Nyní našim věrným čtenářům posíláme dárek v podobě zcela nového designu časopisu, který vychází nově s rozšířeným obsahem a počtem stran. Cena čtrnáctideníku přitom zůstává stejná! Změnil se nejen „kabát“ časopisu, ale co je ještě důležitější, i jeho obsahová náplň. Poslední výrazná změna FOND SHOPu se udála na konci roku 2004.
Cítili jsme, že od této doby došlo k výraznému posunu na finančních trzích, což bylo nutné promítnout i na našich stranách. Díky neustálému inovačnímu procesu udržujeme krok s vývojem v oboru.
Čtyři nové strany magazínu se rovnoměrně rozložily mezi textovou a tabulkovou část. V textové části jsme rozšířili počet stálých rubrik, abychom byli schopni pokrývat i další zajímavá finanční témata. Za zmínku stojí například zcela nová rubrika SPOTŘEBITEL, která je cílena výhradně na konečného spotřebitele produktů a služeb. Dáváme tím ještě viditelněji najevo, že hájit zájmy koncových klientů, je naším předním cílem. V tabulkové části také výrazně přibylo monitorovaných fondů. Nyní nabízíme kvantitativní analytická srovnání i u exotičtějších produktů, které se stále častěji objevují v portfoliích našich čtenářů.
Čtenářsky příjemnější a modernější grafická podoba by navíc měla podtrhnout celkový dojem z nového časopisu. Naším hlavním cílem je neustále zlepšovat redakční práci tak, aby naši čtenáři díky kvalitě publikovaných informací činili vždy jen ta nejlepší rozhodnutí.
Vydavatelem časopisu FOND SHOP je společnost MONECO spol. s r.o. MONECO je dlouholetým respektovaným partnerem celé řady finančních institucí a mnoha klientů na celém území České republiky i v zahraničí. Společnost v současné době poskytuje svým zákazníkům odborné konzultace, komplexní investiční poradenství a majetkové plánování a uskutečňuje vydavatelské aktivity. Společnost realizuje také dodávky specializovaného
softwaru na řízení finančních rizik a v neposlední řadě organizuje odborné vzdělávací programy a tréninky určené pro finanční profesionály v rámci známého projektu Czech Financial Academy.