FinExpert.e15.cz

mBank má nový sazebník


Petr  |  05. 03. 2015 10:45

No nic, hlavní bankou již dávnou nejsou, přestože mi tam stále ještě chodí výplata. Tento způsob manipulace s klientem společně s nepříjemným bankovnictvím z principu odmítám, takže všechny karty kromě eMaxu jsou zablokovány. Doufám, že si za pár měsíců nevymyslí jinou ptákovinu.

 | 
Terminator3  |  05. 03. 2015 21:32

Tak předpokládám, že to byl cíl banky, aby lidi jako vy, účet zrušili...

 | 
Petr  |  06. 03. 2015 16:11

Což se jim zjevně u některých lidí nepovedlo pouze se postarali o zaparkovaní mbank na vedlejší kolej. Namísto aby nechali alespoň stávající karty za starých podmínek, řada lidí je takto zablokovala i když je třeba příležitostně používala.

 | 
Jarda  |  09. 03. 2015 08:33

Ano, to je přesně můj případ ... za rok 2014 jsem kartu použil 8x a protočil na ni cca 15tis. Nepoužívám kartu pravidelně, ale občas ano. Banka mě tímto krokem donutila kartu zablokovat a zařídit si jí jinde ... měli to nechat jak to je nebo dát klientům na výběr .. buď obrat na kartě a výběry zdarma nebo poplatek, nebo bez poplatku, ale zpoplatněné výběry. Každý by si vybral co mu vyhovuje a banka by netratila u lidí, co katu používají méně. V mém okolí mám 7 lidí, co katu používají asi jako já, všichni ji zablokovali a zařídili si ji jinde. Je to od mB krátkozraké a spíš tím odrazují nové klienty.

 | 
Petr  |  06. 03. 2015 23:35

Banka se ráda zbavila i klientů od kterých měla dost peněz já dříve utrácel hodně i 100 000 za rok u obchodníků ,proto asi bude banka mít velkou radost ,že jsem u konkurence ,ať si užijí omalovánky v podobě internetového bankovnictví jistě je lepší než peníze od klientů .

 | 
zd  |  07. 03. 2015 09:30

i 100 tis za rok? no tééda, ty ses ale šéf. respekt! jenže je to nějakých 8tis měsíčně..což už zase není takový hrdinství což?;)

 | 
Petr  |  08. 03. 2015 00:34

To sice není ,ale je to hodně nad průměr toho co banka píše 8000,- za měsíc platba kartou ,asi z každé platby banka něco má ,proto se jí to vyplatí ,jenže to mě nezajímá já chci funkční přehledné jednoduché služby nepotřebuji v IB Facebook apod. blbosti ,já potřebuji jednoduchý přehledný bankovnictví kde vše dělám skoro po slepu to mám ve FIO ,kde také došlo ke kosmetické úpravě bankovnictví ,ale k lepšímu tedy už nejsou v něm věci které klient nepotřebuje ,tak je přehledné rychlé a má jen samé plus .

 | 
Petr 1  |  05. 03. 2015 14:16

28.2.2015 asi kolem 18:00 jsem kartu zrušil. Po nepovedém IB a tomto zdražení karty u "bezpoplatkové" banky bez podmínek, jsem také vyčistil účet (pár stokorun). Nebyla to už má hlavní banka a po nevydařených krocích už asi nikdy nebude.

 | 
traveller  |  05. 03. 2015 15:59

Já zrušil jednu kartu dnes a jednu si nechám (bude na ni nakupovat manželka). Již to dávno nneí bezpoplatková banka (ale banda).

 | 
Tom  |  05. 03. 2015 21:43

Já osobně teda kartou k mKontu platím tak nějak normálně, řekněme 10 tisíc měsícně, účet mám zadarmo, podmínky jsou úplně v pohodě. Jestli mám zaplatit kartou pětistovku měsíčně a mít kartu zadarmo, fajn. A vždyť mBank lidem psala, že když nechtějí kartu používat, ať ji zrušej. Proč mít kartu a nepoužívat ji. mBank mi za dobu, co ji mám ušetřila nějakých 10 tisíc a jestli jí mám tu a tam zaplatit nějakou korunu, tak dobrý. Nově 3 výběry z bankomatu zadarmo, jestli to dobře chápu, tak z každýho. To je pecka. Občas mi diskuze o pár korunách připadají úplně nesmyslný. Podle mne má tahle banka celkově jednu z nejlepších nabídek vůbec, něco levnější, něco dražší, ale logicky cce, aby ji klienti používali, tím dělá byzbys. A lepší hypotéku nebo půjčku sotva najdete, apoň co čtu noviny. A jestli si někdo stežuje, že nemá všechno zadarmo a zároveň říká, že to nechce používat, tak se dá úspěšně odhadovat míra jeho příčetnosti. A IB? Jako je to jiné, ale v pohodě.

 | 
Petr  |  05. 03. 2015 17:35

Vzhledem k častým změnám v poslední době k horšímu tedy např, nepoužitelné Internetové bankovnictví ,před tím zavedení poplatku za výběry ,platba za karta byl pověstný poslední hřebíček proto jsem si vytisknul výpověď ověřil podpisy a odeslal ,k dnešnímu dni uběhlo 30 dnů a došly sms o zablokování IB a ostatních věcí ještě před odesláním jsem zrušil všechny karty ,stejně už delší dobu od zavedení nového internetového bankovnictví jsem vše převedl k FIO konečně jsem spokojený mám i zadarmo platby na Slovensko ,výběry i vklady na přepážce 10 výběrů z bankomatu atd. žádné trapné podmínky nemají ani bych je neakceptoval .

 | 
iqlogic  |  05. 03. 2015 18:25

Čo je nepoužiteľného na internetovom bankovníctve mBank? Ja som sa zatiaľ nestretol so žiadnym problémom a tak sa pýtam najmä zo zvedavosti. Ďakujem

 | 
Petr 1  |  05. 03. 2015 19:55

Neintuitivní a nelogická omálovánka, za tolik pěněz co to stálo...

 | 
Jan Solver  |  05. 03. 2015 20:23

JAkobyste to snad platil

 | 
Standa  |  05. 03. 2015 22:06

Samozřejmě že to platil, stejně jako všichni ostatní klienti mBank, např. v podobě těch nových poplatků, a že jich přibývá.. S mBank jsem byl od jejich začátků, ale během posledních dvou-tří let šlo všechno z kopce, změny jen k horšímu, a definitivně vše pohřbili s novým IB. To byla poslední kapka, v současnosti už nezůstal jediný důvod, proč ji používat.

 | 
Jan Solver  |  06. 03. 2015 18:23

Divné, já mám účet zadarmo, nezaplatil jsem ještě žádný poplatek a vy tvrdíte, že jsem platil programátora, co dělal nové IB? A ještě máte 16 souhlasů, něco tu nehraje

 | 
zd  |  07. 03. 2015 09:34

presne tak. jsem u mbank od doby založený a zatím mi za tu dobu nenaučtovali jediny poplatek.. takže pokud někdo má kartu a nezaplatí ani 500kč/měsíčně, tak je fakt divný, že mu jí zpoplatní..;) Takových klientů bude jistě banka litovat

 | 

Naopak me toto bankovnictvi prijde velice intuitivni a hezke. Ja jsem s nim nadmiru spokojen rozhodne vice nez s tim puvodnim.

 | 
traveller  |  09. 03. 2015 10:05

Michal Diviš: Dám jednoduchý příklad. Banka nutí uživatele pojmenovat každou transakci - pole názvu transakce nemůže být prázdné. ALE potom podle tohoto názvu neumožní vyhledávat... To je intuitivní?

 | 
pulDag  |  09. 03. 2015 12:45

Co to plkáte? Jdete do historie a do obrovského vyhledávacího pole napíšete hledaný výraz. Každopádně nedoporučuju obecně používat diakritiku při pojmenování plateb.

 | 
Petr  |  08. 03. 2015 00:43

Nelogické je např. pokud chci poslat platbu musí se zadávat název ,nebo ještě nějaké jiné vydlákoviny ,pokud chci zjistit třeba historie nebo jiné věci nedá se to lehce najít vše je důmyslně schováno pod hromadou balastu ,za další na co potřebuji přehledy ,nebo sociální sítě v bance na co potřebuji market apod. věci spousty věcí jsou v tom k ničemu ,to je mi platné jak mrtvý vrabec za komínem ,co ještě zavedla ten opruzovací poplatek za kartu ,vše jsem zrušil je konec ,mám jen FIO a červené konto u Era zadarmo

 | 
vl  |  15. 04. 2015 22:57

Díval jsem se na FIO, ale mám dojem, že karta u FIO je mnohem nevýhodnější, než u mBanky a sazebník je zbytečně složitý. Tak zatím ne - jestli nenajdu něco jednoduššího, tj . bez poplatků, jak to slibovala a neplní mBanka,

 | 
mike_fish  |  05. 03. 2015 22:51

Pamatujete? dotaz na mbank: při vstupu na český trh (listopad 2007) jste slibovali, že všechny tehdejší služby zůstanou zdarma "do konce světa a jeden den navíc". Přijde tedy 1. srpna konec světa?!

Taky jsem si ze startu založil. Pořád mám, ale vůbec nevyužívám. Po změně IB se to stalo pro mě nepoužitelné. Mám nově FIO a spokojenost maximální. Nejlepší a opravdu první internetovou bankou byla Expandia. Založil jsem tehdy v roce 1998 a mám dodnes. Prakticky za těch 17 let nezměnili design, přestože je to už dnes Rajfka. Jak prozíravé rozhodnutí!!! A provozují pořád simtoolkit. Prostě jednoznačně nejlepší banka.

 | 
Jarda  |  09. 03. 2015 00:01

Expandia/eBanka/Reiffka nezmenila design i-bankovnictvi, protoze po fuzi se jim rozprchnul programatorsky tym a od te doby se do toho boji sahnout SIM toolkit ted budou rusit/rusi, a je to jedina vetsi zmena od roku (tusim) 2002, kdy nasadili ten novy banking. Jedine co se dynamicky meni je cenik

 | 
Pet  |  05. 03. 2015 22:57

Z bankomatu nic nevybírám a platby mám jak na houpačce. Jednou zaplatím kartou 15 tisíc, pak třeba měsíc nic. Pokud mi ale napočítají jen jeden takový poplatek, tak kartu okamžitě ruším. Platby v zahraničí jsou nejdražší, úroky už taky nepatří k těm vyšším, mspoření taky hodně rychle zredukovali a v tom novém bankovnictvím plném nesmyslných infantilních bobříků furt něco hledám.

Po přečtení vlastního příspěvku nechápu co tam ještě stále dělám. O jaké bance uvažujete jako o alternativě ?

 | 
mike_fish  |  05. 03. 2015 23:08

Myslím, že hodně lidí se tu shodne na FIO. Mám také. Jednoduché, přehledné, zdarma. Navíc jako záložna má dlouhou historii. Nechci lhát, ale mám za to, že jsem kdysi hledal vlastníky a že jsou CZ. Ty lži a design mě donutili přestat používat Mbank a zřídit FIO. Nelituji.

 | 
Patrick Chrz  |  06. 03. 2015 08:46

Á, PR Fia zase v akci.

 | 
Pepa  |  06. 03. 2015 10:02

Proc PR? FIO uz funguje dlouho, mam ho od dob druzstevni zalozny a stale je zdarma :) Vetsina ostatnich bank porad vymysli nejake vyfikundace a "vylepseni"...

 | 
mike_fish  |  06. 03. 2015 12:42

Jasněže PR, proč bych jako spokojený klient nemohl podporovat PR "své" banky???

 | 
zavedeny klient mB ustavu  |  06. 03. 2015 15:11

FIO vychazi asi vetsine nespokojenych jako jasna volba, v mB se opravdu zblaznili ladeni podminek vem cert, karty poplatky + kurz cizina i kdyz je to absurdnost, stejne jako davat 500,- novym klientum a stare zavedene, ze kterych maji jisty zisk, dusledne vyhanet nejzasadnejsi je psycho, kdyz mate vice uctu soukromych, disponetskych vc. podnikani, pujcek a potrebujete je sledovat toky i jednoduse ovladat, tak s tim je v mB bohuzel konec ale zpet k FIO, kdyz jsem k nim vyrazil doplnit ucty i pro podnikani docela me to pobavilo, poradna fronta a vsichni v ni s tim stejnym problemem u mB jako ja, az na jednu vyjmku a pan u prepazky mi pak tu situaci jen se smichem sam potvrdil zacinam k FIO migrovat, je to na dlouho, ale uz jsem prisel na chut konfigurovatelnym prehledum (volba poli, ktera se zobrazuji), neodhlasujicimu se bankovnictvi i platbam na Slovensko ci kartou po svete za lepsich podminek...

 | 
Pet  |  24. 03. 2015 01:57

Tak nakonec jsem dal přednost ZUNO uctu plus. 1,5% na spořícím účtu je docela rozdíl oproti FIO 0,4%. Zuno jsem měl dlouho kvůli výběrům v zahraničí zdarma. mBanku si nechám jako ležák dokud nezavedou poplatek i za vedení účtu.

 | 
Pepa  |  06. 03. 2015 20:11

JJ, jediné ryze české banky jsou FIO a AIR BANK. Ostatní jsou jen pobočky zahraničních bankovních domů. Vyzkoušel jsem mnoho bank. Od KB, přes ČS, unicredit, mBank, CSOB, FIO, AIR BANK.

mBank a FIO a AIR byly pro mne příjemné. mBank si to ale pokazila nepřehledným IB. Poplatek za kartu chápu, ale bohužel budu nucen kartu zrušit. Ročně na ní protočím cca 6000Kč. Ale neni to pravidlně rozděleno na měsíce. Prostě nárazovka.

 | 
BS  |  06. 03. 2015 18:55

Mám krátce Equa bank, vše bez poplatků, doufám, že vydrží jinak super

 | 
Petr  |  06. 03. 2015 23:32

Jo byla doba kdy jsem platil kartou třeba elektrická kola 35000,- nebo nábytek dokonce jsem dříve vyhrál 2000,- za platbu kartou banku jsem měl rád ,jenže aby toho nebylo málo tak banka začala mi házet klacky pod nohy ,první věcí bylo zpoplatnění 9 korun při nedodržení útraty podle mě nesmysl ,ale bylo mi to jedno ,co bylo mnohem horší to už jsem musel vše převést ke konkurenci bylo zavedení nového internetového bankovnictví Pat a Mat proti tomu hadr jak složité a půlku věcí než jsem našel tak jsem raději přešel k FIO podmínky žádné nemá prostě super banka já také rád platím kartou ,jenže jsem měl účet ještě u mbank občas jsem něco použil ,pak jsem zjistil ,že došlo k zavedení poplatku za kartu já už mám tu od FIO pár měsíců s ní běžně hodně platím ,tak jsem pro velký úspěch kartu přes ib u mbank zablokoval důvod jsem dal zrušení karty a vytiskl formulář na zrušení účtu tak od 5.3 po sedmi letech již nejsem klientem mbank jsem rád ,že tomu tak je ,protože banka nenechala staré IB a nové nefungovalo dle mých potřeb ,byla mi proto k ničemu .

 | 

Nevím co tu resite. Tohle je cil kazde mensi banky, nejdrive je bez poplatku, nalaka klienty a no jakmile se klienti nachytaji a naleztou, tak to zacne. Pak se zase presunou k levne bance, a za chvili to prijde i tam a tak porad dokola

 | 
petr  |  07. 03. 2015 10:14

Doufám ,že to u FIO vydrží dlouho mají i pořád reklamu v TV ,že poplatky nebudou ,pokud to změní budou muset reklamu změnit ,nebo zrušit

 | 
mike_fish  |  07. 03. 2015 10:24

Já nemám problém za účet platit (proto mám expandii, ebanku, rajfku) 17let, ale děsně mě štvou neustálé změny ala tohle je nejnovější trend. Proto už mBank nepoužívám. Já bych zadarmo taky nedělal....

 | 
Petr  |  08. 03. 2015 00:51

Za co platit banka má moje peníze platím u obchodníků hodně má ze mě dost peněz nejsem zastáncem chtít něco zadarmo ,ale ve světě to tak běžně je ,já bance svěřuji svoje peníze a platím u obchodníka ,pokud banka mi bude házet klacky pod nohy přejdu jinam nemám u banky pupeční šňůru ,ani jiný závazek dříve jsem si vážil i operátora Vodafone a byl u něj od doby co začal Oskar tedy asi 12 let jenže bylo hodně věcí co nešlo řešit hlavně signál tak jsem přešel jinam .

 | 
wolfgang  |  08. 03. 2015 20:50

Internetové bankovnictví mBank mi příjde úplně vpořádku. Chápu že monozí klienti byli spokojeni se starým rozhraním, ale je to jen o zvyku. Pokud někdo nepoužívá kartu tak by měl za ní platit - banka musí něco vydělávat ne být charitou.

 | 
traveller  |  09. 03. 2015 10:10

No moje žena např utratila katrou i 20000 měsíčně za běžné nákupy, já někdy nic. Proč nemohl být třeba součet za účet a ne na jednotlivé karty (jako to bylo při 4000 Kč nutných na 3 výběry zdarma)?? Tak jsem kartu zrušil a přešel k Arbank.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená