FinExpert.e15.cz

Fio má nový internetbanking, superlativy nešetří


Karl  |  14. 01. 2015 07:18

K memu milemu prekvapeni musim souhlasit s temi, kteri nove IB chvali. Opravdu se povedlo a zustala zachovana velmi podobna funkcnost jako ve starem IB. Zadna kriklava matlanina typu mBank. Navrh je moderni, svezi, jako by ve stylu poslednich iOS, pastelove odstiny, uhledne graficke prvky. Ja bych si vypujcil: Fiiiijo! Doufam, ze po tom nadseni nebudu zapasit s nejakym skrytym bugem :)

 | 
Karel  |  14. 01. 2015 08:37

Souhlasím, po změně poplatků u bývalé banky jsem přešel k FIO. A co mě šokovalo, byla přehlednost IB oproti omalovánkám pšonků.

Banky by si měli uvědomit, že poskytují IB a tomu přizbůsobit grafiku. Bohužel přizbůsobují grafice IB.

 | 
Lada  |  05. 02. 2016 14:33

je to tragédie... Zajímalo by mě k čemu IB Fio používají ti co změny chválí... Osobně uvažuju o změně banky. Udělat tak neuvěřitelně uživatelsky nepřívětivou aplikaci.., to se fakt nedivim, že nechali starou verzi běžet tak dlouho.. Někdo by asi musel vysvětlovat, jak za takový paskvil mohli vyhodit tolik peněz..

 | 
qwertz  |  14. 01. 2015 08:31

DEMO v novém IB na rozdíl od starého nefunguje.

 | 
Kverulant  |  14. 01. 2015 08:40

Graficky povedené, ale ... na rozdíl od staré textové aplikace krutě pomalé. Přehlednost je diskutabilní, to je pouze otázka zvyku.... ale pomalé to je, to se musí ještě poladit !!!

 | 
xls  |  14. 01. 2015 10:00

Jo, graficky je to líbivější. Z hlediska praktického použití je možná pro některé úkony lepší staré primitivně geniální rozhraní, ze kterého se ale dá v pohodě vymáčkout maximum informací.

Ideální mít k dispozici obě rozhraní nebo možnost nějakých kompaktnějších šablon pro to nové.

 | 
xls  |  14. 01. 2015 09:48

To, že byly všechny funkce zachovány, taky asi úplně pravda není. Co jsem zatím narazil, tak je to třeba vyhledávání, když potřebuju najít určité platby z nějakého časového rozsahu a rozsahu částky, a to je při firemní použití dost často používaná funkce. Podle popisu transakce to hledat nejde, protože to jsou příkazy generované účetním systémem a tam popis nebo nějaký komentář chybí. Ve staré verzi tohle bylo bezproblémové.

 | 
Jarda  |  14. 01. 2015 10:08

In-line editace poznámek je skvělá!

 | 
Lada  |  05. 02. 2016 13:59

ano, to je asi tak jediná výhoda, kterou jsem na novém bankovnictví našel..., jinak naprostá tragedie.. Nebyli schopni udělat ani tak trapnou věc, jako nastavit rozumné kódování v exportech do csv... a ještě asi tak tuna nefunkčností a problémů..., na což teď nemám čas tady rozepisovat...

 | 
Petr  |  14. 01. 2015 11:20

Já bohužel nadšen novým IB nejsem Zklamalo mě // rozhodně je lepší původní IB Protože se staré IB ruší, budu si muset zvyknout, ale je škoda, že staré IB nelze používat neomezeně. Je to pomalé, méně přehledné, chybí mi tam "Převody" - jsou tu jen "Pohyby" Ve starém IB jsem používal právě i ty "Převody" Už nelze jednoduše zkopírovat historii, ale musím si ji nejprve vyexportovat a až pak zkopírovat do svého přehledu, což je ztráta času. Při pomalém připojení, bylo staré IB Fio banky načteno jako první. U starého si zřejmě budu muset počkat na rychlé připojení / lepší signál. Bance stoupá počet klientů, ale s tím přichází ztráta jednoduchosti a pohody// jako všude jinde.. Fio banka se pomalu zařazuje mezi střední banky a pomalu aby se člověk ohlížel po jiné..

 | 

Už jsem myslel, že jsem jediný. Také mi více vyhovuje to staré (ovšem to ještě starší, bez těch zelených prvků bylo ještě lepší), ale budu si muset zvyknout, co se dá dělat. Třeba na fungování na mobilu v Opeře mini naprosto suprové (to staré). Škoda :(

 | 
Chrz je niemand  |  14. 01. 2015 15:49

Jak je řeč o Fiu tak se hned objeví Chrz. Sám nic nemá a nic nedokázal ale radi a radí

 | 
ja  |  14. 01. 2015 21:53

ty jsi ale chytrý na tebe tu čekáme

 | 
on  |  14. 01. 2015 23:04

Chrz si zase změnil IP a mluví z cesty

 | 
Jirka  |  14. 01. 2015 12:25

Jsou to pro mne nepřehledné omalovánky. Nechte prosím původní grafiku, nebo možnost, ať si každý vybere.

 | 
Noxik  |  14. 01. 2015 15:57

Taky se musim pridat s pochvalou, takhle citlive nejak by mela probihat zmena bankovnictvi a ne vse kompletne prekopat, aby clovek nebyl schopen nic najit. A velmi ocenuji, ze dali moznost se zapojit do testovani. Clovek se muze podivat, co ho ceka a ne se jen zdesit pri nasilnem prechodu z jednoho IB na druhe. Ted jeste aby zacaly pribyvat nove zajimave funkce.

 | 
Lada  |  05. 02. 2016 14:30

citlivě..? Vždyť je to totálně překopaný, pomalý, kromě editace poznámky to skoro nic nového neumí a naopak spousta starých praktických funkcionalit chybí... Kdyby raději "starou verzi" upravili, doplnili.. Todle je tragédie...

 | 
Martin  |  14. 01. 2015 23:00

Česká spořitelna má nejlepší IB. proto je všichni kopírují a zoufale dotahují. pozor, mluvím o grafice, funkcích a funkčnosti, nemluvím o bance, jejich cenách a službách. mobilní aplikace je taky super

 | 

Jo, něco jako omezená (původně pouze 3 měsíční, teď, myslím, roční) historie na účtu? :) Vzhledem k tomu, že závazky mají promlčecí lhůtu 3 roky (v některých případech 10 let i déle), tak to považuji za dost zásadní nedostatek. Tohle se FIO musí nechat - mám tam účet od roku 2006 a kdykoliv si mohu vyjet kompletní historii.

 | 
Chrz je niemand  |  15. 01. 2015 08:44

A ještě nám pověz jak máš 30 karet a byl jsi v Mexiku

 | 
Hiří 28  |  16. 01. 2015 07:26

Přijdeš mi už celkej trapný, že by ti Chrz sebral medvídka?

 | 
Jenda 27  |  16. 01. 2015 09:03

Vidíš, mě zase příjdeš trapný ty Patriku, který pracuješ na ústředně, nic nemáš a ve 40 letech jsi nic nedokázal jen to že se pod jinou IP adresou zastáváš sám sebe. To jsou vážne na Finnexpertu a měsci takový ubožáci že lidem musí radit nula Patrik Chrz ?

 | 
Hiří 28  |  16. 01. 2015 12:26

Jejda, nevím jak mám dokázat, že nejsem Chrz, ale zase mě to tak netrápí. Ani jeho a ani tebe neznám, ale už mi to od toho kritika přijde celkem trapný. Ani jeden z nás sem nepíše své pravé jméno a fotku už vůbec ne. Mě přijde, že Patrik se snaží dávat rady lidem které daný problém neznají a raději si nechají zadarmo poradit. Jestli špatně nebo správně to už je otázka jiná. Ale proč tak urážlivá slova, to fakt nechápu.

 | 
Chrz je niemand  |  16. 01. 2015 13:34

Je mi tě líto že to pořád nemůžeš pochopit. Nula a nicka jako je Chrz, který se ve svých 40 letech na nic nezmohl nemůže poradit ani sobě a on ubožák "radí" druhým. No co to musí být za "rady" když ani jemu nepomohli.

 | 
Karel Kahovec  |  16. 01. 2015 14:28

Ty jsi zato od prvního příspěvku všech idiotů král.

 | 
Chrz je niemand  |  16. 01. 2015 18:40

Idiotů královna je tvoje matka, stará rachomejtle Kahovcová ty dítě z incestního vztahu

 | 
Barbora  |  17. 01. 2015 09:03

Snad má každý právo se vyjádřit, i p. Chrz. A je ubohé se do něj takhle opakovaně navážet, natož do jeho rodiny.

 | 
Chrz je nirmand  |  17. 01. 2015 15:52

Ty se Chrzi překonáváš. Dokonce si říkáš i Barbora.Jak daleko je ještě taková neschopná nula schopná zajít ?

 | 
ChulioFernandéz  |  17. 01. 2015 09:46

Jebavku pustili z Bohnic....

 | 
Chrz je nirmand  |  17. 01. 2015 15:53

Zase jsi spadnul na hlavičku ?

 | 
Tomáš Marný  |  17. 01. 2015 16:38

Blbej troll, kterej ani nedokáže správně opsat název serveru, na kterém je...

 | 
Chrz je niemand  |  17. 01. 2015 18:13

Tvůj fotr ? No musím souhlasit ...

 | 
Pinďulín  |  16. 01. 2015 01:04

1) Ta doba je logicky 13 měsíců 2) Něco jiného je Servis24 a Business24 - V B24 můžeme exportovat jak se nám chce.

Fio má jedinou výhodu a to možnost napojit na účet vlastní aplikaci přes veřejně dostupné API.

 | 

Nevím, co je na 13 měsících logického, když je promlčecí lhůta na závazky 3 až 10 letá, tak logicky by měla být historie transakcí v IB nejméně 10 let. Neomezenou historii má i mBank, Air Bank, ING, Wüstenrot, a mám pocit že i Equa (měl jsem, už nemám). Ovšem tohle člověk pozná teprve v momentě, kdy mu přijde urgence, že někde něco nezaplatil (a nemusí to být jen z podnikání, stačí i od dodavatele energií, telekomunikačních služeb, atd) a bude dohledávat, jestli tomu tak skutečně je. Zkrátka omezenou historii na účtu považuji za jeden z největších nedostatků IB, jak u spořky, tak u dalších bank (podobně to má ČSOB).

 | 
Chrz je neimand  |  16. 01. 2015 09:04

Správně, Chrzi ty tomu přece rozumíš jako koza petrželi

 | 
Barbora  |  17. 01. 2015 09:05

Pan Chrz se na rozdíl od Vás vyjadřuje k tématu. Vy tuhle diskusi akorát plníte urážkami.

 | 
Chrz je nirmand  |  17. 01. 2015 15:53

Ty se Chrzi překonáváš. Dokonce si říkáš i Barbora. Jak daleko je ještě taková neschopná nula schopná zajít ?

 | 
Tomáš Marný  |  17. 01. 2015 16:40

Pořád lepší niemand než pánské přirození, jako seš ty .

 | 
Chrz je niemand  |  17. 01. 2015 18:14

Pořád lepší pánské přirození, než ten kdo ho musí každý den kouřit jako ty

 | 
Stame  |  16. 01. 2015 01:05

Bohužel opravdu všechny staré funkce nebyly zachovány. To mne dost trápí, protože vyhledávání v platbách podle vybraných parametrů je po zadávání převodů druhá nejdůležitější věc v IB. Nechápu, proč to tam není. Údajně to tam mají ještě dodělat. Ale proč pouští na světlo světa polotovar, to mi není jasné. Vždyť je snad nikdo netlačit přicházet na trh s novou tváří IB. Byl bych šťastný, kdyby se staré IB nerušilo. A to ne, že bych byl zarputile konzervativní, ale čistě proto, že jsem si zvykl na bohatou funkční výbavu, kterou teď FIO za velkého vychvalování "vylepšovacích" změn zrušilo a FinExpert.cz přitom tvrdí, že funkcionalita je stejná: "V nové generaci internetového bankovnictví jsou zachovány všechny stávající funkce plus přidáno několik novinek."

 | 
Mates  |  16. 01. 2015 06:04

Pri prvnim nalogovani do noveho IB Fio banky jsem byl zdesen, kdyz jsem videl uzoucky prouzek informaci uprostred obrazovky ve stylu mbanky, kterou jsem pred casem prave kvuli IB zcela opustil. Pouzivam rozliseni monitoru 2560x1440 nebo na druhem 1920x1200 a povazuji informace od kraje ke kraji monitoru jako stezejni pro prehlednost a jako svobodnou volbu uzivatele podle nastaveni okna prohlizece. Nastesti se tato "super featurka" da vypnout v nastaveni IB, takze jsem se po chvilce z prvniho zdeseni uklidnil, nicmene opravdu tam chybi mnoho funkci a rekl bych, ze to vypustili predcasne aniz by dokoncili zakladni veci jako napr. searchator pro platby, ten ted neumi prakticky vubec nic, jen datum, coz je katastrofa pro vyhledavani podle parametru jako jsou castky, prichozi nebo odchozi atd. atd. proste podle stareho reseni perfektni... Tohle snad dodelaji. Nastesti se take nic neanimuje a neni to tak silene preplacane a neprehledne jako mbanka. Detailnejsi analyzu jsem jeste nestihl udelat, ale zatim si myslim, ze koncepcne se to vsechno da jeste dodelat, zatimco koncepce u mbanky je od zakladu neprehledna, pomala a imbecilni. Tady je na zmeny alepson nadeje. A hlavne je to ceska banka, takze aplikaci nevyviji ukrajinsko psonsky tym co po sobe hazi granatama v kancelari, takze pokud na tom IB Fio tym jeste zamaka, tak za pul roku by z toho mohlo byt neco trvale pouzitelnyho. Zatim jsem optimista, ale bez puvodni verze se zatim jednoznacne neobejdu. Bohuzel chybi funkce, absence funkci je hlavni problem!!!

 | 
Jukim  |  16. 01. 2015 08:32

Asi autory zklamu, ale mně se to vůbec nelíbí, To co je zažité a funguje bez problémů by se nemělo zbytečně měnit. Navíc jsem v nové verzi marně hledal nastavení limitů na kartě. Ono někdy před větším nákupem kartou je třeba dočasně limit zvýšit a později zase třeba vrátit zpět. Prosím FIO aby souběžně ponechalo starý internet banking co nejdéle. I když jsem zpokojen, tak nejbližší pobočku mám 15 km daleko, zatím co LG a ČSOB mám pod 5 min chůze.

 | 
Jirka  |  16. 01. 2015 08:48

Další pokus o "novodobí design", co se dalo předtím označit jako přehledné a účelné je nyní "in a trendy" což už tak přehledné a účelné není, hlavně pro firmy co dělají denně 20 plateb a jde jim o účelnost.

 | 
Karel  |  16. 01. 2015 09:14

Ta absence dvoufázového ověření při přihlášení, to je opravdu na vyjadřování v superlativech?

 | 
Pavel Riedl  |  16. 01. 2015 09:24

Líbí se mi to, design je střízlivý. A 'staré' funkce jistě časem dodělají.

Ale můžu být ovlivněn IB mBanky, tak, že se mi cokoliv jiného jeví být neporovnatelně lepší.

 | 
aldav  |  16. 01. 2015 10:50

Z te tragedie co vymysleli v mBank, jsem chtel prejit k FIO. Koukam, ze ted uz to nema smysl, nebot za chvili to bude stejne neprehledne ....

 | 
Karel Kahovec  |  16. 01. 2015 14:17

Estetiku nesoudím, ale přehlednost šla do háje. Údaje jen tak v luftě, bez čar a mřížek, které člověku vedou oko. Krokem zpět bych to nenazval, ono je tohle dneska moderní. Spíš bych to nazval krokem někam jinam.

 | 
Haunter  |  16. 01. 2015 14:56

Konečně udělali pořádný IB. S konkurencí se ten starý nedal srovnávat. Ale zase na druhou stranu - když to je zadarmo tak i špatný IB se dá obrečet

 | 
opat  |  16. 01. 2015 18:37

No to Josef ,jen je trochu ostuda, když už se tím tak chlubí, ze nemají aplikaci pro iOS

 | 
Roman Lipka  |  16. 01. 2015 20:50

Je nám líto, ale přístup je prozatím pouze pro klienty českých poboček. FTW

 | 
Black  |  17. 01. 2015 13:22

Celé jsem to projel, ponastavoval a musím říct, že to rozhodně nepodělali jako mbanka. Vždycky vypadne něco co si člověk oblíbil, ale jsou tam zase jiná pozitiva. Proti mbance to zůstalo přehledné, jednoduché a použitelné. Takže výsledek bych řekl ok. Chybí mi plovoucí okno zadávání příkazu, to bylo super, když jsem se potřeboval na něco podívat při zadávání, tak jsem s ním jednoduše uhnul, ale to se dá přežít.

 | 
Mirek Valenta  |  30. 01. 2015 20:18

Přehledné, jednoduché a použitelné je to pouze pro uživatele, kterým přijde na účet výplata ze které za měsíc zaplatí svých cca 5-7 plateb a zároveň nemají potřebu prohledávat platby minulé. Jen chci dodat, že i pro tyto nenáročné uživatele bylo staré rozhraní více přehledné, jednoduché a použitelné...

 | 
Patrick Chrz  |  17. 01. 2015 15:56

Já mám 30 kater a byl jsem v Mexiku... heč

 | 
Tomáš Marný  |  17. 01. 2015 16:42

A pak ses probudil a zjistil, že máš ruku v nočníku, ty katere...

 | 
Chrz je niemand  |  17. 01. 2015 18:17

Tvoje matka se jmenuje kater ? To je ale divný jméno ...asi nějaký cizí

 | 
Patrick Chrz  |  17. 01. 2015 15:56

Já mám 30 karet a byl jsem v Mexiku... heč

 | 
Patrik Chrz život a dílo  |  17. 01. 2015 18:20

Patrik Chrz ne jenom že nic v životě nic nedokázal ale ve 40 letech si ani nenašel holku, natož aby jí byl schopen udělat dítě.

 | 
Klient FIO  |  18. 01. 2015 09:00

Nevím proč do odborné diskuse taháte osobní averze a invektivy vůči nějaké osobě. Je to ubohé a admin by měl vše osobní automaticky vymazat.

 | 
Patrik Chrz život a dílo  |  18. 01. 2015 13:23

"odborná diskuse" ? A Chrz a ty jste ti odbornici ?

 | 
Jarin.  |  19. 01. 2015 08:54

Stare IB od Fio bylo nejlepsi, co tu bylo - nejrychlejsi, jednoduche, prehledne. I kdyz neni nove IB zrovna propadak, tech kvalit stareho zrejme nedosahne :(

 | 
legnaw  |  19. 01. 2015 13:17

je zvlastni ze stary IB byl dvourepublikovy (CZ a SK) nova verze neni... "Je nám líto, ale přístup je prozatím pouze pro klienty českých poboček"... prekladatel ma asi dovolenou :))

 | 
Pirát Tlamsa  |  20. 01. 2015 17:54

Řadu let používám IB FIO a novým rozhraním jsem zklamán. Pro mě je mnohem nepřehlednější. Za nevhodné považuji rozdělení informací o účtu do podoblastí se skrolováním. Vidím najednou pouze velice malou část pohybů, ve výpisu se musám pořád pohybovat s použitím myši, klávesoví zkratky nefungují. Nové rozhraní často používá ikony (zobrazit detail, opakovat platbu, ...), které se na mém stroji zobrazují jako podivný hieroglyf (používám Firefox 35 na Linuxu), takže pokaždé musím nahmatat myší bublinu nápovědy, abych viděl co ikona provede. Grafický vzhled výpisu pohybů je nevýrazný a mnohem hůře se čte než ve starém IB. ... No je to z pohledu použitelnosti je pro mě určitě výrazný krok zpět a zhoršovák.

 | 
Ivo Vozník  |  22. 01. 2015 00:10

- Nelze vybrat obrazovku která bude otevřena po přihlášení do bankovnictví – měl jsem nastaveno na přehled plateb za poslední měsíc, nyní se po přihlášení otevírá defaultně pouze nástěnka a na přehled se musím překliknout - v přehledu plateb se v okně poznámky zobrazí pouze dvě slova, abych viděl celý text, musím konkrétní platbu otevřít do detailu - jen fulltextové vyhledávání je nedostatečné, vyhledávání ve filtrech bylo užitečnější a přesnější, číslo bylo hledáno pouze v určité množině čísel, např. VS. Nyní je hledáno ve všech číslech obecně a zobrazí se tak i nechtěné výsledky. - Vůbec nyní nelze vyfiltrovat například platby s částkou od – do, zobrazit odděleně pouze výdaje a pouze příjmy nebo filtrovat podle typu pohybu, jak to bylo možné ve staré verzi. Pokud jde o vyhledávání, osobně bych přivítal zachování původních filtrů doplněných o fulltext. - Také původní design se mi jeví daleko přehlednější a výraznější než nový, nyní je na stránce při stejném rozlišení zobrazeno daleko méně informací než dříve, text je zbytečně roztahaný po celé stránce a působí neuspořádaně a nepřehledně. Pokud jsem zpracovával –hradil faktury, při starém designu jsem měl v levé polovině obrazovky otevřeno bankovnictví, kdy všechny ovládací tlačítka a důležité údaje o platbách byly na této zmenšené obrazovce viditelné a v pravé části obrazovky jsem měl otevřenou fakturu, ze které jsem přenášel údaje do bankovnictví. Toto nyní není možné, protože údaje jsou roztahané po celé straně, takže je nutno překlikávat z bankovnictví do faktury a opačně, což zdržuje a může být zdrojem chyb. - Pokud bych měl na výběr, zcela jistě bych byl pro zachování původního designu i funkčností pouze doplněných o fulltextové vyhledávání, aby bylo možné filtrovat i vlastní poznámky k platbám (o což jsem již v minulosti opakovaně žádal). Žádné jiné nové praktické funkce jsem zatím nenalezl. Pokud tam jsou, opravte mě a upozorněte mě na ně. - S bankovnictvím (jeho původní verzí) jsem byl nadmíru spokojen a jeho vysoká funkčnost byla hlavním důvodem, proč jsem si vybral FIO banku. Nyní jsem zklamán a pro výše uvedené důvody budu asi hledat jinou alternativu, protože nová verze bankovnictví není krokem kupředu, ale výrazně zpět. Spíše bych uvítal, aby banka ve spolupráci se společností Stormware konečně zprovoznila možnost přímého propojení bankovnictví s účetním programem Pohoda. Toto bych považoval za krok kupředu, který by mi zjednodušil práci. Novou verzí bankovnictví jsem opravdu zklamán a přechodu se hrozím.

 | 
Mirek Valenta  |  30. 01. 2015 20:04

Absolutně s Vámi ve všem souhlasím. Myslím, že jste vystihl většinu nedostatků nového IB. Ještě bych doplnil to, že pokud si v novém IB vyfiltruji data, zobrazí se mi v novém plovoucím okně, přičemž vidím jen prvních 10 plateb, pro zobrazení dalších musím překliknout. Pokud bych si takto chtěl překopírovat např. 50 vyfiltrovaných dat do Excelu, musím to dělat napětkrát. Tvůrci nového rozhraní IB by neměli preferovat vzhled nad funkčností a ergonomií práce. Tvůrci nového rozhraní nechť si uvědomí, že klienty Fio banky jsou také firmy, OSVČ, ale také fyzické osoby, které provádí za měsíc velmi velké množství plateb (a spousta plateb jim též přichází) a vyhledávání v platbách pomocí filtrace, přehlednost zobrazovaného, množství informací, které naráz je možné na obrazovce vidět bez nutnosti rolování či rozklikávání detailů je pro tyto firmy a lidi absolutně prioritní! Moderní svěží vzhled, který je tzv. IN má nulovou prioritu! Ve srovnání se starým IB jde jednoznačně o krok zpět. Absolutně nechápu, co vedlo Fio banku k tomu, aby geniálně přehledné a funkční rozhraní předělávali... Předělejte technologické pozadí jak potřebujete, ale na uživatelském rozhraní prosím nic neměňte!

 | 
Ivo Vozník  |  22. 01. 2015 09:46

• Tak jsem dne zkoušel platit faktury přes nové IB a ztratil jsem spoustu času překlikáváním a přetahováním. Přitom jsem objevil další problém: Pokud dám vyhledat určitý výraz v přehledu plateb a vyfiltruji si tak určitou skupinu plateb a následně změním časový rozsah vyhledávání , předtím provedený filtr se zruší a zobrazí se opět všechny platby. Filtr pro určení platby pak musím zadávat znovu, což je více než otravné. Opět ve starém IB s tím nebyl problém a fungovalo to zcela logicky a perfektně • Jaká jsou vlasně funkční vylepšení nového IB – já jsem nic nového nenašel a to jsem se dost snažil. Pokud byl někdo v tomto směru úspěšnější prosím, napište to zde.

 | 
Holmes  |  09. 04. 2015 16:42

Kdybych si mohl vybrat, tak radši zůstanu u původní aplikace. Díky šedému podbarvení jednotlivých řádků i sloupců je starý IB při práci přehlednější. Přitom je v původním IB text menší, takže na stejné ploše vidím o cca 30% více informací než v novém. Ve starém mám trvale zobrazený všechny účty a k přehledu pohybů na účtu (u mne nejčastěji používaná věc) se dostanu na jedno nebo dvě kliknutí (dle toho, kde jsem byl před tím). V novém se musím k prvnímu kliknutí probojovat přes roletu a následně ještě vždy kliknout na pole pohyby na účtu. V přehledu je pak minimum info (chybí i VS!!!! - OMG) a další informace se zobrazí až po kliknutí na zobrazit detail. Zatím mi nový IB připomíná populární hlášku o zkratce "Je to sice dál, ale za to je tam horší cesta".

 | 
Petr Mach  |  16. 06. 2015 13:22

Zdravím, považoval jsem starý IB FIO za jeden z nejlepších. Ten paskvil, co vyrobili nyní, je pro mě nepoužitelný. Zůstává záhadou, proč bylo vloženo tolik lidské a finanční síly do něčeho, co je mnohem horší. Positiva nevidím žádné. Další záhadou je to, jak si to sama FIO banka chválí a udává počet spokojených, dokonce prý nadšených(!) klientů téměř ke stu procentům!? Osobně neznám nikoho, kdo by byl ochoten s tím pracovat. Další záhadou je jejich reklama. Do té doby jsem si myslel, že jsem klientem finančního ústavu a ne cirkusu Humberto. Skoro mě to uráží a začínám se stydět za příslušnost k tomuto ústavu. Petr Mach

 | 
Jarek Brázda  |  17. 09. 2015 23:58

By mně docela zajímalo, který internetbanking má nejmenší datový tok. Bohužel musím často používat různá a taky ubohá připojení, a do některých mých interbankingů se pak nepřipojím. Nejhorší je to s Poštovní spořitelnou, tam jen pro načtení obrazovky s přehledem je třeba 2,5 MB, a to prostě mobilním připojením v nějaké horší zemi neprojde. Na druhém nejhorší místě je Česká spořitelna. Nejrychleji mi to jde s FIO, používám účty u 5 bank. J.

 | 
jana vasicova  |  26. 07. 2017 16:40

co to je zase za kravinynemohu se prihlasit

 | 
jana vasicova  |  26. 07. 2017 16:41

co to je zase za kravinynemohu se prihlasit

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená