FinExpert.e15.cz

Komerční banka rozšířila podporované mobily u mobilní banky


Slonik  |  14. 06. 2006 00:51

Pořád nechápu, proč to dělají takhle. Jako nadstavbu ke klasickému mnohokrát osvědčenému SIM Toolkitu bych to bral, ale tohle je šílené. Aplikace žádný výrazný komfort nepřináší a ještě k tomu není kompatibilní se spoustou telefonů. SIM Toolkit se naproti tomu uchytí v každé "šunce" a navíc je aplikace nahrána na SIM kartě, takže si mohu banku přenášet naprosto libovolně (například když se telefon porouchá).

 | 
josef  |  14. 06. 2006 07:56

ja pouzivam eB a aplikaci na SIM, kde mam i dalsi banky tak rikajic ALL-in-ONE a taky mi to vyhovuje. ta aplikace KB je asi pohodlnejsi kdyz ma clovek vetsi display (co si budem nalhavat - sim toolkit s textovym menu sice splni ucel ale nejaky komfort to rozhodne neni, ale nerikam ze mi to nestaci).

 | 
x  |  14. 06. 2006 13:20

no to je velmi jednoduche, do aplikace si banka da co chce a nemusi se dohadovat s operatory, u simtoolkitu jsou zmeny v podstate velmi nerealne

 | 
josef  |  14. 06. 2006 13:35

no jak se to vezme. u sim toolkitu je mozne i primo od banky obdrzet aktualizaci aplikace, tusim ze TMO to nabizi standardne jako OTA binarni zpravy (tzn. clovek si zavola na linku a v IVR si vybere prislusnou banku, aktualizace je dorucena pomoci nekolika binarnich zprav coz trva nekolik minut) no a u ostatnich operatoru je to nutne resit primo navstevou banky a nahrani aktualni verze primo tam (dost neprakticke )

 | 
x  |  14. 06. 2006 13:52

no ja mluvim o necem jinem, nejde o to ze to nejde, ale jak je narocne pro banku to dostat ke klientovi. Banka-operator-vyrobce karet(kupodivu take)-klient, no a kazdej ten clanek muze bance zhatit jeji predstavy o tom co v ty aplikaci bude/jde.

 | 
Slonik  |  14. 06. 2006 14:36

Přesně naopak. Bankovní aplikace se v případě TMO nahrává přímo v bance, u Vodafonu a Eurotelu to jde na dálku. U ET a VF můžeš mít na jedné kartě ovládání účtů ve více bankách, u TMO tuším stále jen jednu banku. To je dáno historicky - ET a VF přišli s touhle službou až docela dlouho po TMO.

 | 
Denis  |  14. 06. 2006 08:21

Mě na tom děsně vadí poplatky za WAP... Pro operátora je to možná výhodnější než sim toolkit, ale pro uživatele asi žádná sláva. Mám simtoolkitovou ČSOB a když rychle v nouzi potřebuji něco zaplatit, nebo vědět zůstatek, tak je sim toolkit přímo ideální.....

Osobně se mi aplikace od KB nelíbí..

 | 
x  |  14. 06. 2006 13:22

presne tak, naklady na platbu jsou diky politice operatoru absolutne out, ale to ti pri aktivaci nikdo nerekne

 | 
Vinetou  |  15. 06. 2006 13:01

a kdo vas nuti pouzivat WAP? :D, pokud mate telefon, ktery podporuje APN INTERNET, jako ze vetsina novejsich...cca 2 roky zpet, pokud to neni uplny low-end, podporuje, tak pouzivejte APN internet a tady jsou poplatky uplne jine.......

hm?

 | 
snob  |  14. 06. 2006 08:42

na P900. Je to pomale, nepohodlne, uzivatelsky nic moc. Zrusil jsem jakmile byla zpoplatnena.

 | 
Martin  |  14. 06. 2006 08:46

Ta její mobilní banka je fakt opruz, navíc, když nejde aktivovat zvlášť. Mě se to třeba líbí, ale expresní linku jsem nechtěl, tak jsem zdrhnul do ŽB, kde to mají vše v ceně.

 | 
chestburster  |  14. 06. 2006 13:49

... konečně rozchodit mojebanka.cz pod alternativními prohlížeči

 | 
Red  |  14. 06. 2006 22:10

Neboj, dočkáš se, možná už brzy

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená