FinExpert.e15.cz

Jak využít Facebook pro efektivní podnikání


ROFL  |  07. 04. 2011 10:18

Od kdy je robert němec brán za odborníka? Vždyť právě on se držel své zmíněné poučky z článku: ***** Pro zvyšování povědomí o firmě je vhodná též účast v klasických diskusích na e-shopech či pod články. „Můžete se zde vyprofilovat jako odborník na dané téma, čímž odkaz na vaši společnost získá punc důvěryhodnosti,“ **** To nemůžete oslovit opravdu nějakého odborníka?

 | 
k  |  07. 04. 2011 12:13

A co je na této citaci špatné vždyť je i velmi účiná

 | 
Robert Němec  |  08. 04. 2011 18:20

Dobrý den,

jenom si dovolím dát odkaz na stránku, kde účastníci hodnotí školení Facebooku, které vedu:

http://www.robertnemec.com/skoleni-reklama-facebook-... ...

Děkuji vám.

 | 
Petr  |  14. 04. 2011 21:34

Pan Němec, samozvaný odborník si dovolil sdílet odkaz na své školení, vtipné a profesionální. Článek je plný sice obecných informací, ale také nesrovnalostí a například cílení reklamy na přátele přátel již nějakou dobu na Facebooku není možné. To se zase E15 proměnila v E55 s prominutím. Chtěl jsme napsat přímo paní redaktorce, aby před vypuštěním takových článků raději kontaktovala odborníky.

 | 
Robert Němec  |  14. 04. 2011 21:59

Dobrý den, Petře,

děkuji vám za váš názor.

Mého školením marketingu na Facebooku se zúčastnilo již několik desítek lidí, začali jsme i shromažďovat reference ze školení a postupně je dáváme na náš web. Kromě toho také přednáším opakovaně o Facebooku pro Slovensko-českou obchodní komoru, pro univerzity a na dalších místech. Můžete se podívat na http://www.robertnemec.com/prednasky-seminare-skolen... ...

Kromě toho jsem jsem napsal o Facebooku několik článků, některé z nich najdete na http://marketing.robertnemec.com/....

Jak byste prosím definoval odborníka?

Článek je samozřejmě obecný a určený pro malé podnikatele, což je zaměření tohoto magazínu. Máte-li ale příklad nějaké nesrovnalosti, prosím, napište ji. Jsem otevřen diskuzi.

Máte pravdu, že klasické cílení na přátele již zhruba týden nefunguje, ale v březnu, kdy jsme článek připravovali, ještě fungovalo. Děkuji vám za doplnění a budu se těšit na další.

 | 
Hah  |  14. 04. 2011 23:31

To ste teda dali príklad. Práve referatyzababku využili nakupovanie fanušikov cez kadejake habaduri. Ocividne Nemec nevie co rozprava. Ale ved on je odbornik. napise prispevok na svojej FB page (agentura Nemec) a ked zisti ze v nom ma chybu tak ho zmaze. To je teda "odbornost"

 | 
Robert Němec  |  14. 04. 2011 23:51

Dobrý den,

děkuji vám za váš příspěvek.

Komentoval jsem jednu reklamu služby ReferatyZaBabku.cz, která byla relativně povedená a dobře cílená. Proto si zaslouží pozornost. Jak nakupovali nebo co dělali dalšího nevím a ani to nemohu komentovat.

Řekneme-li, že jeden obraz daného malíře je kvalitní, jistě to neznamená, že říkáme, že všechny jeho obrazy jsou kvalitní nebo že jeho život je hodný následování.

Onen příspěvek na naši stránku na Facebook jsem nepsal já, ani jsem jej v řádu minut nemazal, obojí udělala kolegyně, protože tam byla gramatická chyba. Nicméně uznávám, udělali jsme jako agentura chybu.

Sice nemám rád, když někde máme chybu (Facebook bohužel nedovoluje opravit publikovaný status), ale zjistili jsme, že lidé ještě více nemají rádi, když někde něco mažete.

Jak říkám, ještě jednou se omlouvám (opravený příspěvek jsme znovu publikovali).

Mohu-li vám být ještě nějak nápomocný, dejte mi prosím vědět. Děkuji vám.

 | 
Petr  |  07. 04. 2011 17:28

referatyzababku.cz? U nich jsem se tedy se slušností opravdu nesetkal. Práci jsem pro ně provedl dle zadání a do dneška mi za ní dluží peníze...

 | 
Pavel  |  14. 04. 2011 21:34

Stejná zkušenost.

 | 
Martin  |  28. 04. 2011 02:12

Proč když Vám dluží peníze jak říkate neuvedete vše napravou míru? Zdalipak se nesnažite jen poškodit? osobně souhlasím s uvedeným příkladem na referatyzababku.cz a jde o opravdu dobrý příklad pro cílenou reklamu...

 | 
Jakub Hořák  |  25. 05. 2011 03:00

Líbí se mi, jakým způsobem si čeští lidé představují kvalitní diskuzi. Proč to neříct normálně, když to jde jednodušeji a s jistou dávkou arogance a "urážek".Ono akorát kritizovat...to je strašně snadné. Pro mě, jako člověka, který se zabývá online marketingem a je na začátku cesty je pro mě pan Němec o několik stupňů nade mnou a raději si vyslechnu jeho, než anonymní jména.

Článek se mi líbil, bylo tam spoustu věcí jasných, ale několik také inspirativních, které mi pomohly a navedly na několik zajímavých myšlenek, což je základem těchto článků.

 | 
Jakub Hořák  |  25. 05. 2011 03:01

Líbí se mi, jakým způsobem si čeští lidé představují kvalitní diskuzi. Proč to neříct normálně, když to jde jednodušeji a s jistou dávkou arogance a "urážek".Ono akorát kritizovat...to je strašně snadné. Pro mě, jako člověka, který se zabývá online marketingem a je na začátku cesty je pro mě pan Němec o několik stupňů nade mnou a raději si vyslechnu jeho, než anonymní jména.

Článek se mi líbil, bylo tam spoustu věcí jasných, ale několik také inspirativních, které mi pomohly a navedly na několik zajímavých myšlenek, což je základem těchto článků.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená