GE Money Bank od poloviny července testuje na pobočce na pražském Andělu řadu novinek, které zásadním způsobem usnadní komunikaci se zákazníky s vadami sluchu. Zaměstnanci pobočky jsou speciálně vyškoleni, dvakrát týdně bude navíc přímo na obchodním místě k dispozici tlumočník do znakového jazyka, který klientům pomáhá v kontaktu s bankéři. Banka navíc pro neslyšící připravila nové webové stránky www.bankaproneslysici.cz. GE Money Bank plánuje své služby pro neslyšící postupně rozšiřovat do dalších měst v České republice.
Pobočka, upravená pro lepší komunikaci s neslyšícími, bude doplněna o stoly, uzpůsobené na přítomnost tlumočníků tak, aby na ně neslyšící dobře viděli a při odezírání je nerušily lampy či jiné zdroje světla. Klienti zde budou mít také větší soukromí, než na běžné pobočce.
Tlumočníci zatím dvakrát v týdnu
Na pobočce GE Money Bank v Praze 5 na Andělu (Nádražní 61, Praha 5) bude během testovacího provozu do konce srpna připraven tlumočník do znakového jazyka vždy v pondělí mezi 9.00 až 12.00 a také ve středu v době 12.00 až 17.00. Speciálně upravené pobočky s vyškoleným personálem by měly postupně přibývat i v dalších velkých městech. GE Money Bank chce pro neslyšící upravit minimálně osm poboček, ve kterých se počítá také s možností online tlumočení přes notebook či tablet.
