FinExpert.e15.cz

GEMM: Předvánoční kampaň podle ankety začně již v září

Na anketní otázky odpovídali zástupci obchodních řetězců v rámci ocenění GE Money Multiservis Obchodník roku 2005.

Z průzkumu provedeného společností GE Money Multiservis v rámci ocenění GE Money Multiservis Obchodník roku 2005 vyplynulo, že drtivá většina obchodníků zahájí v letošním roce předvánoční kampaň již v průběhu října. V průměru se přitom akční nabídky a marketingové kampaně objeví dříve než vloni, někteří obchodníci zahájí kampaně již ve druhé polovině září.

Již třetí ročník prestižního hodnocení českého maloobchodu, GE Money Multiservis Obchodník roku 2005, probíhá od června do konce září letošního roku. V rámci ankety, která již tradičně oslovuje několik desítek nejvýznamnějších obchodníků v ČR, odpovídali letos zástupci obchodních řetězců mimo jiné na otázky spojené s letošní předvánoční nákupní sezónou.

Rozdíly ve startu kampaní přitom mohou být značné nejen mezi jednotlivými obory maloobchodu, ale také mezi jednotlivými obchodníky se stejným zaměřením.

K+B Progres

Velmi brzy lze očekávat zahájení podzimních kampaní u prodejců elektroniky. „V minulém roce byl na rozdíl od minulých let sezónní výprodej zahájen poměrně brzy a byl rozložen na delší období. My zahájíme rozšířené nabídky ve stejném období jako v minulém roce a první nabídky budeme směřovat již na konec září a začátek října,“ uvedl Ladislav Pospíšil, ředitel marketingu a nákupu společnosti K+B Progres.

InternetShops

Stále více spotřebitelů se orientuje také na nákup vánočních dárků on-line na Internetu. Rovněž zde se mohou těšit na speciální nabídky a propagační akce. „Předvánoční kampaň budeme startovat ve druhé polovině října. Začínáme tedy mírně dříve, než v loňském roce,“ uvedl Tomáš Kudweis, marketingový ředitel společnosti InternetShops.

Internet Mall

Konkurenční společnost Internet Mall, největší provozovatel internetových obchodů v České republice, zahájí předvánoční kampaň v polovině listopadu. „Našim zákazníkům se snažíme nabízet celoročně co nejvýhodnější ceny. Prostor pro zajímavé akční nabídky či slevy však v předvánočním období určitě najdeme. Naplno se předvánoční kampaň rozběhne přibližně v polovině listopadu,“ uvedl Ondřej Fryc, generální ředitel společnosti Internet Mall. "V loňském roce se před vánocemi v obchodech Internet Mall nejvíce prodávaly digitální fotoaparáty, hudba, filmy a MP3 přehrávače," dodává Fryc.

C&A Moda ČR

Přibližně ve stejné době jako v loňském roce pak plánují zahájit vánoční kampaně prodejci textilu. Jak uvedl Aleš Drábek, ředitel prodejen C&A Moda ČR, prodejny C&A zahájí předvánoční kampaň ve stejný čas celoevropsky. Přesný start kampaně však prozatím stanoven není.

O Vánocích vedou splátky

Start předvánočních propagačních akcí ovlivňuje rovněž ostatní obory podnikání. Příkladem může být například prodej zboží na splátky. „Akční nabídky, jako je nulové navýšení či odklad splátek, plánuje GE Money Multiservis rovněž s ohledem na načasování předvánočních propagačních kampaní významných obchodních partnerů. Pro letošní rok očekáváme výrazný nárůst zájmu především o kreditní kartu MoneyCard, která je v současnosti nejvýhodnější kreditní kartou na českém trhu,“ uvedl Jiří Pathy, předseda představenstva GE Money Multiservis, vedoucí společnosti splátkového prodeje v ČR.

Kreditní karta MoneyCard nabízí zákazníkům GE Money Multiservis až 50 denní bezúročné období a jedny z nejnižších nákladů na správu úvěrového účtu na českém trhu – klient neplatí žádný měsíční poplatek, poplatek za zasílání výpisu nebo roční poplatek. Měsíční úroková sazba MoneyCard činí pouze 1,65 % z vyčerpané částky a je jednou z nejnižších sazeb na trhu.

Jen v listopadu loňského roku dosáhl objem úvěrů poskytnutých společností GE Money Multiservis v ČR 845 milionů Kč, o 18 % více než v roce 2003.

Ocenění GE Money Multiservis Obchodník roku 2005 je organizováno pod záštitou ministra průmyslu a obchodu Milana Urbana a prezidentky Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR Heleny Pískovské.

Vítěz bude známý v říjnu

Absolutní vítěz ocenění a nositel titulu Obchodník roku 2005 bude vyhlášen v Praze již 11. října 2005. Kromě něj převezmou ceny také vítězní obchodníci v devíti oborových kategoriích (Hypermarket roku 2005, Supermarket roku 2005, Prodejce nábytku roku 2005, Hobbymarket roku 2005, Prodejce drogistického zboží roku 2005, Prodejce elektrospotřebičů roku 2005, Prodejce textilu a oděvů roku 2005, Velkoobchod a Cash & Carry roku 2005, Internetový obchodník roku 2005). Vítěz v těchto kategoriích bude zvolen na základě nezávislého výzkumu spokojenosti spotřebitelů, který provede renomovaná agentura INCOMA Research.

Vítěze poslední jedenácté kategorie zvolí v otevřeném hlasování široká veřejnost. Ta může libovolné obchodníky známkovat jako ve škole od 1 do 5, přičemž jednička je nejlepší. Hlasování probíhá na internetových stránkách www.obchodnikroku.cz, nebo formou SMS odeslané na telefonní číslo 736 305 305, a to ve tvaru „Název obchodu mezera známka“ (tedy například „Obchod ABCD 1“). Hlasování veřejnosti probíhá od 1. června do 30. září 2005.

Vyhlašovatelem je Fincentrum Media, přední analyticko-poradenská společnost v ČR. Generálním partnerem ocenění je stejně jako v předchozích dvou ročnících společnost GE Money Multiservis, vedoucí poskytovatel služeb splátkového prodeje v ČR.

Mediálními partnery ocenění jsou Nedělní svět, Strategie, Osobní finance, FinExpert.cz, BIZ, Moderní obchod, AkčníCeny.cz a Asociace pro elektronickou komerci. Ceny pro hlasující veřejnost věnovaly společnosti MasterCard Europe a Henkel ČR.

Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená