FinExpert.e15.cz

Fio má 700 000 klientů


Bohumila  |  22. 03. 2017 09:04

pokud ztratíte platební kartu NESMÍ se vám to stát po pracovní době FIO operátorů, v tom případě máte smůlu.Jinak jsem spokojená,pokud potřebujete urychleně informaci, máte opět smůlu.I zde platí "služby, které jsou"zadarmo" jsou ve skutečnosti ještě dražší..

 | 
Karel  |  22. 03. 2017 11:38

U nich na webu vidím pracovní dobu linky pro hlášení ztráty či krádeže platební karty jako nonstop. Nebo jste se to pokoušela dělat přes infolinku nebo telefonu na pobočku? Dále je možnost si kartu zablokovat v internetbankingu či smartbankingu. Z toho mi vyplývá, že Fio kartu mohu ztratit opravdu v libovolnou dobu. S tou urychlenou informací, pokud máte jako domovskou pobočku nějakou na hodně exponovaném místě v Praze, tak je problém se jim dovolat a zprávy z Fio servisu jsou pomalejší. Pokud máte pobočku v místě s méně hustou populací, jako já, tak se na pobočku dovoláte a odpovědi z Fio servisu máte také rychleji.

 | 
moje jméno  |  23. 03. 2017 11:20

Jsem u FIA spokojeným klientem od počátku, co se stalo bankou. Nicméně ten nárůst poboček a hlavně bankomatů naprosto nechápu. Např. v okolí Jičína je okruh v průměru 70km (!!), kde není jediná pobočka a ani jeden bankomat - včetně toho Jičína !! Ne, že by mi to vadilo, ale zřejmě jejich nárůst není ten největší důvod pro příliv klientů.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená