Společnost Broker Consulting a mBank oznámily uzavření strategického partnerství na českém trhu. Internetovou mBank asi není třeba dlouze představovat, obsluhuje zhruba půl milionu klientů a je průkopníkem nízkonákladového bankovnictví. Broker Consulting působí na trhu od roku 1998 a je jednou z největších finančně-poradenských společností v tuzemsku. Díky novému spojenectví si mBank myslí na dalších 200 tisíc klientů do konce roku 2018. Broker Consulting chce zase oslovit klienty mBank.

Nějak takto by měl vypadat BrokerPOINT (obr.: mbank.cz)
mBank chce přitáhnout především ty klienty, kteří dávají přednost poradenskému modelu. Viditelným plodem spolupráce má být až 70 obchodních míst na franšízovém principu pod názvem BrokerPOINT. Franšízy budou vznikat až do roku 2017. Tým konzultantů a manažerů Broker Consultingu má tak stoupnout ze současných více než 1200 na zhruba 1500.
Na jednom účtu vám za rok vydělá 8 tisíc, na čtyřech o 4,5 tisíce víc.
Vedle de facto bankovního provozu BrokerPOINTy dále nabídnou finanční plánování a realitní služby a budou fungovat také jako servisní místa pro stávající klienty jak Broker Consulting, tak mBank.