Praha, 2. dubna 2012
ING pokračuje v rozvoji prodeje životního pojištění a penzijního spoření přes internet – nově umožní on-line sjednání Doplňkového penzijního spoření (DPS). Na stránkách www.ingpenzijnispolecnost.cz naleznou zájemci o DPS veškeré podstatné informace včetně formuláře ke sjednání. ING tak navazuje na své úspěšné projekty v oblasti prodeje přes internet. Mezi ty patří např. projekt For You nebo on-line prodeje II. a III. pilíře na Slovensku, kde je ING jedinou společností, která tuto službu nabízí.
„V loňském roce jsme byli v této oblasti velmi úspěšní. On-line prodeje penzijního připojištění tvořily nejen významný podíl na celkových prodejích tohoto produktu, ale dokonce překonaly prodeje prostřednictvím makléřské sítě. Ukázalo se tak, že on-line distribuce penzijního spoření a životního pojištění hraje v prodeji našich produktů významnou roli,“ říká Michal Skalický, ředitel přímé distribuce ING Pojišťovny ČR/SR.
Z prodejů penzijního připojištění vyplývá, že sjednání přes internet není pro Čechy bariérou. Naopak se ukazuje, že klienti u jednodušších produktů, kterým rozumějí, tento způsob preferují. Ze zákaznické analýzy navíc vyplývá, že ani ročníky současných padesátníků nemají se zřízením penzijního připojištění touto cestou problém. On-line sjednání pojištění a spoření tedy není doménou pouze mladé generace. Pokud jsou webové stránky přehledně zpracované, doplněné vysvětlujícími a interaktivními prvky, jakými jsou například videa a kalkulačky, a formuláře pro sjednání jsou logicky strukturované a uživatelsky přívětivé, zvládne on-line sjednání téměř každý.
Spuštění on-line prodeje DPS bude doprovázeno marketingovou kampaní, a to jak na předních zpravodajských serverech, tak v televizi, především na Prima Cool. ING Penzijní společnost se v kampani zaměřuje zejména na mladší generaci, která právě vstupuje na trh práce a se vzrůstajícím příjmem přemýšlí o možnostech spoření.
Od ledna tohoto roku je spuštěn II. pilíř důchodového spoření, a tak je téma zajištění na penzi velice aktuálním celospolečenským tématem. Ochota Čechů vstoupit právě do II. pilíře je nicméně velmi nízká, a proto ING přichází s nabídkou alternativy v podobě DPS, navíc formou, která je mladé generaci velmi blízká.
„Věříme, že v prodejích DPS přes internet budeme úspěšní alespoň tak, jako jsme byli v loňském roce v případě penzijního připojištění,“ doplnil Michal Skalický.