Mít loajální klienty je sen každé firmy a společnosti. Na loajalitu si nemůže stěžovat ani Home Credit. Během jeho desetileté existence využilo některý z jejích úvěrových produktů už milion a půl klientů. Jen během šesti měsíců letošního roku Home Creditu přibylo téměř 80 tisíc nových zákazníků, kteří si jeho služby vybrali úplně poprvé. Většina z nich si pořídila zboží na splátky. Z jeho statistik vyplývá, že Vedle tradiční elektroniky nebo domácích spotřebičů stále častěji pořizují na splátky i méně obvyklé zboží, například dovolenou nebo nadstandardní zdravotní péči.
Ovšem nejloajálnějším klientem Home Creditu je čtyřiašedesátiletý muž z Havířova, který s ním uzavřel už 20 úvěrových smluv a všechny své úvěry řádně splatil nebo splácí. Na spotřebitelský úvěr si vybavil celou domácnost – pětkrát si koupil černou techniku, dvakrát bílé zboží, devětkrát nábytek, dále kuchyňskou linku a počítač. Využil také hotovostní úvěr a revolvingovou úvěrovou kartu.
Mezi klienty Home Creditu jsou zastoupeni lidé všech věkových skupin – pod 20 i nad 80 let. Téměř polovina z nich spadá do věkové skupiny 30 až 50 let, Home Credit však obsloužil i 72 000 klientů nad 70 let. 54 % všech dosavadních klientů tvoří muži, žen bylo o zhruba 100 tisíc méně. Navzdory tomu se stala milionapůltým klientem žena, která si v severních Čechách pořídila na splátky mobilní telefon.