FinExpert.e15.cz

Komerční banka mírně vylepšila internetové bankovnictví


P.C.  |  14. 08. 2006 17:21  |  [212.90.254.xxx]

Microsoft tomu říká bezpečnostní záplaty. Zajímalo by mne, kolikrát byl málo zajištěný certifikát KB zneužit.

Odpovědět  |   | 
syky01  |  15. 08. 2006 00:07  |  [85.70.124.xxx]

mě by spíš zajímalo co budou dělat lidi co nemají mobilní telefon (Např. můj otec, který mobil nemá a nechce) ...

Odpovědět  |   | 
???  |  15. 08. 2006 00:35  |  [82.100.43.xxx]

eBanka a její kalkulačka - klíč... naprosto spolehlivý už mnoho let, bez mobilu.

Odpovědět  |   | 
powalec  |  15. 08. 2006 07:36  |  [62.177.76.xxx]

Česká spořitelna a její kalkulačka - klíč... naprosto spolehlivý už mnoho let, bez mobilu

Odpovědět  |   | 
JirkaCV  |  15. 08. 2006 07:50  |  [83.69.44.xxx]

Komerční banka a její kalkulačka ... atd ...

Odpovědět  |   | 
powalec  |  15. 08. 2006 22:15  |  [62.177.76.xxx]

S tou právě zkušenosti nemám. Dřív se to jmenovalo "karta optického klíče..?". Rozsah použití ale neznám.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  15. 08. 2006 09:15  |  [194.228.113.xxx]

Těžká věc, mně vyhovuje víc mobil, bo ten mám u sebe pořád, než tahat navíc "kalkulačku". I když je zajímavý, že KB to pod názvem "Optický klíč" používá k ověřování totožnosti na pobočkách (když nebyly propojené), proč to nenabízí i k mojibance.

Odpovědět  |   | 
Jimmy  |  15. 08. 2006 03:36  |  [202.228.229.xxx]

To mě zajímalo taky, jsem totiž dlouhodobě v Asii kde GSM telefony nefungují. Bylo mi doporučeno pořídit si čipovou kartu a tedy i čtečku. Čtečka stojí cca 1000+ Kč. Začínám tedy přemýšlet o změně banky (nejen z tohoto důvodu).

Odpovědět  |   | 
pk  |  15. 08. 2006 01:57  |  [203.35.239.xxx]

doufam, ze budou ty autorizacni sms posilat i kdyz mam zahranicni cislo

Odpovědět  |   | 
ical  |  15. 08. 2006 06:37  |  [202.142.30.xxx]

ne, budes si muset poridit cipovou kartu MujKlic a k tomu jeste ctecku. MujKlic stoji 390, GemPC Twin 857 (USB) a GemPC Card 2844 (PCMCIA). takze levnejsi varianta 1250 a pro notebooky 3250 :(

jinac mojebanka jako takova by mela fungovat, ale pouze pasivne, cili se budes moct kouknout kolik mas na konte, ale zadny platby a prevody ti to nedovoli.

jsem na to stejne, nejhorsi je, ze sem byl minulej mesic v praze.

Odpovědět  |   | 
pk  |  15. 08. 2006 09:34  |  [203.35.239.xxx]

pak tedy doufam ze mi je poslou zdarma do Australie, jinak jsou pro me nepouzitelni a rusim ucet.

Odpovědět  |   | 
Zdennda  |  25. 08. 2006 15:51  |  [217.69.98.xxx]

... no to nebudou..., zaregistrovat lze jen číslo tuzemského operátora!

Odpovědět  |   | 
Golem  |  15. 08. 2006 07:12  |  [193.179.65.xxx]

když musí "posilovat bezpečnost". Toto by měla být volba uživatele a měl by si sám zvolit zda to chce používat či nikoliv, protože to již hraničí s buzerací.

Odpovědět  |   | 
X  |  15. 08. 2006 08:10  |  [62.240.180.xxx]

Presne tak! Uz se to opravdu prehani. S KB koncim, opravdu nemam nejmensi chut porad opisovat do prohlizece nejake nesmysly z SMS. To neni bezpecnost, to je buzerace!

Odpovědět  |   | 
Ethano  |  15. 08. 2006 09:08  |  [194.213.197.xxx]

Souhlas. Doteď jsem zůstával u KB právě kvůli jednoduchosti a zároveň bezpečnosti internetového bankovnictví. Ale tohle je fakt buzerace, když mi zbytečně vnutí něco, co nechci. Neví náhodou někdo o bance, která má internetové bankovnictví na principu souboru s certifikátem bez nutnosti ověření přes SMS? A kdyby přes něj šlo zadat třeba i povolení k inkasu, bylo by to úplně ideální...

Odpovědět  |   | 
Delphin  |  15. 08. 2006 20:45  |  [83.186.108.xxx]

Souhlasím. Taky mě to štve. Dost by mě zajímalo, kolik si za tu SMS budou účtovat.

Odpovědět  |   | 
powalec  |  16. 08. 2006 03:02  |  [62.177.76.xxx]

Hehe, s tou cenou sms to snad byl vtip. Jinak IB KB je dobré tak na doma, nebo prostě když k němu člověk přistupuje ze stejneho kompu. Pokud kompy člověk střídá, nebo cestuje, je lepší rešení eB, ČS a dalších, co neznám. Podpora alternativních prohlížečů, vstup na účet na základě unikátního hesla pomocí kalkulátoru, nebo zprávou zaslanou na mobil. Atd

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  15. 08. 2006 09:12  |  [194.228.113.xxx]

O, Bože! Jsou lidi, kteří budou furt frfňat. Když to tam nebylo, tak zas všichni řvou, jak je to nebezpečné. Používám el. bankovnictví od KB a ČSOB, dřív jsem měl i eBanku. Jak ČSOB tak eB jsem musel platbu autorizovat via SMS a fakt se mi z toho ještě žíly neztrhaly.

Odpovědět  |   | 
grebec  |  15. 08. 2006 07:52  |  [217.67.30.xxx]

Pouzivam internet banking od troch bank. Tatra banka (SK) Ebanka (CZ) a Komercni banka (CZ) To co ma Komercni Banka je absolutne najhorsi patvar internet bankingu co som kedy videl. Vacsi shit som nestretol a to som robil docasne aj s inymi bankami na Slovensku v CR aj v zahranici. Aby mi siel internet banking len v internet exploreri kde si musim este nahodit aplikaciu od KB je absolutny nezmysel. Tak isto je obmedzujuce ze musim mat nejaky kluc pri sebe, ja sa chcem prihlasit bez toho aby som musel nosit kalkulacku alebo nejaky subor stale so sebou. To mi splna Tatra banka kde mam aj osobny ucet staci PID HESLO potom mi pride sms kod a som prihlaseny (mobil mam stale pri sebe, aj v zahranici). E-banka ma tiez velmi dobre prepracovany internet banking a jedine co mozem vycitat Tatrabanke ze pri poslani mailu o transakcii neposiela automaticky variabilny symbol co mi chyba, toto ma ebanka prepracovane. Potrebujem aby mi internet banking siel z z akehokolvek operacneho systemu ak si vyberiem niektory z troch najpouzivanejsich prehliadacov. Keby som nemusel tak internet banking KB poslem do horucich pekiel.

Odpovědět  |   | 
huges  |  15. 08. 2006 08:01  |  [80.188.127.xxx]

Musim souhlasit mel jsem Kb a ta jejich mojebanka je fakt paskvil slozity neprehledny uplne spatne udelany kdyz neco zaplatite nevite jestli jste to zaplatili kolik staly poplatky a podobne a navic neprehledne a s tim certifikatem malo pruzne nedovedu si predstavit platbu s internetove kavarny bezpecnost jde tak dost bokem. Ted jsem u eBanky a maji to celkem slusne rychle a prehledne pokud nekdo pouziva internetove bankovnictvi tak vam muzu poradit zmente banku ja to udelal a jsem spokojenej a na poplatcich jsem usetril polovinu neakejch tisic kc

Odpovědět  |   | 
Ethano  |  15. 08. 2006 09:17  |  [194.213.197.xxx]

Tak to mě doteď internetové bankovnictví u KB naprosto vyhovovalo (snad jen kromě toho, že přes něj nejde zadat povolení k inkasu). Ale právě kombinace certifikátu v souboru a hesla mi přišla naprosto ideální, vzhledem k mým potřebám. Pokud by chtěl někdo ověřovat transakce přes SMS, tak proč mu to neumožnit, ale na druhou stranu vnucovat to všem, to mi přijde dost odporný. Pokud se tahle nová úžasná funkce nezmění v následujících 14 dnech z povinné na volitelnou, u KB jsem skončil. Teď jde o to, kam přejít, aby to tam po půl roce nezavedli taky ...

