Na rok 2003 si HVB Bank stanovila ambiciózní cíle. Do konce roku chce získat 30 tisíc nových klientů a tím zvýšit počet svých klientů na 110 tisíc. Úspěšný start měly podle sbělení banky kroky podniknuté k rozšíření obchodu s privátními klienty. HVB Bank drobným klientům nabízí komplexní služby v oblasti peněžních investic (depozita, investiční fondy, cenné papíry, stavební spoření, pojištění) a financování (hypoteční financování, kreditní karty a jiné typy financování privátních klientů).
V segmentu kreditních karet je HVB Bank v České republice vedoucí bankou na trhu, kde její podíl převyšuje 40 procent. Banka má v současné době 40 tisíc vydaných kreditních karet a v roce 2003 se tento počet má zvýšit o 25 tisíc nových karet.
Vlastním korunovým dluhopisem (Zero Bond) HVB Bank nedávno uvedla na trh nový produkt v oblasti peněžních investic. V retailovém obchodě tak ve velmi krátké době umístila 1,2 miliard korun. Další inovační produkty z této oblasti, jako jsou např. fondy peněžního trhu a fondy s garantovaným výnosem, budou uvedeny na trh ještě v první polovině roku 2003.
(Zdroj: tisková zpráva HVB Bank)