Stavební spoření on-line: Jak uvádí Komeční banka, pro uzavření stavebního spoření není třeba navštěvovat pobočku banky ani zasílat poštou tištěné dokumenty.
Objednávka hypotéky: Přes internet bude možné i definovat parametry hypotéky, vypočítat náklady a odeslat žádost o hypotéku do KB.
V aplikacích Mojebanka a Expresní linka Plus dále budou k dispozici kontakty na bankovní poradce a informace o nich. Dále také otevírací doba poboček.
Pro podnikatele
Pro podnikatele se otevře možnost podat v aplikaci Mojebanka žádost o podnikatelský úvěr. Použít mohou také avíza o příchozích platbách. Přístupné jim budou i elektronické výpisy z účtů.
Dojde také k rozšíření autorizačních SMS zpráv, které budou obsahovat informace o podepisované transakci.
Rozšíření funkčností se týká i rozsahu informací. Aplikace Mojebanka a Expresní linka Plus přinesou klientům následující informace:
- přehled smluv o stavebním spoření u Modré pyramidy stavební spořitelny,
- přehled smluv u Penzijního fondu Komerční banky,
- přehled smluv se společností Allianz uzavřených prostřednictvím KB,
- rozšířený informační přehled o portfoliu v IKS KB a ve SGAM fondech - klientům se zobrazí přehledné a graficky znázorněné informace o současné hodnotě portfolia, o ziscích a ztrátách, o vývoji hodnoty portfolia či o výnosech za posledních 12 měsíců.