Odpovědět  |   | 
adam  |  15. 08. 2006 08:10  |  [85.160.186.xxx]

KB má nejhorší netové bankovnictví ze všech bank a na své klienty dlouhodobě kašle a lže jim. Jenže dokud je tu plno pitomců, kteří ho i tak používají, tak není nucena ke změně. Proto vám všem ty problémy přeju, můžete si za to sami . Normálně uvažující člověk už dávno změnil banku a šel do takové, kde na jeho potřeby myslí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 08. 2006 08:33  |  [80.188.178.xxx]

od rána se pokouším dostat do mojebanka a i profibanka a ono nic, ZASE TO NEJDE ! KB má hrozný internet banking a ještě horší hotline Jak rád bych je nakopal do pr*** a odešel někam jinam, bohužel úvěrová smlouva nejde tak snadno vypovědět

Odpovědět  |   | 
Fun  |  15. 08. 2006 08:47  |  [62.177.92.xxx]

Pánové, já používám intenetbanking i u ČS a ČSOB a z těchto je KB nejpřehlednější a má nejvíc funkcí. Úplně nejhorší je ČS - to bych vám přál vidět. Jinak samozřejmě souhlasím s těmi kdo tvrdí: Inernetbanking je tu od toho, aby fungoval z kteréhokoliv místa na světě a prohlížeče! To by měla KB pochopit. Mám tam nemalé peníze a o klienty se nijak zvlášť individuálně nestará - to bylo v ŽB jiný kafe!!

Odpovědět  |   | 
powalec  |  15. 08. 2006 09:02  |  [62.177.76.xxx]

A v čem ta spořka tak silně zaostává za tou KB?

Odpovědět  |   | 
Radek  |  15. 08. 2006 10:52  |  [83.69.48.xxx]

Tak já jsem naopak s internetovým bankovnictvím u ČS spokojen. Co bych rád, aby banka rychleji převáděla peníze na cílový účet, ale to zřejmě není otázka Servisu 24. Jinak z hlediska bezpečnosti jsem v pohodě, používám aut. kalkulátor a prvotní heslo zadávám přes grafickou klávesnici, takže ani keyloggery to (zatím) neodchytí (vlastoručne odzkoušeno ).

Odpovědět  |   | 
powalec  |  15. 08. 2006 22:13  |  [62.177.76.xxx]

No já také, jen jsem chtěl slyšet argumenty. IB KB jsem opustil před rokem a dál to nesleduji, třeba proběhla nějaká inovace

Odpovědět  |   | 
mike  |  15. 08. 2006 10:54  |  [217.64.0.xxx]

To je tim, ze nepouzivas eBanku. Opravdu nevidim, proc bych ji mel menit na neco jinyho. Mam tam firemni i osobni ucet. Od te doby, co jsem si postezoval, ze osobni ucet je drahy, tak mi na pockani zrusili vetsinu poplatku a zbytek zlevnili, neni eBanka ani tak draha. Kdyz zprumeruju firemni a osobni ucet, tak to docela jde a drobny danovy podvudek, ze vetsinu poplatku nauctujou firme take neni nezajimavy.

Odpovědět  |   | 
Stoupa  |  15. 08. 2006 15:42  |  [193.179.61.xxx]

Internetové bankovnictví od KB používám přes tři roky.Za celou dobu jsem neměl vůbec žádny problém (jak to všem přeješ).Není pravda,že má KB nejhorší internetové bankovnictví.A vůbec mě nepřipadá,že KB na klienty kašle a lže jim.Každé internetové bankovnictví u každé banky má svoje "plus" i "mínus". Jasný,co klient to jiný názor.Každopádně se nepovažuju za pitomce a budu dál KB používat.Rozhodně mě neodradí takovej mamlas jako si ty.Normálně uvažující člověk nemění banku,ale nepíše takovej výplach mozku co si napsal ty.Ty problémy co jsi s KB měl sis určitě spůsobil sám,protože se projevuješ jako zapráskanej puberťák,tak pravděpodobně nezvládáš ani základy internetového bankovnictví.

Odpovědět  |   | 
Pierre  |  15. 08. 2006 18:12  |  [89.102.225.xxx]

Asi jsem teda pitomec, protoze ho pouzivam. Muzes napsat konkretne co je na KB inet bankovnictvi nejhorsi? V cem na sve klienty kasle? V cim jim lze?

Odpovědět  |   | 
Zdennda  |  25. 08. 2006 15:58  |  [217.69.98.xxx]

..... IB KB používám a vyhovuje mi a nepovažuji se za pitomce. Sám jsi ......

Odpovědět  |   | 
Firefox  |  15. 08. 2006 08:35  |  [141.227.1.xxx]

Mě nejvíc dostává, jak na jednu stranu dělaj takovýhle opatření, ale že mojebanka nefunguje pod Firefoxem či jiným bezpečným prohlížečem v době, kdy tyto prohlížeče používá až přes 30% populace je zarážející a to nemluvim o doporučení klientům nepoužívat IE 7 kvůli nekompatibilitě. Prý se na problému usilovně pracuje, ale aby ty jejich mistři webmasteři napsali aplikaci validně pro všechny prohlížeče to ne... Asi používají při tvorbě webu MS Word a nechce se jim nic předělávat :)

Odpovědět  |   | 
Zruda  |  15. 08. 2006 10:49  |  [194.228.86.xxx]

Tipuju si, že až to bude kompatibilní s IE7, tak se to rozjede i ve Firefoxu, Opeře a dalších prohlížečích.

Odpovědět  |   | 
lojza  |  15. 08. 2006 10:54  |  [194.237.142.xxx]

naposled jsem se na mb ptal na podporu firefoxu asi před měsícem a odpověděli mi že se pracuje na nové verzi internetové banky kde bude podpora různuých prohlížečů. takže je to asi otázka času.

Odpovědět  |   | 
Petr Baláš  |  16. 08. 2006 00:48  |  [84.16.117.xxx]

To o nové verzi inetbanky kde to všechno bude fungovat tvrdili už někdy před pěti lety. Takže tomu uvěřím až to uvidím

Odpovědět  |   | 
moon  |  15. 08. 2006 14:49  |  [84.42.202.xxx]

to asi tezko; mojebnka vyzaduje prvky activeX, coz je vymysl microsoftu a ma jej jen IExx ano pro firefox by podpora byla vhodna, ale myslim ze dlouhodobe nepravdepodobna,

zadavat heslo pri autorizaci transakce mi prislo jako dostacujici, nejaka sms fakt bude zdrzovat

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 08. 2006 11:10  |  [62.209.196.xxx]

IE 7 se má prý oběvit v aktualizacích windows XP koncem roku. Takže se ještě zasmějeme, až nikomu nebude fungovat mojebanka

Odpovědět  |   | 
mk  |  15. 08. 2006 13:17  |  [212.96.164.xxx]

Do FF se dá doinstalovat rozšíření IE Tab, které načítá stránky za použití jádra IE. Takže se pak dá MB rozjet i ve FF. Nepíšu to proto, abych ospravedlňoval MB a její tvůrce, ale jen jako radu. Sám používám taky radši FF a to, že mi tam MB neběhala mě dost štvalo. Jinak KB a její starost o klienty (nejen co se týče MB) je kapitola sama pro sebe

Odpovědět  |   | 
Wysky  |  15. 08. 2006 13:28  |  [194.228.235.xxx]

Njn jenomze jestli pouzivate IE Tab tak jde veskra bezpecnost FF do haje prave diky tomu ze pouzivate jadro IEcka. To uz si muzete pustit rovnou ten zavsiveny IE.

Odpovědět  |   | 
moon  |  15. 08. 2006 14:51  |  [84.42.202.xxx]

mel jsem instalovane windows vista betu2 a do mojebanka jsem se dostal, trvalo to, ale slo to protote IE7 neni nic jineho nez striktnejsi nastaveni prvku activeX, tak to jde, ale musite povolit tunu prikazu na vzdalene activeX atp,

BFU by to urcite nesvedl, ale je videt ze ie7 u mojebanky projde

Odpovědět  |   | 
Zruda  |  15. 08. 2006 21:18  |  [83.240.8.xxx]

Toto řešení má jednu malou nevýhodu - Linux. Já převážně totiž na tomto systému pracuji, pro mou práci mi vyhovuje daleko víc.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 08. 2006 09:14  |  [195.113.184.xxx]

Tedy normalne to nedelam (takto hrube vyrazy v titulku), ale tohle je proste prilis. V KB sedi na miste, ktere o tomto rozhoduje asi opravdu velke hovado. Nejen ze nemam mobilni telefon, ale predevsim jej nechci. Dale lidi v zahranici atd. na tom budou rovnez spatne. Podpora (nepodpora) prohlizecu Opera + FF - to same. Vytrvale tvrdi, ze "Nasi zakaznici pouzivaji ve 100% pripadu IE". No to je jasny sakra, kdyz tam nikoho jineho ani nepusti, ne?!!!

Piste na technickou podporu mojebanka, snad jim dojde, co zase "vymysleli" za kravinu, treba se veci zmeni. Davam tomu tak mesic, jestli ne, tak s KB jsem fakt skoncil, tohle byla uz posledni kapka.

Odpovědět  |   | 
VJ  |  30. 09. 2006 03:42  |  [128.200.198.xxx]

Teď je třeba postavit se k tomu aktivně a vytvořit na KB tlak: viz http://anti-kb.johanesville.net/

Odpovědět  |   | 
dbf  |  15. 08. 2006 09:27  |  [217.112.169.xxx]

Tak to me teda pekne nastvali. Pouzivam internetove bankovnictvi u dvou bank. Uz ted mi prislo to u KB horsi a jestli se jeste budu muset zdrzovat s nejakou smskou, tak si ten ucet zrusim... Na jejich vymysly nemam cas a hlavne nervy...

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 08. 2006 10:19  |  [85.70.98.xxx]

Čistá kopie systému E-BANKY, ovšem KB místo této "novinky" by spíše měla myslet jak odstranit její systém formou javaapletu na html či php, prtože né vždy java funguje tak jak by měla a ne každému na PC jde a především je dost průstřelná.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 08. 2006 11:17  |  [62.209.196.xxx]

Bydlím v místě kde není signál žádneho českého operátora. Nejbližší je tak 200 m, to si mám vždycky zaběhnout těch 200m pro SMS a mezitím platnost přihlášení vyprší. Budu se muset na stará kolena asi naučit rycheji běhat Mimochodem jak to budou řešit s T-mobilem který má placené SMS?

Odpovědět  |   | 
SocPredator  |  15. 08. 2006 11:53  |  [84.242.94.xxx]

Snad si nemyslíš, že ty sms se budou posílat zdarma přes www bránu

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  15. 08. 2006 14:06  |  [193.202.66.xxx]

V e-mailu, který mi od KB přišel se píše, že změna platí až od 25.8. !! Ještě pár detailů - Stávající zákaznící si mohou určit číslo telefonu, na které jim bude chodit SMS s kódem. Mohou to ale udělat pouze jednou, přičemž se jim vygeneruje nový certifikát. Pokud bude někdo chtít číslo telefonu změnit, tak musí zajít na pobočku a sepsat novou smlouvu. - SMS budou chodit pouze na mobily s českým číslem. Je mi dost záhadou, jaký je k tomu důvod. V práci máme nainstalovaný program MobilChange pro posílání SMS a problém s posíláním do ciziny nemáme. - Pokud nejste v Čechách a přesto používáte aplikaci "Mojebanka" od KB, tak vám nezbývá než si pořídit čtečku a certifikát na kartě.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  15. 08. 2006 22:59  |  [81.27.199.xxx]

Ve špičkových momentech se pohybovat a odesílat transakce je v aplikaci MojeBanka lepší odložit na později :) Problémy každý rok s obnovením certifikátu přes certifikačního průvodce, který při obnovení nic nepošle a přes dodatečné stažení certifikátu napíše že soubor se nedalo otevřít. (Víte jak na to? Na technické podpoře KB mi to dnes nikdo nevzal.) Potvrzení na mobil nesmí být povinost ale volba. Už dávno měla být MojeBanka mimo applety a omezení na certifikát jednoho počítače s IE only. Divím se, že jsem s KB od dob, kdy to byla dobrnovolná zaváděcí akce zdarma. Myslel jsem si, že jsou to jen dočasné mouchy a někde jinde se již staví zcela odlišný user-friendly systém, kde bude třeba možnost zvětšit malinký font pro starší (pro rodiče). Ale ono se z pohledu běžného uživatele moc nezměnilo a teď ty SMSky! :(

Odpovědět  |   | 
comba  |  16. 08. 2006 00:04  |  [212.96.169.xxx]

Bohuzel i ja musim konstatovat, ze mi postup Komercni banky prijde velmi neseriozni a pripadne kritiky meho pocinani prosim o peclive precteni nasledujicich radku, v kterych myslim uvadim relevantni duvody me nespokojenosti. Krom poplatku za prichozi platby me tohle hodne popudilo a hodlam se branit. Minimalnim postihem pro banku je muj odchod ke konkurenci a stiznost k financnimu arbitrovi. Uz se konecne neco musi stat, aby byl pro banku klient rovnocenym partnerem a ne jen pouhym prispevovatelem do kazdorocne zvysujicich se zisku na nesmyslnych poplatcich.

Na odpoved od KB cekam.

"Dobry vecer, prosim o vyjadreni k stavajicim zmenam pri pouzivani elektronickeho bankovnictvi mojebanka. Pro uplnou identifikaci uvadim cislo sveho uctu, ktere je xxxxxxxxxxxxx. Resim nasledujici problem. Do teto chvile jsem byl spokojenym uzivatel elektronickeho bankovnictvi mojebanka, ale od doby kdy mi byl dorucen email (14.8.06) o zmenach v autorizacich plateb, zacinam uvazovat o zmene bankovniho ustavu a ptam se na nasledujici: Nutite me uzivat od 25.8.06 pri zadavani plateb mobilni telefon, ktery sice vlastnim, ale z urcitych duvodu jej nemohu (spatny signal) a nechci k autorizacim vyuzivat. Obavam se totiz vyraznych komplikaci v budoucnu, kdy me muzete dostat bez meho zavineni do neresitelne situace v pripade, kdy operator bude mit vypadek site nebo nebudu mit v dane lokalite signal ci budu chtit poslat platbu ze zahranici kde nemam povoleny roaming, nikde neni garance v jakem casovem horizontu SMS s kodem prijde. Prikladu by se naslo urcite vice a mezi dalsi uvedu pripad zapomenuteho telefonu v praci, vybita baterie v pristoji, odcizeni telefonu atd. Ve vsech techto zminenych situacich budu bez moznosti poslat platbu, tak jako doposud, tudiz pro me vyrazna zmena k horsimu a mozne postihy subjektu, kterym mela byt platba dorucena. Nikde jste neavizovali proc menite tak narychlo podminky a proc nyni jiz nestaci sifrovany klic s kazdorocni zmenou hesla. Je malo bezpecny? Ostatni banky jsou tedy mene bezpecne nez ta Vase, kdyz pouzivaji stavajici podobu zabezpeceni? Veta o strategii zvysovani kvality, kterou obsahuje uvod Vaseho oznamovaciho mailu, nema pro me zadne logicke opodstatneni pravdepodobneho vzniku dalsich nakladu pro klienty odmitajici uzivani telefonu. Mam pro toto tvrzeni nasleduji oporu. Chybi totiz "bezplatna" alternativa pro zakaznika, ktery mobilni telefon uzivat nechce a rad by stavajici aplikaci pouzival bez problemu dal i po 25.8.06. Mozna jsou na infolinkach operatori spatne vyskoleni, ale jedinou alternativu, kterou mi byli schopni nabidnout je zakoupeni cipove karty Mujklic za 390,- Kc + nejlevnejsi ctecky teto karty k PC na rozhrani USB za 720,- Kc bez DPH!? Ptam se, proc bych mel platit za neco o co nestojim a co je dusledkem rozhodnuti Komercni banky? Proc nestaci, ze platim radne dle smlouvy pausalni mesicni poplatky, kde je mi tato sluzba garantovana a uzaviral jsem ji prave kvuli temto podminkam, ktere mi vyhovuji? Muzete mi prosim navrhnout bezplatnou alternativu (napr. karta + ctecka zdarma), jak se dostat k funkcim aplikace Mojebanka i po 25.8.06, tak jak to mam uvedeno ve smlouve, aby mi i po tomto datu nevzniknuly zadne financni ujmy z duvodu nemoznosti tuto sluzbu plnohodnotne uzivat? V pripade ze takova moznost neexistuje, budu muset postup Komercni banky, ktery bych v tu chvili shledal bezmala neslusnym a porusujicim pravidla slusneho chovani ve vztahu ke klientovi, konzultovat s nekterou z organizaci hajici prava spotrebitelu. Nebylo by totiz v mych silach za tak kratkou dobu vyresit zruseni uctu (musim na mistni pobocku v jinem meste), zrizeni uctu u jine banky a obeslani vsech subjektu s oznamenim o zmene uctu , proto bych takove pocinani povazoval za natlak poridit si drahou vec, kterou nemam zajem si zakoupit! Tesim se na odpoved a verim, ze me nejcernejsi predstavy se nenaplni a obdrzim jednoduche bezplatne reseni vznikle situace, kterou jsem nezavinil."

Odpovědět  |   | 
Henry99  |  16. 08. 2006 15:22  |  [195.47.102.xxx]

Souhlasím s vámi a to jsem zaměstnancem KB, taky se mi tato změna nelíbí, ani ne tak změna jako přístup...

Odpovědět  |   | 
mates  |  16. 08. 2006 16:41  |  [81.30.228.xxx]

uz jsem vam poslal stiznost. to je neslychane a verim, ze protipravni, nebot jde o diskriminaci a pokud mi konsternace vydrzi par dni, dozenu to k Motejlovi.

pokud tento typ autorizace nedate jako volitelny parametr, zmenim bankovni ustav, kde si klientu vazi a nehazi jim klacky pod nohy.

prikladam svou stiznost: Dobry den, nesouhlasim s Vasi zmenou podminek pouzivani internetoveho bankovnictvi Mojebanka. Do dnesniho dne jsem byl se sluzbou spokojen a prehlizel i podivny poplatek za nic a nefunkci v bezpecnem Firefoxu. Dnes, po precteni oznameni o Vami vnucenych "upravach k lepsimu" vsem svym klientum, uzivajicim tento system, jiz spokojeny nejsem. Jsem proti tomuto zpusobu autorizace plateb. Je to od Vas nesolidni jednani a verim, ze na zaklade vsech negativnich ohlasu date tuto "skvelou" funkci (zasilani kodu SMS) jako volitelnou. V pripade, ze tak neucinite v dohledne dobe, budu nucen jako svou banku zvolit jiny penezni ustav, ktery nehazi svym klientum klacky pod nohy. Timto direktivnim krokem jste jasne ukazali, jak si svych klientu NEVAZITE. S pozdravem nespokojeny klient xxx ps. Pokud Vám dělá problém čtení textu bez diakritiky, donutíte mě podruhé změnit návyky a tuto zprávu Vám napíšu kompletně česky.

Odpovědět  |   | 
XXXSize  |  16. 08. 2006 15:56  |  [194.228.69.xxx]

Nechci se KB nějak zastávat, také mne s jejich IB se**. Ale alternativa pro vás tady je - Expresní Linka Plus. Bez certifikátu, sms, jen uživatelské číslo a číselné heslo. Moc bezpečné to není, ale použít to lze.

Odpovědět  |   | 
comba  |  16. 08. 2006 21:15  |  [212.96.169.xxx]

Urcite mate pravdu ze existuje spousta jinych alternativ, ale my resime problem zmeny u sluzby, ktera mela parametry ktere nam vyhovovali a proto jsme si ji porizovali. Navic nemame zadnou alternativu jak pokracovat dal aniz bychom nemuseli navstivit pobocku banky (zbytecny cas navic), zakoupit zarizeni a sluzbu (dalsi naklady na neco co si uz platime v poplatcich za uzivani sluzby mojebanka). A to nemluvim o klientech, kteri jsou nyni dlouhodobe v zahranici a nemaji jak si tyto nalezitosti "nucene" obstarat a pritom potrebuji ucet nutne vyuzivat. Prave toto jednostranne natlakove jednani nam vadi a proti nemu se chceme branit.

Napr. v pripade ze si zmenim sluzbu treba na Vami zminovanou Expresni Linku Plus, s prihlednutim k pristupu Komercni banky ke klientovi v tento cas nemam jistotu, ze za mesic ci dva se mila Komercni banka nerozhodne pravidla prihlasovani take zmenit a "rozkaze" do 48 hodin povinne pouzivat pri zadavani platebnich prikazu mobilni telefon......... jak by se Vam to libilo nemit alternativu a cas na zmenu?

Jiste za tento stav nemuzete, proto prosim neberte predchozi radky jako utok na Vasi osobu

Odpovědět  |   | 
henry99  |  17. 08. 2006 11:53  |  [195.47.102.xxx]

Bude asi zapotřebí vyčkat na oficiální vyjádření od KB, myslím, že nespokojených klientů bude více a nelze odpovědět všem zvlášť... je to minimálně netaktní a neklientské vůči klientům, to ano... o to víc mě to mrzí, když vím, že s tím nemohu nic udělat...

Odpovědět  |   | 
henry99  |  17. 08. 2006 11:54  |  [195.47.102.xxx]

Heslo nemusí být číselné, může být jakékoliv...

Odpovědět  |   | 
Bochi  |  02. 09. 2006 02:18  |  [128.200.198.xxx]

Také jsem poslal stížnost v podobném znění a po asi týdenní výměně názorů mi KB nabídla poskytnutí čtečky + čipové karty + doručení zdarma. Jelikož se to však týká i spousty jiných lidí, hodlám nepolevit a donutit je k tomu, aby tuto možnost nabídli jako zcela standardní volbu přinejmenším všem dosavadním klientům. Pokud na to nepřistoupí, ČOI, finačního arbitra, ombudsmana, tisk a televizi to jistě bude zajímat. Pokud je vás víc takových, kdo to nechcete KB jen tak darovat, obujte se do nich. DOkud na ně nebude ze strany zákazníků pořádný tlak, nic se v našem bankovnictví nezlepší.

Odpovědět  |   | 
blesk  |  24. 08. 2006 19:18  |  [89.102.125.xxx]

Dobrý den, zajímalo by mě jak to vidíte Vy (jak píšete - dříve spokojení) klienti KB po včerejším mediálním oznámení, že několika klientům KB zmizeli peníze z BU ???

P.S.: Jsem ještě stále klientem KB, ale jeden z BU jsem již asi před více než půl-druhým rokem zrušil právě i (ale nejen proto - viz přístup KB ke klientům) z důvodu bezpečnosti Služby MojeBanka...a raději přešel ke konkurenční bance kde podpora alternativních prohlížečů není problémem a lze účet kompletně obsluhovat i vč. inkasních plateb.

Další zajímavostí by bylo jistě zjištění kolik že klientů s certifikátem skutečně bezpečně zachází a nenechává jej třeba trvale uložený na HDD PC ?

Odpovědět  |   | 
comba  |  25. 08. 2006 01:17  |  [217.195.161.xxx]

Dobry den, ja osobne to vidim porad stejne. I kdyz jsem opozdene (22.8.06) dostal moznost individuelni dohody s pobockou KB banky, tj. ctecku a kartu zdarma (bude mi odepsana neuctovanim poplatku do dane ceny 1000,-), rozhoduji se k odchodu k CS (libi se mi moznost "volby" zapnuti SMS pro potvrzovani transakci). Vadi mi jak se mnou banka jednala a prijde mi nedustojne se porad neceho domahat. Nasledne vymyslet nestandardni postup (tuto vyhodu nemaji standardne vsichni a to jiste neni spravne), jak uspokojit elementarni spokojenost klienta.

Jestli ma KB takovy zajem o bezpeci klientovych penez ("hura" akce s SMS zabezpecenim je z nouze cnosti a dle meho omezuje a zneprijemnuje elektronicke bankovnictvi), proc z nadmernych zisku zanedbatelnou cast neinvestuje prave do zlepseni a nedava treba ctecku a kartu automaticky k teto internetove sluzbe? Nakonec nic nebrani tomu, aby to byla forma zapujceni na dobu platnosti smlouvy atd. Nyni jsou ceny za ctecku i vydani karty neumerne vysoke coz svedci o tom, jak jsou banky "nenazrane" a jak jim bezpecnost klientu lezi na srdci. Bud maji bankovni ustavy snahu resit vzniklou situaci poradne nebo polovicate. Ja to vidim bohuzel na to druhe. Prijde mi i zvlastni a podezrele, ze klienty kteri si zpusobili financni ujmu vlastni vinou (pry nezabezpecene pocitace), banka do druheho dne odskodni a penize vrati dle hesla "aby byl zakaznik spokojen". Od kdy se daly banky na charitu........? asi nas ceka nejaky novy poplatek, treba za podlimitni ulozeni penez na ucet, jinak tehle unahlene rozdavacnosti nerozumim. :) Vykomunikovat s klienty tento bezpecnosti problem a oduvodnit nahle zmeny Komercni banka nezvladla a clovek se musi uz jen smat formulaci o "strategii zvysovani kvality" (do 14-ti dni). Ja bezpecnostni kartu nepotrebuji, stejne tak pohodlne si totiz mohu certifikat ulozit na flashdisk (navic nepotrebuji ctecku karet), heslo k certifikatu umim udrzet v tajnosti a nepisi jej na kalendar vedle PC a nemam choutky posilat platebni prikazy z verejnych mist a internetovych kavaren. Vecna debata o spolehlivosti IB zacina i konci u uzivatele a jeho schopnosti, zajistit si vlastni bezpecnost certifikatu ci ID nebo hesla a byt zodpovedny za sve jednani. (pro ilustraci uvadim: instalace objednana u KB stoji 600 korun za naistalovani USB ctecky + 720,- ctecka + 390 klic, je to hodne nebo malo? ja myslim ze dost na to, aby 98 procent klientu "risklo" pripojeni jen s certifikatem pravdepodobne ulozenym na HDD u nezajisteneho pocitace)

Odpovědět  |   | 
VJ  |  30. 09. 2006 03:55  |  [128.200.198.xxx]

Přesně jak píšete, jestli to skočí u toho, že pár nejnaštvanějších zákazníků se bude pracně domáhat svých práv a KB je nakonec umlčí poskytnutím čtečky zdarma, čímž je to ve výsledku vyjde na pakatel, pak je to špatně a z dlouhodobého hlediska se nic nezlepší. Svévolný krok KB, který zasáhl do služeb statisícům zákazníků a zároveň byl porušením jejich vlastních obchodních podmínek, si žádá větší odvetu a KB by to mělo stát mnohem mnohem více, aby si příště rozmyslela se ke svým klientům chovat podobným způsobem.

Na adrese http://anti-kb.johanesville.net/ se můžete přidat k ostatním nespokojeným a poškozeným.

Odpovědět  |   | 


Posílat příspěvky e-mailem:

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více