FinExpert.e15.cz

Na dotazy po internetu některé firmy vůbec neodpovídají

 

Průzkum využívání on-line marketingových nástrojů finančních institucí prokázal, že rychlost reakce jednotlivých firem ve většině případů on-line klienty spíše odradí, než že by je pomohla získat či udržet. Někde dostanou zákazníci odpovědi do několika minut, někde se jich ale vůbec nedočkají. Na dotaz vůbec neodpoví každá pátá banka, každá čtvrtá pojišťovna a každá třetí stavební spořitelna. Ze všech nejhůř reagují otevřené podílové fondy. Celkem tři čtvrtiny z nich na dotazy on-line klientů neodpověděly. Průzkum způsobu on-line komunikace finančních institucí se zákazníky realizovaly koncem minulého roku divize Interactive společnosti Taylor Nelson Sofres (TNS) a společnost Donath-Burson-Marsteller.

„Nereagovat na on-line žádost klienta je skandální,“ řekl Michal Donath, generální ředitel Donath-Burson-Marsteller. „V takových případech pravidlo ’mlčeti zlato’ prostě neplatí. Zvláště když někdo zákazníky k on-line komunikaci přímo vyzývá,“ dodal Donath. „On-line služby nabízejí zákazníkům již všechny finanční instituce,“ vysvětlil Martin Hošek, ředitel divize Interactive společnosti TNS. „V pilotním projektu jsme otestovali devadesát procent finančního trhu,“ dodal Hošek.

Z bankovních institucí nejrychleji reagovala Českomoravská záruční a rozvojová banka, které odezva na dotaz trvala jen sedm minut. Všeobecná stavební spořitelna KB poslala odpověď do třinácti minut, a tedy nejrychleji ze všech stavebních spořitelen. Z pojišťovacích ústavů nejrychleji reagovala D.A.S. pojišťovna právní ochrany, odpověď na dotaz přišla za 68 minut. Zástupci bank odpovídali v průměru do osmi hodin. V kategorii otevřených podílových fondů zvítězily Pioneer Investments s reakcí do 36 minut. Otevřeným podílovým fondům trvala odezva v průměru 36 hodin. Přitom na zaslanou otázku odpověděli pouze zástupci dvou z jedenácti největších otevřených podílových fondů v ČR.

 

Zdroj: Donath-Burson-Marsteller, TNS Interactive
Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená