FinExpert.e15.cz

Horst Fuchs: Pozor na výrobky z TV reklam!


Ben  |  06. 04. 2005 08:51

Děs děs a běs, co tam prodavaj.. copak to nekdo fakt kupuje? Vzdyt je to vsechno z lacineho plastu a je to na prd... Nikdy bych tam neutratil ani kacku ;)

 | 
mm  |  06. 04. 2005 10:37

Ja se taky jenom smeju, ale divil byste se, kolik lidi je schopno to koupit ! Bohuzel... TV Products a podobni vydelavaji na lidske blbosti a te je vsude nadbytek.
Uverejnovani techto reklam na verejnopravni televizi povazuji za neeticke. Chapu, ze penize CT nesmrdi, ale jsou snad jiste meze.

 | 
ZooM  |  06. 04. 2005 10:31

Zajimal by me k tomuhle testu komentar CT.
Myslim si ze na CT by vubec teleshoping nemel byt obzvlaste kdyz je prokazatelne ze se jedna o nevyhovujici produkty ktere mohou vazne poskodit zakaznika.

At to je jako reklama na cigarety, pri WS by dole mohlo byt napsano - COI varuje: vyrobky mohou zpusobit smrt

 | 
DeeDee  |  06. 04. 2005 10:32

sice ja a spolubydlic sme pukaly smichy... horste horste ) .. ale ja sem si vsiml ze autor napsal "vebových" .... to je docela masox i na mne co cestinu si pamatuje jenom z rychliku ))

 | 
-mk  |  06. 04. 2005 10:54

Překlep byl opraven.

 | 
Soldat  |  06. 04. 2005 11:44

Ceny v TV shoppingu mi nikdy nepřipadaly "neuvěřitelně" nízké. Spíš naopak.

 | 
Stanislav Strnádek  |  06. 04. 2005 12:44

Je to sice hezké,že to obchodní inspekce objevila,ale podle mne by už samotná reklama na takovýto výrobek měla být trestná.Na co chtějí poplatek za televizi,když tam reklamujou takový šmejdy.Hold někdo hrabe a někdo solí.
S pozdravem

 | 
Dino  |  06. 04. 2005 14:09

Poslanci drží Českou televizi těžce pod krkem, tím, že jí nedovolují zvýšit poplatek. Podle mně je to zločin, který se pak odráží v tom, že TV vydělává i takhle.

Musí to být těžký kšeft, jelikož ty věci s sebou nesou tu exkluzivitu "bylo to v televizi", což z nějakých příčin, které nechápu na spustu lidí dost silně působí. Zvlášť těch starších. Např. moje domácí je setrvale zadlužená, ale přece si skoro každý týden nějakou věc z nějakého katalogu pořídí. Asi je to nějaká zábava nebo koníček pro určité skupiny lidí. Jenom by mě zajímalo, kolik za to televize skutečně dostávají.

 | 
Tomáš Darebník  |  06. 04. 2005 20:39

Myslím, že ještě horší je situace na tzv. předváděcích zájezdech nejrůznějších "cestovních" kanceláří, kde reklamní masáž trvá několik hodin a často se tam prodávají několikanásobně dražší produkty, než v TV shoppingu.

Objeví-li se v autobusu nějaký mladší člověk, už při nástupu je "podezřelý" a na předváděcí akci je mu často věnována speciální pozornost, aby náhodou nedělal problémy.

 | 
-mk  |  06. 04. 2005 21:52
Dotik  |  06. 04. 2005 13:08

S jednou takovou firmou bohuzel spolupracuji (IT) a proto vim co vlastne prodavaj. Muzu teda rict ze je to jeden smejd vedle druheho a lidi se fakt jejich propracovanejma reklamama nechavaj napalit. Jejich pristup je vylozene novodobym loupenim a podvadenim. Bohuzel mam vypozorovano, ze nejvice nakupuji starsi lide.
Myslim, ze v tomto pripade muzeme vsechny tyto spolecnosti nahazet do jednoho pytle.
Ja osobne bych na jejich pochybne nabidky nikdy nevlitnul a pokud o tom nekde mluvime tak vzdy jen odrazuju !!!
Delaji z lidi BLBCE.
Kdybych k teto firme nemusel jezdit tak by mi to vubec nevadilo, zakaznik - nezakaznik.
Je mi z nich a jejich smejdu vzdy blbe....

 | 
hekynen  |  06. 04. 2005 23:32

Tak tak. Taky jsme "kdysi" dělali (webový obchod) pro jistou firmu "Znáte z televize" a "Zedníček doporučuje". No jeden šmejd větší jako druhý. Naštěstí už to dávno padlo, byli jsme odstaveni (hold jsme do toho už moc viděli) a nahrazení někým jiným (že by Dotikem?).

 | 
Tomáš Darebník  |  06. 04. 2005 20:33

Smutnou realitou je nejen to, že prodejcům těchto výrobků se daří velmi dobře, ale že své "výrobky" prosazují čím dál více i do běžné obchodní sítě.

Tesco např. několikrát nabízelo nejrůznější "posilovače" a "zeštíhlovače", aktuálním příkladem je Ultimate Chopper (mixér, který umí udělat z betonu prach...) od WS v právě platném letáku Hypernovy.

 

 | 
Jarda Hruska  |  07. 04. 2005 08:48

TELESHOPING je jen obchodem s lidskou hloupostí a hamižností, nic víc a nic méně.Pokud by byl národ sofistikovaný, neměl by šanci. je to obchod s lidskou hloupostí a hamožností, nic více a nic méně.. Neodsuzoval bych to, každý si může přece zvolit koupit - nebo NEKOUPIT a pokud jsou lidé ještě po těch letech a zkušenostech s různými letadly, Herbalife a jinými zázraky ještě tak hloupí, dobře jim tak, je to škola života, která nás svým způsobem zoceluje.....

 | 
Jarda Hruska  |  07. 04. 2005 08:48

TELESHOPING je jen obchodem s lidskou hloupostí a hamižností, nic víc a nic méně.Pokud by byl národ sofistikovaný, neměl by šanci. je to obchod s lidskou hloupostí a hamožností, nic více a nic méně.. Neodsuzoval bych to, každý si může přece zvolit koupit - nebo NEKOUPIT a pokud jsou lidé ještě po těch letech a zkušenostech s různými letadly, Herbalife a jinými zázraky ještě tak hloupí, dobře jim tak, je to škola života, která nás svým způsobem zoceluje.....

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená