Další finanční produkt si podle výzkumu, který pro Zlatou korunu provedla společnost Ipsos Tambor, chce v nejbližší době pořídit více než polovina lidí v České republice. Jedná se konkrétně o 56% dotazovaných osob.
Většina obyvatel ČR uvažuje, jak se lépe zabezpečit před dopady ekonomické krize nebo jak výhodně investovat. Největší zájem je o penzijní připojištění, stavební spoření, dále o spořící účty nebo termínované vklady. Nejmenší zájem je naopak o podílové fondy, leasing nebo splátkový prodej.
Průzkum také ukázal, že 84% lidí využívá běžný účet, 80% platební karty a 47% elektronické bankovnictví.
Soutěž Zlatá koruna
S obavami z postupující ekonomické krize lidé volí kvalitnější finanční produkty, které jsou snadno dostupné a srozumitelné pro klienty. Takové produkty jsou hodnoceny v soutěži Zlatá koruna, která napomáhá lidem vybírat důvěryhodné a seriózní produkty. Až 80% dotazovaných je toho názoru, že soutěž Zlatá koruna přispívá k větší informovanosti veřejnosti v oblasti financí.