Na vině je, dle stanoviska bank, vydavatel karet Visa, který problém aktuálně přiznává. Jak informuje server iHned.cz: "K několikanásobnému vyúčtování došlo u všech karet, které byly vydány společností Visa. Zítra by mělo být vše v pořádku," sdělila operátorka banky s tím, že Visa poslala soubory s výběry opakovaně, a proto se několikrát zúčtovaly.
Takovéto zaúčtování nerealizovaných transakcí se dle mluvčího UniCredit Bank dotklo zhruba stovky klientů a i samotná banka se cítí být chybami vydavatele karet poškozena.
"Visa Europe zaznamenala problém týkající se bankomatových transakcí, které mohly být v systému duplikovány. Tento problém se podařilo odstranit a Visa nyní spolupracuje s členskými bankami na nápravě chyb, které mohl způsobit," potvrdil mediální zástupce firmy Tomáš Fiala.
I mBank na svých webových stránkách upozorňuje klienty na vícenásobné zaúčtování. "Omlouváme se klientům, kteří 14. 1. vybrali mezi 10.-15. hodinou peníze z bankomatů a výběr jim byl strhnut opakovaně. Jedná se o chybu na straně společnosti Visa," upozorňuje na svých internetových stránkách.
Zdroj: iHned.cz