FinExpert.e15.cz

Fio banka: Vlastní platební karty a PDF výpisy


Tomáš Marný  |  06. 12. 2011 08:35

Když už se píše o počátku příštího roku, tak by možná bylo vhodné uvést, že od 1.2.2012 se poplatek za výběr z cizího bankomatu zvyšuje na 35,- Kč...

 | 
Honzik  |  06. 12. 2011 09:55

Myslim si, ze Fio by mel hlavne pracovat na tom aby bylo mozne se prihlasit po svym jmenem na dve nebo vice uctu samostatne. Dnes mate vsechny ucty pod jmenem. Pokud chcete na kazdy ucet jeden prihlasovaci udaj mate smulu....coz je skoda!

 | 
jan  |  06. 12. 2011 10:12

to myslim neni pravda, uctu mam vic a zobrazuji se mi vsechny pod jednim prihlasenim, vcetne tech, ktere nejsou na me jmeno, ale mam k nim dispozicni pravo.

 | 
Mario  |  06. 12. 2011 10:29

Prectete si prispevek Honzika jeste jednou

 | 

Filosofie je taková, že vidím všechny účty ke kterým mám oprávnění. Mně to takto přijde správné a logické.

 | 
aaa  |  06. 12. 2011 13:30

Je to tak, honzik ma pravdu, drive to slo, ale fio banka to nechychytala a spise doje.ala.

Napriklad k tomu, abyste mohli jako jednatel PO zpristupnit login pro cteni uctu ucetni, nyni musite oba dojit do banky osobne (jednatel i ucetni)! Drive to mohl jednatel pohodlne nastavit pres Internet... Nyni to jde nastavit jen u soukromych uctu (mozna i u podnikatelu FO - OSVC), nechapu proc. ----------------

Mimochodem nevim, komu vadi toto: ...

veškeré manipulace s nimi se projevují se zpožděním. Takže ani v internetovém bankovnictví nevidíte nezaúčtované transakce a přesně tedy nevíte, kolik vám na účtu ještě zbývá.

...tohle ma prece vetsina bank resp. vetsina kreditek, ze disponibilni zustatek zjistite POUZE pres infolinku, budu jmenovat: Axa Bank, Unicredit Bank a kreditka (ty neumeji ani poslat vypis v el. podobe, Axa bank od tohoto mesice jiz umi), Citibank, mam pokracovat?

Tohle prece neni problem (vyjma socialnich pripadu, kteri nemaji na uctu dostatecne kryti a ani prehled), vetsi problem pro ty normalni bude, az z bankomatu CSOB/PS nepujde vyzvedavat za 6 Kc, co myslite? A jestli pojedou kurzovnim listkem CSOB a nezavedou nejaky lepsi, tak to uz pro ty, co vedi, postrada jakoukoliv vyhodu uplne...

ps: Na placeni u obchodnika cast financne gramotnejsich pouziva vraceci kreditku (1-2% zpet, u partneru klidne i 20% sleva, a nezaplati na poplatku ani korunu), cimz se naprosto nahradi financni polstar na beznem ucte.

 | 
S474N  |  06. 12. 2011 17:05

Jednoho takoveho pripada bohuzel znam, chodi na zdejsi forum a jakozto zdravotni sestra se navic honosi titulem doktor.

 | 
Tomáš Marný  |  06. 12. 2011 18:04

Je celkem pochopitelné, že když někdo vybírá 4x do týdne po 2 stovkách a ještě nejspíš i kartou platí po padesátikorunách, ztratí přehled, a on-line informace o tom, kolik drobných mu ještě na účtu zbývá, jsou pro něho životně důležité .

 | 
asdfghj  |  06. 12. 2011 18:14

V době informačních technologií omlouvat neschopnost banky zobrazovat on-line transakce argumenty typu "já to nepotřebuju a ostatní jsou idioti" je vskutku úsměvné a dětinské.

 | 
Libor  |  07. 12. 2011 09:21

Přesně tak! Naprostý souhlas!

 | 
Tomáš Marný  |  07. 12. 2011 12:32

Finančně gramotný člověk používá pro výběr z bankomatu debetní kartu, nevybírá 4x do týdne po 2 stovkách a pro platby používá kreditku, takže jsou mu nějaké on-line transakce šumafuk.

 | 
S474N  |  08. 12. 2011 09:54

Neni co bych dodal, ale vsak "my vime".

 | 
Petr  |  08. 12. 2011 11:40

Však mi o tobě taky víme, ty z vedení Fuj banky

 | 
asdfghj  |  08. 12. 2011 18:59

Jak to souvisí s tím, že je banka neschopná zprovoznit on-line karetní transakce? Mimochodem typ karty na to nemá žádný vliv. Ať už se jená o kreditky, nebo debetky.

Tedy opět infantilní bezobsažná argumentace typu "já to nepotřebuji a ostatní jsou idioti". Hlavně že se hned vedle na foru chlubíte vlastnictvím kreditní karty Citi Life, (mimochodem on-line transakce Citibank neumí), když OPFO Citibank může odsouhlasit jen nesvéprávný idiot (viz například bod 3.2.1 kde vy přebíráte veškerou odpovědnost za pochybení banky - skutečný unikát!). To se musím smát, jak jste "finančně gramotný".

 | 
Antonín  |  08. 12. 2011 11:39

tvoje matka ?

 | 
.  |  06. 12. 2011 17:28

Tak to by se k přihlašovacím údajům musela přidat ještě identifikace účtu, ke kterému se chcete zrovna přihlásit. Jakou to má výhodu? Má to nějaká jiná banka?

 | 
xls  |  06. 12. 2011 11:43

Zatím samozřejmě neznáme vlastnosti těch jejich nových karet (např. kurzy), ale myslím, že si tím moc nepomůžeme. Mně osobně by víc vadilo přijít o levný výběr z bankomatů ČSOB nebo dostupné vybírání peněz na Slovensku než získat lepší přehled o kartě v IB.

To samé se týká nové grafiky - doufám, že to nebude na úkor funkčnosti. Chápu, že většině stačí primitivní IB na úrovni mB, ale mně zase vyhovuje sofistikovanější IB Fio, kde není problém pracovat s větším množstvím účtů a transakcí. Výpisy v pdf je zase funkce spíš pro BFU, pro ostatní není problém mít nainstalovanou tiskárnu do PDF a tam si "vytisknout" cokoliv, včetně těch výpisů.

 | 
aaa  |  06. 12. 2011 13:03

karty budou obavam se vyhodnejsi vice pro banku nez pro klienta...

 | 
S474N  |  08. 12. 2011 09:56

Opravdu? A na zaklade jakych indicii?

 | 
asdfghj  |  06. 12. 2011 17:52

Výhoda PDF potvrzení je především v tom, že je digitálně podepsané. Formát dokumentu je v tomto případě spíše vedlejší. Což evidentně vůbec netušíte, protože zde nabízíte takový nesmysl jako je PDFCreator.

Zbytek jsou osobní preference. Současná parodie na platební karty je prakticky nepoužitelná.

 | 
Jirka  |  06. 12. 2011 18:13

Parodie na platební kary? Já ji mám a můžu říct, že jsem zatím zaplatil všude... Nijak bych ji tedy nezatracoval...

 | 
asdfghj  |  06. 12. 2011 18:16

příkladů j celá řada. Od nemožnosti nastavit si poprvé vlastní limit pro transakce, přes nemožnost si limity pro transakce kdykoli změnit,nemožnost zamknout kartu, částé blokace v dvojnásobné hodnotě skutečně zůsčtované platby, dlouhé zpoždění mezi platbou a zobrazením platby v IB atd...

 | 
S474N  |  08. 12. 2011 09:56

Takze vy uz vite, ze FIO bude PDF digitalne podepisovat?

 | 
asdfghj  |  08. 12. 2011 19:05

Já to nevím, považuji to za pravděpodobné, protože dnes už je to víceméně dobrý standard.

Nicméně je mi to jedno, FIO nepoužívám. Bez vlastních a funkčních platebních karet, a bez možnosti generovat digitálně podepsané dokumenty ve standardizovaném formátu mě jako banka pro fyzické osoby příliš nezajímají. (U firmy tyto funkce nepožaduji)

 | 
Antonín  |  06. 12. 2011 13:02

Fio banka by měla hlavně zlepšit katastrofálně neochotné jednání pracovníků na pobočkách. Vím že je to hlavně internetová banka ale v dnešní konkurenci je kodex slušného vystupování nutností. O kodexu oblékání ani nemluvím.

 | 
aaa  |  06. 12. 2011 13:04

na druhou stranu, ja nehodlam platit osatne zamestnancu bank, at si chodi obleceni, jak chteji...

 | 
Antonín  |  06. 12. 2011 13:44

Tak to by tam taky mohly pracovnice chodit v tangách nebo nedej bože pracovníci v tangách. Banka je banka a mělo by to tam vypadat jako banka. Např. v AirBank nebo LBBW mají vystupování opravdu na úrovni.

 | 
Petr  |  06. 12. 2011 16:34

Ono vše má dvě strany mince...chtěl jsem tam jít pracovat,ale zjistil jsem na pohovoru,že je to zároveň nejhůře platící banka a to o desítky procent oproti konkurenci (oproti Air bank až o 40%). Z toho co mi tam nabízeli mi bylo do smíchu,takže se nedivím,že zaměstnanci kašlou na kodex chování i oblékání. Z mého pohledu je důležité,že je to pro mě zdarma a vše většinou funguje.

 | 
Antonín  |  06. 12. 2011 18:56

no copak zaměstnanci ale je mi záhada že na to kašle firma. LBBW už po mě několikrát chtěla vyplnění dotazníku (nepovinně) jestli jsem spokojen s chováním a vystupováním na pobočce a s úrovní služeb. Dneska je těch bank hodně a ono u Fio úplně vše nefunguje tak jak má. Proto jsem od nich odešel.

 | 
S474N  |  08. 12. 2011 09:57

Pokud oxidujete 3x tydne na pobocce, tak jste urcite udelal lepe. Ja tam byl za nekolik let snad pouze dvakrat nebo trikrat.

 | 
Antonín  |  08. 12. 2011 11:37

To že jsi společenská spodina a že nemáš peníze je vidět už ze tvého projevu.

 | 
Brepta  |  01. 08. 2012 15:52

Někdo nemá čas chodit na pobočku, protože jeho čas je daleko dražší... Na pobočku je nanejvýš potřeba chodit řešit problémy, ty si však vždy ohlídám a nevytvářím je. O zbytečnosti velké sítě poboček bank si myslím své, jen to zdražuje provoz, doba se mění... Mrzí mě, že se Fio pouští tímto ztraceným směrem... :(

Mám 3 různé účty a na pobočkách jsem byl vždy jen při založení, máme tu přece 21. století! Nikdy jsem nic víc na pobočce řešit nepotřeboval a neřekl bych, že patřím mezi spodinu, když točím stovky tisíc eur... ;)

 | 
S474N  |  06. 12. 2011 17:06

A od kdy jsou sluzby v AirBank nebo v LBBW zadarmo?

 | 
Pavel  |  06. 12. 2011 18:52

Tak zadarmo máš i jídlo z popelnic. Asi bude lepší něco málo zaplatit než aby mě obsluhovali podivná a špatně placená individua. Pokud je bankovní úředník špatně zaplacen tak ještě může dát někomu tip že mám hodně peněz.

 | 
S474N  |  08. 12. 2011 09:58

Obsluhovali? A jak konkretne? Ja byl ve FIO asi dvakrat nebo trikrat, z toho jednou pri zalozeni uctu a potom pri vlozeni hotovosti.

Jinak drzeni si vysokeho zustatku na spatne urocenem uctu? To je pouze dukazem idiocie dotycneho.

 | 
Antonín  |  08. 12. 2011 11:35

Obsluhovali. Čemu na tom nerozumíš ty idiote ?

 | 
asdfghj  |  08. 12. 2011 19:13

A to jako proc? urcite si pri sve inteligenci vymyslite sam minimalne jeden duvod, proc je to nutne nebo minimalne velmi vhodne.

 | 
Pepa  |  13. 12. 2011 20:47

Nedá mi to, abych se Fio banky nezastal a nezůstalo jenom při hanění. Na pobočce v Pelhřimově funguje velmi příjemný a ochotný pán, který se mi vždycky snažil vyjít vstříc, vždycky měl pohodovou náladu, vždycky se mi snažil pomoci a poradit a to nejen s běžnými účty ale i s aplikací e-Broker. Nemohu říct jediného špatného slova, navíc vždy společensky formálně oblečen a upraven. Na rozdíl od pobočky banky, od které jsem utekl, kam si nasadili sice mladý holky, ale jsou velmi nepříjemné a s kyselými obličeji jednají s klienty. Nemusí nutně zářit jako sluníčka a flirtovat se mnou, ale rozhodně by se neměly tvářit jako otrávená rajčata, kdy je vidět, že jim klienti přidělávají práci.

 | 
coolio  |  06. 12. 2011 15:07

Přimlouval bych se za to aby staré/dnešní rozhraní IB zůstalo zachováno - je rychlé a vcelku přehledné.

 | 
S474N  |  06. 12. 2011 17:07

Take se pridavam!

 | 
asdfghj  |  06. 12. 2011 17:54

Současné rozhraní je všechno jen ne přehledné. Je sice vybavené množstvím funkcí, ale ergonomie a přehlednost (neplést s designem) s tím nemá nic společného.

 | 
S474N  |  08. 12. 2011 09:58

Opravdu? A v cem konkretne je neprehledne, Lukasi?

 | 
Antonín  |  08. 12. 2011 11:38

Všechno. Ty se nějak nápadně zastáváš Fia. Že by někdo přímo z vedení ? Třeba ten osel Rippel.

 | 
asdfghj  |  08. 12. 2011 19:08

Těsně vedle

Jiste je to subjektivni nazor. Mohu-li hodnotit z těch IB co jsem viděl a měl možnost používat, jediné IB, ve kterém se absolutně neorientuju je FIO. Rovzržení položek zcela chaoticke a nelogicke, jestliže nějakou volbu hledam dele než 30 sekund, je to špatně.

 | 
Robert  |  06. 12. 2011 22:29

Jsem u FIO krátce ,ale překvapilo mne,že v bance nemají počítačku mincí. Takže pokaždé když přinesu tržbu v mincích strávíme i 20min ručním přepočítáváním ,jako někde v řeznictví Konkrétně v Havířově.

 | 
.  |  11. 12. 2011 21:09

To je pozůstatek z dob FIO d.z.

 | 
Raab  |  08. 12. 2011 12:13

Fio Banka už nikdy více. Nevím jak na jiných pobočkách ale pobočka v Liberci to je prostě katastrofa. Dvě neochotné a nepříjemné kozy, které nic neví a ničemu nerozumí. Pracovnice Monika Šádková má asi permanentní PMS proto je tak nepříjemná. Pokladník ani neumí spočítat větší množství bankovek. Chybí diskrétní zona. Pokladnou se rozumí stůl se židlí. Celkový dojem je příšerný. Na stížnost odpověd až po měsíci a třetí urgenci.

 | 
mmm  |  10. 12. 2011 11:37

už zase ty

 | 
Raab  |  10. 12. 2011 13:56

Tvoje matka ?

 | 
.  |  11. 12. 2011 21:16

Tak si postěžuj u vedení. Já problém s ochotou a znalostí pracovníků na pobočce nemám. Chybějící diskrétní zóna, no s tím by mohli něco dělat. Alespoň nějaká zástěna by neškodila. V mnohém jsou v podstatě stále na úrovní záložny, i když už jsou bankou.

 | 
Raab  |  12. 12. 2011 08:49

Ale jistě že jsem si postěžoval. Stížnost jsem tam posílal třikrát ! A až po měsíci se mi milostivě ozval Jan Rippel a celý problém pouze bagatelizoval. Tak je budu všude pomlouvat. Vzhled a vybavení bych ještě prominul ale neochotné a drzé chování nikoliv. V dnešní době je spousta bank a pokud se někde neumí chovat ke klientům tak na to dojedou.

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená