nečekaného, fakt nechci vypisovat formulář a čekat 30 dní než se banka rozhodne, jestli mi povolí změnu limitu

osobně mi k životu stačí tyto služby: - Platební karta se kterou mohu platit v obchodě, na internetu i v zahraničí (mkarta) - Účet kam mi chodí peníze (mkonto) - Odesílání plateb - Inkaso a trvalé příkazy

Nevím co bych jako soukromá osoba potřeboval víc.

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 16:10

tak SIPO je takové "lepší" inkaso, protože SIPO sdružuje několik plateb do jedné (obvykle nájem, energie, TV atp.) a platíte tak jednu částku (jeden poplatek) v jeden stejný den. SIPO spravuje Česká pošta, ale platit jej můžete v téměř kterékoliv bance.

každý máme jiné potřeby, jeden potřebuje to a jiný tohle, opět opakuji, že existují lidé, kterým mBank naprosto vyhovuje, jen sděluji svůj názor na příp. úspěch těchto bank na českém trhu...

 | 

Sdružené Inkaso Plateb Obyvatelstva. Ano, poskytuje to Česká pošta, která do jedné platby soustřeďuje několik plateb. Výhoda je v úspoře nákladů (týká se ovšem jen těch bank, kde se platí za každý pohyb). Ale jsou varianty, kdy jinak než přes SIPO platit nelze (např. v našem společenství vlastníků bytových jednotek se spoluvlastnické platby jinak neplatí).

 | 
fatman  |  23. 08. 2010 18:57

Uf, tak to je skoro na odstěhování - opravdu není jiná možnost než SIPO (přímá platba nebo složenka)? Neumím si totiž představit horší službu než SIPO (dobře, s přihlédnutím na datum vzniku to ve své době super služba byla), ale dnes: - nepružnost mezi bankou a poštou (zvýšení limitu z ČSOB 14 dní předem se jaksi nepotkalo s poštou; můj účet to nebyl, ale přesto...) - nepřehlednost (přímé inkaso nebo trvalý příkaz - vidím každou platbu zvlášť, SIPO - vidím jednu částku a musím si nechat extra papír od SIPO) - nezaplacená položka se nedá poznat a nejde na poště zaplatit extra, musí se čakt na "upomínku" (tedy tohle jsem zažil tak před 5 lety, možná už to je lepší) Ne, dokonce jsem při novém zřízení UPC internetu zaplatil 250 Kč za připojení, než bych si zřizoval SIPO.

 | 
Johnnik  |  23. 08. 2010 19:04

já inkaso nemám a vše platím. ano je potřeba si hlídat trvalé příkazy a jednou za rok upravovat jejich výši podle vyúčtování.

 | 

Souhlas, také považuji SIPO za přežitek socialismu, rozhodně ne za lepší inkaso. Zapojení třetí instituce a navíc Pošty je zbytečné a děsí mě, některé operace nelze jinak než si na poště vystát frontu, pokud jeden subjekt udělá chybu a přešvihne limit nezaplatí se nic. Fuj. Pokud jde o PatrikaChrze, vůbec legální neumožnit jiný způsob než SIPO?

 | 
PatrikChrz  |  24. 08. 2010 14:12

Tak naštěstí si zatím nikdo nestěžoval. Jsme malé společensví o 23 bytech a všichni SIPO mají a pro nás je to administrativně nejjednodušší. Faktem je, že kdyby na tom někdo trval, asi bychom to museli dělat jinak, což by samozřejmě přineslo další náklady, které by nakonec všichni museli zaplatit (protože účtovat je jen tomu, kdo to chce jinak než všichni ostatní, nevím jestli by i to nebylo bráno jako nelegální). Já si nestěžuji, mě SIPO vyhovuje, i když asi jde spíše o zvyk.

 | 
Tomáš Marný  |  23. 08. 2010 16:30

"když se podívám na mBank nebo FIO, tak mne to prostředí přímo děsí, je to neprofesionální a nedůvěryhodné a v provonáním s IB GE Money Bank, je to naprostá amatéřina... " No comment. Jestli je u tebe IB FIO amatéřina, tak bych docela rád věděl, co děláš a jak profesionálně to odvádíš. Ale třeba dáváš přednost omalovánkám před funkčností.

 | 
Rdm  |  23. 08. 2010 17:59

Pracuji v oblasti webdesignu a po této stránce je IB FIO amatérská práce. Nehodnotím aplikaci, tu jsem neviděl - Ty snad ano? Víš, jak kvalitně je napsaná? Ale to je jedno, nikde jsem toto nehodnotil. Hodnotím pouze UX jestli ti to něco říká...

 | 
Tomáš Marný  |  23. 08. 2010 21:41

Používám FIO teprve pátým rokem, takže si to nedovolím hodnotit . Ale řekl bych, že je lepší než jeBanka blahé paměti. Jo, a nahoď sem nějaké odkazy těch webů, co jsi vytvořil, ať můžeme porovnat tvoji profesionální práci s amatérštinou ve FIO .

 | 
TT  |  24. 08. 2010 08:21

No nevím, zda je to typická česká vlastnost vše hrozně kritizovat, ale mě se IB od mBank líbí, protože je jednoduché a přehledné. I barevně není špatné (není ani svítivě zelené, ani růžové), takže z mého pohledu mě jako klienta rozhodně neděsí a jen se usmívám, pokud z toho má někdo fobii. Také si nedokážu představit, jak už tu v diskusi zaznělo, že bych na změnu limitu karty čekal nějakých 30 dnů. PS: těším se na další polobanku. Nechci financovat banku s množstvím pro mě nevyužitých služeb, zaměstnanců i poboček. A myslím, že spousta mladých lidí to vidí stejně.

 | 

Mám účty u 4 bank a 4 záložen a využívám internetové bankovnictví PS (mělo by být shodné s ČSOB jen v jiné barvě), ING, mBank a Axa a ze záložen FIO a MPU. Z minulosti mám zkušenost ještě s WSPK a Živnostenskou bankou. Z těchto všech je bankovnictví FIO s přehledem nejlepší s největšními možnostmi nastavení a přitom velmi jednoduché a svižné, žádné javascripty a podobné zádrhele. Naprosto nejhorší je IB AXA. Bankovnictví mBank není žádný zázrak, ale osobně mu dávám přednost před poměrně složitým a hlavně pomalým IB od PS (ČSOB) i když tady mBank silně hraje do karet malý rozsah poskytovaných služeb.

 | 
xls  |  23. 08. 2010 18:30

Naprostý souhlas. Taky jsem si toho prošel z různých důvodů hodně a se stejným výsledkem.

 | 
Michal Kára  |  23. 08. 2010 17:21

No, Fio má sice design co frčel naposledy v minulém tisicíletí, ale když se v něm člověk zorientuje, tak se s ním pracuje dobře (až na detaily typu že zprávu není možné z přečtení přímo smazat).

Opravdu děsivé IB má Axa.

 | 
Vladik  |  24. 08. 2010 07:35

mBank má IB tragický, ale FIO ho má přehledný a dobře udělaný, myslím že je dobré, dá se tam s účtem vyřídit prakticky cokoli. A s amatéřinou jsem se potkal třeba v KB kdy mi na jednoduchý dotaz nedokázala abkéřka odpovědět a pobíhala po pobočce a ptala se kolegů. U FIO jsem se na pobočce vždy setkal s milou obsluhou a nikdy nebyl problém zodpovědět otázku ihned.

 | 
Petr Provazník  |  24. 08. 2010 12:47

Vůbec to žádný polobanka nemusí být. Jde o to, aby všechny služby byly dostupné z pohodlí domova. Tak jak to měla dříve eBanka (nyný eKonto u RB) - za celých 6 let jsem byl na pobočce jen třikrát - při zakládání účtu, vyzvednutí první platební karty (další jsem si nechával zasílat) a poté na konzultaci hypotečního úvěru. Všechno ostatní jsem si zařídil přes net. A i přesto, že eKonto běží na 15 let starém systému, tak se ho zatím žádná ze současných bank nepřekonala.

 | 
XYZ  |  23. 08. 2010 14:16

Sem zvědavej kdy se tady ta banka objeví a s čím přijde. mBank mě zklamala postupným zaváděním poplatků, tak aby tady tohle taky vydrželo aspoň ty 3 roky než zklouzne k českýmu bankovnímu proměru (nedělám si iluze, že by tady nedejbože nějaká banka vydržela dlouhodobě fungovat jako na západě, my jsme přece specifický trh že).

 | 
fx  |  23. 08. 2010 15:06

I mě mBank zklamala.. Např. tím, jak mě v současnosti "nutí" platit kartou, jinak se bezplatné výběry z bankomatů nekonají.. Takže to, jako student, vidím na změnu..

 | 
jirkaho  |  23. 08. 2010 15:34

nechapu v cem je problem platit kartou. Proste chce banka aby jsi ten ucet pouzival naplno a ne aby jsi vyuzival jen neco nebo ostatni mel u konkurence. neni problem zaplatit i 100kc kartou nekde v obchode. (ve velkych retezcich uz vubec ne)

 | 
Noxik  |  23. 08. 2010 17:01

Ver, ze platit kartou muze byt problem. V malych obchodech karty neberou. Pokud bydlis na vesnici, tak tam je proste neberou.

 | 
jirkaho  |  23. 08. 2010 17:34

Ale zase chapu, ze banka z neceho zit musi. Bohuzel se nasli lide, kteri to zneuzivali, takze pokud se ucet pouziva je to porad zajimava volba.

 | 
Karel  |  24. 08. 2010 12:01

Nu a proc nezpoplatnili, vyber jak jeden mesicne misto toho abys musel calovat kartou. To ze nekdo daval i 500 prikazu k platbe? Nemohli to omezit 5-8? Atd. Proste davaji vymluvu na to aby sme museli calovat a takto meji i nastavene nove pravidla kliente caluj caluj caluj.....

Jinak IB design maji jednoduche, zadne graficke blbosti co potrebuji Metrousi a spol. Ja potrebuju dat prehledne prikaz ne se kochat nad krasne vytvorenim stinem ikony ci nad jejim barevnym rozsahem.

 | 
Vladik  |  24. 08. 2010 07:40

Zajímavé je že na SK a jinde má mBank stále účty bez poplatků a bez traných limitů a podmínek. Nikde tam není ani zmínka o změně sazebníku. Vím že jsme specifický trh, ale to že v ČR jsou podmínky mnoha služeb stejných firem nejhorší nutí k zamyšlení.

 | 
Noxik  |  23. 08. 2010 14:48

Ja jsem zvedav hlavne na jejich poplatkovou politiku a budu tajne doufat, ze se dockam ergonomickeho internetbankingu.

 | 
Rup  |  23. 08. 2010 14:55

Co vyšilujete??? SIPO je podle mě naprostý přežitek. Navíc, když máte banku, která si neúčtuje poplatky za platby, proč používat SIPO, kde je tučný poplatek? Já osobně jsem SIPO ukončil před 10 lety a aspoň nemusím lovit z kastliku každý měsíc složenku PRE i kabelovku platím platebním příkazem, stejně jako nájem. Takže se vůbec nedivím, že mBank takový relikt (který Poláci asi vůbec nechápou a o jeho existenci možná neměli zpočátku ani tušení) neustále odkládali. Myslím, že jsou důležitější věci, co by "banka" měla umět.

 | 
xls  |  23. 08. 2010 15:11

To jo, pro masochisty je určitě lepší dělat 10-15 příkazů měsíčně než se mrknout na přehled od sipa.

 | 
Rup  |  23. 08. 2010 15:42

A co v tom SIPU všechno máte??? Mě chodilo jen na elektřinu a tak jsem se na PRE domluvil na platbě přímo na účet. Navíc, jen velice, opravdu velice nerad dávám komukoliv svolení k inkasu, to si těch pár příkazů k úhradě raději sám zadám, nebo použiji trvalé příkazy, než bych řešil reklamace typu, že si kdosi strhl něco neoprávněně.

 | 
martin  |  23. 08. 2010 16:35

tak ja tam napr mam elektriku, plyn, tv, radio, upc a poistenie auta. nemusim riesit ziadne nastavovanie prikazov (coz nenavidim a vacsinou zabudam :)

 | 
xls  |  23. 08. 2010 16:49

ČRo, ČT, plyn, nájem, telefon, noviny, vodný, stočný, nějaký pojistky, a většina z toho x2, protože pro barák a byt. Představa, že bych to měl všechno hlídat a zadávat, mě zrovna zrovna neláká. Nehledě na to, že při změně banky to je 1 elementární operace.

 | 
Johnnik  |  23. 08. 2010 19:06

Zadáš jednou - ano, je potřeba hlídat při vyúčtování změnu výše zálohy, ale to nebývá až tak často.

 | 
siddhi  |  23. 08. 2010 16:33

Vždyť ale prakticky vše se platí formou pevné částky/zálohy, která je celý rok stejná (některé položky jsou stále stejné i několik let) . Takže stačí jednou za rok v internetbankingu nastavit trvalé platební příkazy.

 | 
martin  |  23. 08. 2010 16:37

raz za rok asi 6 veci, komu sa to chce menit...

 | 
Worm  |  23. 08. 2010 19:36

Jasně příkaz - to je ono! Jen je třeba pohlídat si změnu plateb za televizi a rozhlas, kabelovku, případně elektřinu, plyn,ale jinak je to platební prostředek 21. století.

 | 
Tomas  |  23. 08. 2010 15:19

Až začne Zuno zavádět poplatky jako Raifka tak to milé nebude. http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=165817&t=165817&sr=ld&pn=1

 | 
robik007  |  23. 08. 2010 15:40

Jestli to pojmou s poplatky za služby tak jak to udělali s eBankou tak to tedy děkuji. Proto jsem odešel do mBank. A co se služeb týče.. tak 90% obyvatel této republiky nevyužívá svůj internet banking na nic jiného než je placení složenek. A ten kdo chce využívat účet i na jiné účely.. určitě najde vhodnou alternativu u jiné banky a určitě si rád za to připlatí.

 | 

Ty tak kecáš, po převzetí eBanky RB eKonto zlevnila a to razantně, i po nynějším mírném zdražení je to pořád výrazně pod cenami eKonta před přesunem pod RB.

 | 
xls  |  23. 08. 2010 16:00

Už se těším, až to spustěj, určitě to bude tak půl roku použitelný spořicí účet. Jako vždycky.

 | 
Nelde  |  24. 08. 2010 08:50

Achich ouvej. Nabídne něco jako mBank se svými standardními poplatky a přístupy? Jediné zajímavé může být, co udělá PPF. I když ta asi chce hlavně půjčky...

 | 
Test  |  06. 09. 2010 12:37

Tohle je test

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená