FinExpert.e15.cz

Image České spořitelny se lepší, má spokojenější klienty

Česká spořitelna se může svými klienty, patří mezi nejvíce spokonené se svojí bankou.

Podle analýzy, kterou si spořitelna provedla, se počet spokojených klientů ČS po loňském poklesu opět zvýšil. U běžných občanů za úspěchem podle banky stojí hlavně zlepšení v oblasti dostupnější otevírací doby a také v oblasti čekací doby, kdy z pohledu klientů při vzniku front pobočka maximálně využije svou kapacitu. Firemní klientela vidí zlepšení především v tom, že pracovníci banky jednají vždy ve prospěch klienta, „nikoli pouze banky“. Zároveň k vnímaným zlepšením patří fakt, že pracovníci banky reagují okamžitě a pružně na požadavky klientů. O spokojeností svědčí i nižší počet stížností, které řešil její  ombudsman.

Nově vydala Česká spořitelna svoji první výroční zprávu o činnostu ombudsmana České spořitelny. Ze zprávy vyplývá, že k nejčastějším předmětům podání, které v loňském roce přijala všechna obchodní místa v ČS, patřily bezhotovostní operace (jednorázové příkazy), platební karty (transakce u obchodníků) a také SERVIS 24 (odstávky a transakce). Tým ombudsmana pak v roce 2006 nejčastěji řešil nespokojenost s kvalitou poradenství a úrovní služeb v některých pobočkách, četné byly rovněž připomínky klientů k funkčnosti služeb přímého bankovnictví.

Ombudsman začal působit ve Finanční skupině ČS v lednu 2001, již šestým rokem tak hájí klientské zájmy a řeší nejrůznější podněty a připomínky ze strany klientů celé FSČS.

Další článek


 

celkem 3 komentáře

Nejnovější komentáře

Re:Spokojenost
theKing
14. 5. 2007, 14:27
Re:Spokojenost
Dejv
14. 5. 2007, 11:08
Spokojenost
Adamantium
14. 5. 2007, 10:26

Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená