FinExpert.e15.cz

GE MONEY BANK: rozšíření Telefon Banky o služby telefonního bankéře

 Klienti GE Money Bank, kteří využívají Telefon Banku (hlasový automat), mohou od konce ledna využít také služeb telefonního bankéře. Sami tak mohou kontaktovat živého operátora a zažádat například o Expres půjčku nebo kontokorentní úvěr Flexikredit. Telefonní bankéř je stejně jako Telefon Banka dostupný24 hodin denně.

„Telefon Banku a ostatní kanály přímého bankovnictví využívají naši klienti stále častěji. Ze zkušeností víme, že mnozí z nich preferují před automatickým hlasovým systémem komunikaci s živým operátorem. Proto jsme se rozhodli reagovat na požadavek našich klientů a tuto službu zavést,“ uvedl Ladislav Pazderka, manažer kanálů přímého bankovnictví GE Money Bank. „Rovněž víme, že řada lidí má zájem vyřídit si půjčku z pohodlí domova, kde mají naprosté soukromí. Rozšíření stávajících automatizovaných služeb o možnost podat kompletní žádost o úvěr bylo tedy jen dalším logickým krokem směrem k našim klientům a k uspokojení jejich potřeb,“ dodal Pazderka

Počet uživatelů přímého bankovnictví GE Money Bank dosahoval ke konci roku 2007 více než455 tisíc, což představuje 15% meziroční nárůst. Telefon Banku přitom využívalo90 tisíc klientů. Jejími výhodami jsou především rychlost, jednoduchost, pohodlí a bezpečnost.

Vysokou míru zabezpečení Telefon Banky zajišťuje identifikační číslo a PIN. Lze ovšem využít i dodatečné zabezpečení pomocí transakčního kódu TAN. Veškeré operace uskutečněné telefonním bankéřem je možné monitorovat prostřednictvím bezplatně zasílaných SMS a/nebo emailů. Další výhodou Telefon Banky jsou kromě vysoké míry zabezpečení také výrazně nižší ceny. Za transakce provedené prostřednictvím kanálů přímého bankovnictví totiž klient platí mnohem nižší poplatky než na pobočce banky.

Telefonní bankéř umožňuje:

  • mít neustálý přehled o zůstatcích naúčtech
  • zadání příkazu k úhradě, trvalého příkazu, inkasa či SIPO
  • odvolání platebního příkazu
  • operace se spořicími i revolvingovými účty
  • operace s kreditními i debetními kartami
  • nastavení služby SMS Servis – zasílání zpráv o pohybech na účtech
  • dobíjení kreditu mobilního telefonu
  • platbu faktury Vodafone
  • zažádat o Expres půjčku nebo kontokorent Flexikredit
  • navyšování úvěrového rámce kreditní karty
  • navyšování úvěrového rámce kontokorentu
  • odblokování/zablokování kanálů přímého bankovnictví
  • změnu transakčních limitů Telefon Banky
Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená