FinExpert.e15.cz

GE Money – banka pro neslyšící


Jako super, že se banka snaží vyjít vstříc i postiženým, ale nebylo by místo pondělí dopoledne a středa odpoledne lepší alespoň jeden den skutečně do večera, případně využít toho, že v obchodních centrech mají pobočky otevřeno i o víkendu a zavést třeba 1 víkendový den v měsíci? Neslyšící nemusí být jen důchodci a nezaměstnaní, ale i lidé, kteří normálně chodí do zaměstnání a pro ty mohou být uvedené hodiny poměrně omezující.

Myslím si, že to, že člověk neslyší není zrovna nejhorší překážka ve využívání bankovních služeb, zvláště v době Internetu. Pro běžné rutinní činnosti se nemusí klient s pracovníkem banky vůbec potkat a na občasné řešení složitějších věci by bylo možná efektivnější pro obě strany zajistit tlumočníka na základě aktuálního požadavku a dohody banky s klientem.

 | 
mobilman  |  25. 07. 2014 14:09

spis nez fyzicka osoba na jedne pobocce v urcity cas by byl zajimavy pilotni provoz pres videokonferenci. pocitace maji vsude a mit nekde jednoho cloveka na videochat tak by mohl obslouzit takto klienty na kterekoli pobocce.

 | 

Nebo tak. Zkrátka dle skutečného zájmu klientů přizpůsobit dostupnost. Ze začátku by bylo určitě lepší volat překladatele (ať fyzicky nebo přes telekonferenci) dle konkrétního zájmu klientů a teprve poté třeba zavést i nějaké pevné hodiny.

Takto se totiž může velmi lehce stát, že banka službu vyhodnotí, jako že o ni není zájem (když porovná "prosezené" hodiny, kdy nepřišel žádný klient) a zruší ji. Protom problém nemusí být v nezájmu o službu, ale v její špatné časové dostupnosti.

 | 
   |  29. 07. 2014 14:03

Při komunikaci s pracovníkem na pobočce nějaký rok zpět, měl jsem pocit, že jsem v bance pro idioty. Špatný přehled o konkurenci, vnucování služeb - pojištění s hloupým dotazy, proč nechci.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená