Začátkem roku mBank spustila své nové internetové bankovnictví, čemuž spolu s několika novinkami na straně samotných produktů připisuje vedení banky úspěch, že si mKonto v prvním pololetí založilo dalších 17 260 zákazníků.
V červnu díky tomu mBank v ČR překročila hranici půl miliónu zákazníků. Současně se zvýšila i aktivita zákazníků mBank. Ti za první pololetí tohoto roku provedli o čtvrtinu více karetních transakcí než v loňském roce
Vyberte si z několika našich tipů, jak cestovat s minimálními výdaji.
V prvním pololetí 2014 dosáhly čisté bankovní výnosy mBank v České republice 350 mil. Kč a meziročně tak stouply o jednu třetinu. Objem poskytnutých hypotečních úvěrů (mHypotéka Light) se meziročně zvýšil o 18% a objem poskytnutých spotřebitelských úvěrů (mPůjčka Plus) dokonce o 41%. Retailová mBank, která jako první v ČR zavedla bezpoplatkovou politiku tak dokazuje, že její samoobslužný obchodní model je pro zákazníky stále atraktivní.