Pokud bychom předpokládali, že každý klient využil služeb společnosti pouze jednou, půjčila si od Home Creditu za 15 let jeho existence již pětina Čechů. Podle generálního ředitele Davida Bystrzyckého stojí za úspěchem především schopnost ukázat dobrým zákazníkům, že se jim vyplatí se k Home Creditu opakovaně vracet například navrácením části úroků při včasném a správném splácení zpět. O masivní mediální kampani a zvyku Čechů žít na úvěr se již nezmiňuje.
V roce 2011 půjčil Home Credit klientům prostřednictvím spotřebitelských úvěrů celkem 8,75 miliardy korun, což je o čtyři procenta více než v předchozím roce.
Objem úvěrů, které Home Credit poskytl v obchodní síti na nákup zboží na splátky, se loni o 5% snížil. Souvisí to s deflací cen na trhu vybavení domácností, kdy je nábytek i elektronika pravidelně rok od roku levnější.
Kreditní karty v loňském roce rostly o 7 %, a to hlavně díky novým inovacím – Home Credit ve spolupráci s řetězcem Tesco začal vydávat kreditní kartu, se kterou je možné platit přibližně do půl hodiny od podání žádosti.
„Stále více klientů totiž využívá kreditní karty i pro drobnější nákupy, které dříve pořizovali na splátky,“ vysvětluje trend analytik Home Creditu Michal Kozub.