Podle Agrární komory, která nedávno provedla průzkum zaměřený na kvalitu potravin prodávaných v obchodních řetězcích, jsou na tom diskontní prodejny špatně. Byla v nich zjištěna více něž polovina z několika stovek nedostatků. Třetina ze všech nedostatků přitom spadla na diskontní řetězec Lidl. Vedle prodeje prošlých výrobků obchodní řetězce podle komory často chybují v označování potravin. Prezident AK Jan Veleba uvedl, že po mediální masáži již v obchodech nenajdeme zkažené maso a podobné katastrofální nálezy, ale pořád lze nalézt zejména špatné značení potravin a prošlou záruční lhůtu. U některých potravin navíc ani není možné dohledat výrobce.
Nejhůře v průzkumu dopadl řetězec Lidl, kde bylo 30 procent ze všech zjištěných nedostatků. Vysoké procento měly také diskontní prodejny Plus (20 procent) a hypermarkety Kaufland (18 procent). Naopak nejlépe z průzkumu vyšly supermarkety Delvita (jedno procento), supermarkety Billa a hypermarkety Interspar (dvě procenta) a Globus (tři procenta).