Počet klientů Komerční banky, kteří používají pro komunikaci s bankou a obsluhu svých účtů nástroje přímého bankovnictví, překročil hranici 500 000, což v meziročním srovnání představuje nárůst klientů o 67 %.
Přímé bankovnictví KB tak v současné době využívá v průměru každý třetí klient banky.
„Podpora a rozvoj přímého bankovnictví zůstává i nadále jednou z priorit Komerční banky. Naším cílem je vybudovat multikanálový přístup do banky, který umožní klientům spojit se s KB kdykoli a odkudkoli,“ uvedl výkonný ředitel pro přímé bankovnictví KB, Jan Kubálek.
Největší nárůst zájmu zaznamenala KB o internetové bankovnictví mojebanka, které ke konci června letošního roku využívalo více než 101 000 klientů, tj. o 128 % více než tomu bylo v roce předchozím.
Nárůst klientů od roku 2002
|
30. 6. 2003 (počet klientů) |
30. 6. 2003 (počet klientů) |
Změna (v %) |
Celkem klientů přímého bankovnictví |
507 064 |
303 258 |
+ 67 % |
- z toho expresní linka KB |
360 792 |
222 926 |
+ 62 % |
- z toho mojebanka |
101 271 |
44 355 |
+ 128 % |
- z toho profibanka |
19 844 |
10 022 |
+ 98 % |
Zdroj: TZ KB