Ústí nad Labem/Praha, 8. září 2013
V pondělí 9. 9. začne zákazníkům nabízet své tarify virtuální mobilní operátor Centropol. Zároveň startuje marketingovou kampaň. Do konce letošního roku chce firma získat až 60 000 zákazníků, v příštím roce pak až 200 000 zákazníků. Při startu získají zákazníci v základním ceníku měsíční tarify za jednu korunu. Vedle marketingové kampaně chce také využít přímý prodej. Především do rozvoje obchodních sítí bude Centropol investovat až 200 milionů korun.
Na rozdíl od všech stávajících virtuálních operátorů, kteří pouze přeprodávají předplacené telefonní karty, nabídne Centropol svým zákazníkům především paušální tarify. Ty budou zahrnovat mobilní volání, SMS i datové služby.
V prvních třech měsících získají zákazníci Centropolu měsíční tarify za jednu korunu. Po vyčerpání volných minut budou moci volat do všech ostatních sítí za 1,50,- Kč. Centropol také připravil speciální cenové balíčky C-Energie zvýhodňující volání a odběr zemního plynu a elektřiny od sesterské společnosti Centropol Energy.
Základní tarif s neomezeným voláním v rámci vlastní sítě nabídne Centropol za 199 Kč, což je nejnižší cena na trhu v rámci operátorů, kteří o svých nabídkách dávají vědět prostřednictvím masmédií. Nabídka tarifů je rozdělena podle potřeb volání každého zákazníka. Od toho jsou odvozeny i jejich názvy, jako například tarify Trochu, Více a Jak chci.
Vedle marketingové kampaně se sloganem Mobilizace bude mobilní operátor Centropol využívat i přímý prodej. „Stejně jako dominantní mobilní operátoři chceme oslovit domácnosti přímým prodejem. Zvýhodněnou nabídkou C-Energie oslovíme také více než 350.000 zákazníků sesterské společnosti Centropol Energy,“ uvedl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel skupiny Centropol.
Centropol bude využívat pro své mobilní služby síť Vodafone. Vše ostatní, jako je fakturace, zákaznický portál, call centrum či marketing, si ale zajistí sám. Tím se výrazně odlišuje od většiny ostatních virtuálních mobilních operátorů.