Mileniálové (lidé, kteří se narodili v letech 1980-1995 a jsou první generací vyrůstající ve světě online technologií, někdy také označovaná jako generace Y) se připravují na to, že jejich kariéra bude ultramaratonským během, a předpokládají, že si cestou budou vybírat delší oddechové časy, jak vyplývá z průzkumu ManpowerGroup.
Při výběru toho, kde a jak budou pracovat, sledují mileniálové tři priority: peníze, jistotu a volný čas. Chtějí být odměňování za své úsilí, chtějí mít v zaměstnání jistotu (kterou chápou odlišně, než předchozí generace), a přitom stále mít volnost, aby mohli jednou za čas zastavit a dobít baterie. Chtějí také pracovat se zajímavými lidmi, užívat si dobu strávenou v práci, a to s možností pracovat flexibilně a získávat nové dovednosti.
„Většina zaměstnavatelů napříč ekonomikou tvrdí, že nemůže najít dostatek lidí s vhodným profilem. Je nevyhnutelné, aby zaměstnavatelé mnohem více naslouchali, co současná a budoucí generace na trhu práce hledá. Firmy musí být mnohem více kreativní a nemohou si jednoduše dovolit nebýt pro mileniály přitažlivými,“ řekla Jaroslava Rezlerová, generální ředitelka ManpowerGroup Česká a Slovenská republika.