FinExpert.e15.cz

MODRÁ PYRAMIDA: „Bydlení na skladě“ – nový internetový supermarket Modré pyramidy

Praha 9. 1. 2009 - Modrá pyramida vsadila na netradiční prezentaci svých služeb. Od pondělí 12. ledna nabídne nový internetový supermarket „Bydlení na skladě“ návštěvníkům srozumitelné, snadné a hravé řešení pro financování jejich bydlení. Kreativní i technologické řešení stejně jako design aplikace vznikly v agentuře MEDIA FACTORY. 

„Pokusili jsme se oslovit naše klienty i ostatní zájemce o produkty Modré pyramidy novou a netradiční formou, kterou znají z každodenní zkušenosti, ovšem nikoli v souvislosti s finančními produkty. Dlouhodobě spoléháme na odlišnou komunikaci a těší nás, že se setkává s čím dál tím větším ohlasem. Věříme, že své místo si u nich nalezne i náš nový internetový supermarket Bydlení na skladě,“ říká Lukáš Kubín, ředitel marketingu Modré pyramidy stavební spořitelny, a. s.

Co vlastně supermarket „Bydlení na skladě“ přináší nového? Základní koncepce spočívá v prezentaci účelu a nikoliv prostředku, a snaží se tak ještě více přiblížit potřebám klientů. Zákazníci tak v regálech virtuálního supermarketu mohou nalézt instantní střechy, ale také okna, fasády a další různorodé zboží, které jim skutečně může pomoci ke zlepšení jejich bydlení. Za každým takovým produktem se samozřejmě skrývá úvěr, jehož výši si každý může upravit sám.

Veškeré „nákupy“ uskutečněné v internetovém supermarketu jsou zcela nezávazné a představují impuls a začátek komunikace mezi stavební spořitelnou a jejími klienty. Na základě „nákupu“ v supermarketu kontaktuje klienta zástupce Modré pyramidy již s konkrétní nabídkou, protože již má o reálných potřebách klienta jasnou představu.

„Komunikace bankovních produktů formou supermarketu je inovativní a originální. Stejně netradičně jsme přistoupili i k jejímu ztvárnění. Na námět Modré pyramidy jsme proces nákupu co nejvíce přiblížili realitě kamenného supermarketu. Důraz byl kladen především na vizuální zpracování a interaktivitu. Zákazník se pohybuje s nákupním vozíkem mezi regály, prohlíží si zboží a "nakupuje". Vše je animované, intuitivní a především hravé a zábavné.

První reakce jasně ukazují, že i finanční produkty, nabízené tradičním konzervativním způsobem, je možné bez obav objednat i zábavnou formou,“ dodává Tomáš Klečka, Senior Project Manager společnosti MEDIA FACTORY Czech Republic, a. s.

Aplikace poskytuje uživatelům interaktivní prostředí včetně „virtuálního prodavače“. Animovaný psí maskot MOPY reaguje na aktivitu zákazníků supermarketu, dává jim tipy a rady, pomáhá s pohybem po webu a přináší zpestření a zábavu. Design je koncipován s důrazem na přehlednost a jednoduché, rychlé a intuitivní ovládání. Supermarket Bydlení na skladě je novým doplňkem v komunikaci Modré pyramidy a navštívit ho můžete na adrese www.bydleninasklade.cz.

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená