FinExpert.e15.cz

Máme oblíbené e-shopy, ale neradi se registrujeme

Máme oblíbené e-shopy, ale neradi se registrujeme

Když si nějaký e-shop oblíbíme, nakupujeme v něm pravidelně. Konkrétně každý čtvrtý zákazník se ke svému ověřenému e-shopu vrací. Rozhodující pro oblibu obchodu pro nás nejsou ani tak nízké ceny, jako spíše jeho přístup k zákazníkovi, spokojenost s nákupem, bezproblémové reklamace a komunikace.

Problémy s reklamacemi a zárukou jsou pak nejčastějším důvodem, proč se do daného e-shopu už nikdy nevrátit. Vyplynulo to ze studie Věrnost českých zákazníků napříč nákupními kategoriemi, kterou zpracoval nákupní portál Heureka.cz pro konferenci E-Bussiness Forum.

Nechci slevu zadarmo aneb Triky prodejců jak z vás dostat peníze

Nechci slevu zadarmo aneb Triky prodejců jak z vás dostat peníze

Než začnete bezhlavě nakupovat, vše si přepočítejte.

Věrnost internetovému obchodu souvisí s povahou sortimentu – čím častěji nákupy opakujeme, tím větší máme tendenci využívat své oblíbené e-shopy. Nejčastěji se vracíme do e-shopů nabízejících filmy, knihy a hry. Naopak nejméně věrní jsme při nákupu, vybavení pro dům a zahradu nebo dětského zboží.

Muži jsou věrnější

Co se týče internetových nákupů, jsou muži věrnější než ženy. V oblíbených e-shopech jich nakupuje 27 %. Ženy často uváděly, že je pro ně rozhodující cena, než obliba obchodu.

Rozhodně odmítavé stanovisko má nezanedbatelná část zákazníků k povinným registracím. Pokud nenabídnou e-shopy možnost nákupu bez registrace, mohou odradit až 12 % uživatelů, kteří se v e-shopech nikdy neregistrují.

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  5

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více