FinExpert.e15.cz

mBank začne od července ukončovat původní internetové bankovnictví


RomanZ  |  19. 06. 2014 14:28

Báječné, takže by opravdu, mBank? Nejvtipnější část je - přenesli jsme veškerou historii.. To by mě pak zajímalo, proč mi najednou u všech definovaných příjemců odejdou peníze bez potvrzovací SMS s kódem.. Odpověď mBanky - můžete nastavit tam a tam.. Designově sice krásné, ale jinak nesmírně složité.. Díky, nechci!

 | 
RadimK  |  21. 06. 2014 10:54

Právě kvůli novému vzhledu IB, které mi připomíná spíše omalovánky než bankovní aplikaci, jsem mBank po letech opustil.

 | 
Viktor X  |  19. 06. 2014 16:00

A to ještě ti pitomci omezili znakovou sadu u hesla na polskou abecedu, takže máte - li v heslu někdo český znak, co v polské abecedě není, musíte si změnit heslo, nebo se nepřihlásíte. Staré bankovnictví patřilo k těm nejlepším, ale proč nenaházet klientům klacky pod nohy, když vypadají tak hezky...

 | 
honza  |  19. 06. 2014 17:20

Vzhůru do FIO Banky, vše již nachystáno

 | 
RadimK  |  21. 06. 2014 10:55

Už tam jsem . S osobním i firemním účtem.

 | 
Johny  |  19. 06. 2014 17:51

já to balím, jdu k equa bank..

 | 
Michal Kučera  |  19. 06. 2014 18:18

Nechápu, kolem 10 lidí z mého okolí má MBank a několik z nich psalo do MBank i velice negativní reakci ohledně nového bankovnictví (spíše připomíná web cirkusu Berousek než solidní finanční produkt) a zřejmě MBank neslyší na reakce svých klientů... Prostě neznám člověka ve svém okolí, který by byl spokojen, maximálně to nějak přežije. Takže nebuďme líní a odejděme.

 | 
RadimK  |  21. 06. 2014 10:57

S tím cirkusem jste se trefil :o.

 | 
Petr  |  19. 06. 2014 18:59

taky jsem je s manželkou využíval velmi aktivně, dokonce platbami kartou jsme tam dělali měsíční obrat asi 25 tisíc... ale nové IB je natolik uživatelsky nepříjemné, že nás to donutilo odejít... fakt nechápu, nic nám nechybělo, mohli ty šílené peníze za nové IB rozdat mezi klienty, případně investovat do dalších produktů v rámci banky, takhle je to akorát k pláči... a to jsem zažádal o účet asi 3 hodiny po vstupu na trh... ani krásné číslo účtu mi to nerozmluvilo. přeji mBank v budoucnu mnohem lepší rozhodnutí, než co udělala teď! P.

 | 
VlK  |  19. 06. 2014 22:37

Sice nevím, proč už nyní ruší staré internetové bankovnictví, ale asi patřím mezi těch 75%, co neřeší v čem zadává příkazy. Nové je pomalejší, i přes aktivní používání stále se nepohybuji nejkratším způsobem, nicméně se to zlepšuje. Jsem zvědav, kolik lidí opravdu odejde, mě by pouhé IB asi nestálo za ten přechod. Nicméně nemám jen mbank (i Fio, AB - vše aktivně používám), takže místo přechodu bych použil přestání používání ;)

 | 
Karel  |  20. 06. 2014 16:48

netuším,proč z jednoduchého a přehledného bankovnictví M bank přechází na nepřehledný paskvil. Nechci barvy,odznáčky,chci jednoduchost,přehlednost. Snad najdu jinde..

 | 
GRG  |  20. 06. 2014 17:19

Nenajdete. Já mám všechny bezplatné (Zuno, Equa, Fio, Air a samozřejmě mBank) a stará mBank z nich byla nejlepší. Jednoduché HTML nemá chybu. Zuno je pomalé, Equa nemá okamžitý převod mezi vlastními účty (+krátké heslo), u Fio jsem nedohledal zadaný příkaz a u Air si sice na nic nevzpomínám, tu jsem zřejmě testoval asi jen lehce (zřejmě vcelku otráven testování dalších bank - včetně nové mBank), ale v každém případě jsem k Air nepřešel. Staré mBank se držím jako klíště (už od ledna 2008), ale jsem připraven. Pokud budou problémy nepřekonatelné, další účty mám založené a rozhodnutí o útěku bude o to jednodušší. Prosím všechny zúčastněné o minutu ticha za zesnulou starou mBank. Druhou takovou už v životě nepotkáte...

 | 
brenzebuba  |  22. 06. 2014 11:26

Chyba bude mezi zidli a klavesnici jako ve vetsine pripadu, ono je to snadnejsi rici, ze u "Fio jsem nedohledal zadaný příkaz" a pak tvrdit hlouposti. Co treba Prehledy - Prevody, tam to neni???? Akorat si ze sebe udelal kasparka..

 | 
GRG  |  28. 06. 2014 20:07

Kašpárek jsi leda ty. Kdyby to bylo takhle jednoduché, tak nebudu psát o tom, že jsem "nedohledal zadaný příkaz". Musím tedy ještě upřesnit, že se jednalo o příkaz budoucí a že jsem si nebyl jist, zda jsem ho už zadal nebo ne. Jsem zvyklý na mBank (mám ji pořád jako hlavní) a tam je pro tyto případy nad slunce jasnější odkaz: "Plánované transakce" - kde jsou vypsané všechny budoucí platby asi na měsíc dopředu. U FIO to bylo složitější - přesné podrobnosti si nepamatuji, už je to půl roku. Určitě se mi to nakonec povedlo, ale na přehlednost a jednoduchost mBanky FIO prostě nemá, ty kašpárku.

 | 
khonsun  |  20. 06. 2014 22:26

Usili by mBank mela uprit na zprovozneni annoncovaneho a v VOP zakotveneho mSporeni z karty k eMax, ktere jim do dnes nefunguje.

 | 
RadimK  |  21. 06. 2014 10:59

Prosím česky.

 | 
RadimK  |  21. 06. 2014 11:00

Pardon. Už jsem pochopil: Usili=Úsilí ne Ušili.

 | 
MirdaP  |  31. 07. 2014 12:42

To nové IB je natolik povedené že jsem raději po letech změnil lokál... Genius Gratis zatím v pohodě, snad se časem nezpoplatní nebo také nezmění IB v omalovánky

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená